Hmm, ma być do istniejącej scenerii i istniejących pojazdów... No to mój pomysł: Jedziemy TLK, np. EU07(no bo nie ma żadnej EU, czy EP na wzór ST45 czy ET22-2000). Włączamy lokomotywę, radiotelefon(bo koniecznie kier poc.) i manewrowe światła i wyjeżdżamy z bocznicy. Podłączamy się pod skład, i koniecznie światełka końcowe mają być już zapalone, bo to robota konduktora. Zmieniamy kabinę, światła jazdy, włączamy radiotelefon i załączamy szybkim. Potem próba hamulca. No i jazda na początku 40km/h i hamowanie kontrolne, a potem rura, sto na godzinę.
Na końcu odłączamy lok, bo zmiana na spalinowy i odjeżdżamy na żeberko. Wyłączamy po 50 min. jazdy. A potem wyłączamy symek i załączamy się jako ten spalinowóz, już zapalony, podczepiony, po próbie hamulców gotowy do jazdy.
Ale gdyby można na scenerii której nie ma w MaSzynie...To byłoby super. Wtedy zamawiam Trasę Gdańsk-Zakopane EIC i SA106 i 133 na Ełk-Olecko i Ełk-Korsze. EN57 na Ełk-Białystok też fajne, no może kiedyś coś pomogę, nagram trasę i oddam nagranie specjalistom MaSzynowym, żeby nie było, że tylko czegoś chcę, ale najprędzej to nagram jazdę wąskotorówką i tekstury Lyd1 czy jakiś wagonów. Ale to jak będzie wąski tor jeździć czyli w lato.
Z tym Gdańskiem i Zakopanem to oczywiście po trochu, na duże ilości części. Ełk-Korsze też mozna na dwa. tak, tak to tylko marzenia urojone.