Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia Dzisiaj o 09:10:50 »
Zapewne jak włączałeś renderer eksperymentalny to W starterze wyskoczyło takie okienko które trzeba było potwierdzić. Proponuję zapoznać się z jego treścią. Na repo odrobinę poprawiona wersja ale nadal nie gwarantuje że będzie działać.
2
Na warsztacie / Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EP08_015 dnia Dzisiaj o 08:10:46 »
3
Scenerie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez M79r dnia 03 Listopada 2025, 21:31:49 »
Mnie tylko zastanawia po co te budynki setki metrów od torów ? Rozumiem że to CGM ale aż tyle. Na linii pośpiecha praktycznie 2-3 poc są. Dalej tory świecą pustkami.
4
Scenerie / Odp: Projekt: LK2 — WWO - Siedlce & Grzebowilk
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siodema544 dnia 03 Listopada 2025, 21:06:11 »
Pobrałem jeszcze raz i ładuje się normalnie, przynajmniej na pospieszny_alpha
5
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hirek dnia 03 Listopada 2025, 20:15:27 »
6
Symulator / Odp: Generator rozkładów jazdy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Floorsix337 dnia 03 Listopada 2025, 19:50:43 »
W virustotal pisze, że w tym jest trojan czyli bardzo niebezpieczny virus.
7
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Floorsix337 dnia 03 Listopada 2025, 19:19:12 »
36WEa-014A. Czekam na odjazd.
8
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 25.10 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koszowy dnia 03 Listopada 2025, 18:47:58 »
Ja mam wrażenie, że naczepy z kategorii pojazdy w ogóle się nie pojawiają po postawieniu ich na scenerii. W zeszłej paczce było okej, a teraz nie działa.
9
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 25.10 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez katom dnia 03 Listopada 2025, 18:24:39 »
Mam wrażenie, że nodebanka nikt dawno nie aktualizował:
  • Jakieś braki w tex czy coś, w sumie dziwne bo już kiedyś rosomaki i leosie były różowe ale leosie działają prawidłowo a rosomaki nie, reszta chyba nowa
    to modele z kategorii "Pojazdy itp" rosmak_wp, jawa250, humvee_wp - bez tekstury
  • Domki z L61 - przy wstawianiu jest okej. Potem wyrzuca im różowe dachy. Problem dotyczy wszystkich, które mają końcówki tesktur typu c,1 które odwołują się do rozszerzeń .mat. Nie wiem po co się w to bawić, mamy gotowe .dds, które nie są potem różowe. (lista w załączniku).
  • pola - wybrakowane tekstury siano_bela i sloma_bela
  • różowowłose damy - female2-st, female12-st, female18-st (to już na dawnej kaliskiej występowało)
  • ogrodzenia - cały pakiet pozycji beż jakiekolwiek modelu czy tekstury (załącznik)
  • eng/kladka_koniecpol - śliczny model ale nie trafił gdzie trzeba. Mamy zakładkę "kładki" obecnie jest w "mosty/tunele..."
  • eng/most380_jedlinazdroj - znów bez modelu
Chyba przebrnąłem przez wszystko...
10
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 25.10 - problemy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 03 Listopada 2025, 18:09:41 »
Poprawka wgrana przez Jana z tydzień temu na repo, po wydaniu patcha będzie ok.

Lista zmian względem paczki z publikacji
9306 4g 27m jakubg1 /dynamic/pkp/elf_v1/ rozdzielenie programu falownikow dla przyspieszania i hamowania dla EN76KP
9305 5g 26m jakubg1 /dynamic/pkp/ed72_v1/ oznaczenie ED72 jako pojazdy archiwalne
9304 23g 02m Turbokibel /dynamic/pkp/elf_v1/ Elfy: usunięty jeden dźwięk z wpisu nastawnika jazdy.
9303 1d 06g matek123 /dynamic/pkp/st44_v2/skins/common/ Poprawka od Piotera
9302 2d 03g macius5991 /scenery/nastawnie/ - poprawiona ścieżka dostępu do modelu
9301 2d 03g x_Zielu / Vectrony 193 283, 193 366, 193 374, 193 379, 6193 490, 7193 880, X4E-621, X4E-627'24, X4E-671
9300 4d 01g DieselPower / Skodovka Pack
9299 4d 21g Miłosz Dorsz /dynamic/pkp/vectron_v1/skins/ Poprawka tekstury
9298 4d 21g x_Zielu /dynamic/pkp/vectron_v1/skins/niezmienne/ Poprawka jednego detalu
9297 5d 07g Hirek /dynamic/pkp/en57_v2/ poprawka drzwi w telepakach
9296 5d 07g Hirek / do ostatniego
9295 5d 08g Hirek / Zmiany w domyślnych ustawieniach symulatora, vsync, ignorowanie sygnałów z gamepada itp.
9294 5d 22g Turbokibel /dynamic/pkp/ Szynobusy: wyłączenie sygnału odjazdu w fiz.
9293 6d 01g Turbokibel / Elf: poprawka na prawe okno @Kermit, odkomentowanie universali okien.
EN57-1703: bardziej realny dźwięk drzwi.
9292 6d 08g Hirek / Podmiana mini 408w i 412w + uzupełnienie wpisów txt oraz mini st43-97 D@Kubix007ooo
9291 7d 21g x_Zielu /dynamic/pkp/vectron_v1/skins/ Poprawki numerów kabin do dwóch tekstur Vectrona
9290 8d 00g jan21 /scenery/l204/deko/ Poprawka rogatek w Chruścielu.
9289 8d 00g jan21 /textures/siec_trakcyjna_ph/slupy/skins/ Pardon, trochę za dużo się wrzuciło
9288 8d 00g jan21 / Poprawka po Kawupach co wrzucają na repo jakieś unoffy niedziałające
9287 8d 02g Hirek /scenery/ Zmiany w scenariuszach spot57
9286 8d 02g Turbokibel /dynamic/pkp/impuls_v1/ Impuls: poprawka na horn_set3_b.inc (brakowało klamry).
9285 8d 02g matek123 / input.gamepad no
9284 8d 04g Turbokibel /dynamic/pkp/impuls_v1/ Impulsy: przywrócona funkcjonalność okien jako universali.
9283 8d 19g jan21 / Aktualizacja Readme
9282 8d 21g jan21 / Aktualizacja nodebanku o modele zawarte razem z Braniewem, poprawka wpisu wózka torowego.
9281 8d 21g jan21 /scenery/ Poprawka wpisu node dynamic dla EP09
9280 8d 22g jan21 /dynamic/pkp/et22_v3/201e-zez/ Poprawka ścieżki tekstury reflektora w ET22
9279 8d 22g jan21 /dynamic/road/bizon/ Poprawka bizona
9278 8d 22g jan21 /dynamic/road/ Poprawki brakującego dźwięku ciszy (:bob:)
9277 8d 22g jan21 /scenery/ Poprawka wpisów autobusów
9276 8d 22g jan21 /textures/tabl/ Uzupełnione braki
9275 8d 23g jan21 /scenery/ Nowe SBT dla Linii 107 i przystosowanie do eksperymentalnej obsługi includowania, plik SBT podpięty w scenery/l107/l107.scm
9274 8d 23g jan21 / Poprawki mini 2M62
9273 9d 01g kogut /scenery/ wrzosy_tme332130_caly: poprawka
9272 9d 18g jan21 /scenery/ SBT Glinojecka dla aktualnych exe
9271 9d 18g jan21 / Uzupełnienie braków (Mosty @kermit, @samplaire) i poprawka drzewa w Braniewie (SBT wleci później, może ktoś coś więcej wynajdzi

Strony: [1] 2 3 ... 10