Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bart

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
91
Uruchamianie Symulatora / Problem z kartą ATI
« dnia: 02 Kwietnia 2006, 23:47:12 »
Zależy co rozumiesz pod pojęciem "bez zarzutu". Niektórzy nie lubią jak FPS spada poniżej 24 klatek. Są tu też i tacy co z 5 FPS się cieszą.

92
Uruchamianie Symulatora / Problem z kartą ATI
« dnia: 02 Kwietnia 2006, 14:57:59 »
Kolega zapewne dojeżdża do jakiejś większej stacji i dlatego się zacina.
Niestety przy kartach ATI i procesorach poniżej 2 GHz - 5 FPS to normalna prędkość działania.

93
Forum / Przekłamania Forum!
« dnia: 01 Kwietnia 2006, 23:42:29 »
Forum nie zmieniło strefy czasowej. Zawsze tak było. Poczekajmy z tym do zimy a problem się sam rozwiąże.

94
Na warsztacie / MaSzyna 1 - Reaktywacja
« dnia: 01 Kwietnia 2006, 23:07:07 »
Sęk w tym że jak się patrzy na reanimowanie trupa to odechciewa się wszystkiego - łącznie z siedzeniem nad SPT (i to nie tylko moje zdanie - jako kogoś od SPT).

NKT to leniwy team   - przychodzą na to co gotowe, a sami niewiele zrobią. To najbardziej wkurza. Wykorzystali moją nazwę Nebula Killers Team (łącznie ze skrótem - niby przemianowanym), modele i tekstury w avatarach (z SPT) i teraz gnębią kod po Marcinie_EU i McZapkie. Dodają jakieś dosłownie pierdoły (przełączniki i dymki) i są uważani za niemal bogów, bo zwykli userzy zapomnieli że 4 lata kodzenia włożył w projekt ktoś inny - no ale przecież teraz dymek leci... i dodatkową lampkę można zapalić.

NKT nie ma nic przeciwko SPT to oczywiste, ba nawet z chęcią przejdą na SPT, no ale... własnie ale... pod warunkiem że i tam będzie już 90% gotowe. Przyjdą zbierać honory za dodatkowe przełączniki do zapalania lampek, czy nazwy nad semaforami, a przez większość userów znów zaczną być traktowani jak bogowie bo wszyscy zapomną że przez ich próżność i umiłowanie trupa, SPT wyszło o 4 lata później... - gdyż tyle czasu zajeło im "wykańczanie" starej ukochanej maszyny. A może jednak... poprostu czekali aż ktoś za nich zdecydowaną większość zrobi?

95
Na warsztacie / MaSzyna 1 - Reaktywacja
« dnia: 01 Kwietnia 2006, 15:57:38 »
Napisz jeszcze tak jak mi napisałeś ile FPS siada przy włączeniu trójkata świateł. :)

Wiem Speed że siedzisz uparcie przy starej maszynie, tak jak stare pierdy siedzą na wysokich stołkach na kolei - przez co likwidowane są kolejne połączenia (od dziś ile poszło? 300?)
Dużo zostało niedorobione - musicie zrobić jeszcze kupe modeli - żeby w każdym dało się szybe opuszczać i machać tymi przełącznikami. Szkoda czasu. A no i dorobić te wycieraczki i lusterka bo żaden model ich nie ma (a te co je mają są do SPT) :).

Kończenie maszyny w waszym wydaniu zajmie jakieś 10 lat... powiedz Speed od kiedy zaczełeś dłubać w maszynie?
Róbcie co chcecie nikt nie będzie przeszkadzał - napętnowane będzie tylko złodziejstwo (np. modeli).
Pozdro Wam NKTowcy, albo... syzyfowcy... :)

96
A kto powiedział że lokomotywy nie można zacząć budować od dymu z komina? (oczywiście lok. spalinowej). Pierwsze grywalne demo SPT już jutro.

97
Trasy / Trasa EP09
« dnia: 28 Marca 2006, 12:09:41 »
Niestety, im będzie dalej tym będzie bardziej się telepać. Co do exe to faktycznie "wydaje się" bo nei było to poprawiane gdyż nikt nie wie gdzie jest błąd i jak to poprawić.

98
Trasy / Trasa EP09
« dnia: 27 Marca 2006, 21:41:01 »
Mati_An: przejedź się po tej swojej trasie i zobacz czy przypadkiem nie rzuca kabiną jak oddalasz się od środka świata. Albo postaw loka w najodleglejszym miejscu scenerii i rusz ;]

99
W 3ds max poprostu znalazł srodek ciężkości dla "pudła" - myślę że tył jest cięższy niż przód ;]

100
@youby miałby co robić przy nowej wersji jakby się tylko odpowiednio zainteresował. Ja mu w tym nie pomoge (w zainteresowaniu się) bo na kodzie kompletnie się nie znam. W każdym razie przy takim podejsciu to się pewnie na czekaniu na "coś" skończy...

Co do tajnego forum SPT - chciałbym żeby tam było inaczej - ale niestety ruch jest tam taki sam jak na tym forum w dziale DEVs, tygodnie bez nowych wiadomości... ale rzuce wam jednym postem żebyście mieli co poczytać:
Cytuj
Ugadaliśmy z mw158979 że podstawowym 'bloczkiem' fizyki bedzie NewtonNode - potomek osg::Node. Reprezentuje on bryle sztywna o okreslonej masie, srodku ciezkosci wraz z dzialajacymi na nia silami.

Prywatne pola:
double _mass; // masa
osg::Vec3d _force; // sila
osg::Vec3d _angleForce; // sila obrotowa (?)
osg::Vec3d _velocity; // predkosc
osg::Vec3d _angleVelocity; // predkosc obrotowa
osg::Vec3d _centerOfGrav; // środek ciężkości

Kto z was włączył by się do dyskusji i podjął temat? :]
Tam inne posty się nie pojawiają...

Co do wielu forum i stron to czemu nie? MSTSowcy mają dobrze - setki stron z różnym taborem i sceneriami z całego świata, jak nie jedna to druga, a tu? bieda z nędzą - jak czegoś nie znajdziesz tu to znaczy że tego nie ma...

101
Tabor / Ganz, tylnia oś- koła kręcą się do tyłu
« dnia: 17 Marca 2006, 16:04:24 »
ooo niewiedziałem :)

Co do Ganza to niech wam Epek (który ma czas na takie dłubanie) poprawi model, pewnie wystarczy wpisać zamiast jednego "0" liczbę "180".
pozdro

102
Publikacje / Linia 546
« dnia: 14 Marca 2006, 23:49:18 »
a spróbuj na jakimś starszym exe :]

103
Na warsztacie / EP09 (104E)
« dnia: 14 Marca 2006, 11:14:20 »
Tak, ale teraz wychodzi sprawa iż ciężko się w nim poruszać i być może znów chłopaki powrócą na Devcpp - tzn napewno przerzucą się na cos innego tylko nie wiadomo jeszcze na co.

104
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 13 Marca 2006, 01:00:33 »
Tylko nie do Lublinca - to są 2 godziny jazdy... a 60km szlaku - prędkość jazdy wyliczcie sobie sami ;)

105
Bieżące Symulatorowe / Ustawiwnie max. pamięci na tekstury
« dnia: 09 Marca 2006, 13:04:33 »
Cena tej karty na allegro waha się w granicach 200 zł. Miałem GF4 Ti 4200 w wersji Light Edition z 64Mb ram i MaSzyna chodziła mi naprawde lepiej niż na mocniejszym ATI 9550 XT.
Myśle że na GF 4 Ti 4600 z 128 mb ram to juz naprawde by smigała.

106
Bieżące Symulatorowe / Ustawiwnie max. pamięci na tekstury
« dnia: 09 Marca 2006, 02:27:42 »
To że w sterach jest taka opcja to nic. Pamiętajcie że jeszcze do niedawna dało się kupić nawet GF4 na PCI i co zabawne że AGP było tylko o kilka procent szybsze.
CO do ustawianie pamięci do karty graficznej to wiem ze jest taka opcja w biosie. Tylko że tam jest konkretnie napisane ze pod AGP [Grapihic Aperture Size] i ZTCW powinno się ustawiać połowe pamięci ram komputera.

Jeśli napisalem nie w temat to sorry :)

Jeśli nie masz karty na PCI to naprawde to olej. Z taką kartą jak masz wydaje mi się że żadna zmiana ustawien nei da Ci odczuwalnego przyspieszenie grafiki w symku. Kup GF4 Ti 4600 :).

107
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 07 Marca 2006, 21:48:59 »
Profeta: nie zrozumiałeś. Dla formatu SPT trzeba sporo dorobić w kabinach żeby były obsługiwane przełaczniki, nastawnik, dzwignie i pokrętła. Za to nie trzeba definiować tego w żadnych mmd. Poprostu robisz animacje i w SPT zostaje ona wyświetlona.

Mariusz W: Eksportowane były do starego symka dlatego że o nowym jeszcze wtedy nie miałem pojęcia (EU07), a EP09 żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku...
Zresztą dawanie modeli niektórym ludziom naprawde się opłaciło...

Cytat: "Mariusz1970"
Nawet, jakby teraz powstało SPT czy cos innego, to też wielka zagadka czy za parę lat stery grafiki będą obsługiwały.

Myśle że akurat o to bie musimy się martwić. Silnik OSG jest ciągle udoskonalany i co dwa miechy wychodzą do niego aktualizacje.
Tak wyglądają projekty gier i programów budowanych na tym samym silniku co SPT: http://www.openscenegraph.org/osgwiki/pmwiki.php/Screenshots/Screenshots
Zobaczcie Pirates of the XXI century - jakieś wątpliwości?
Ps. Znajdziecie tam nawet symulator kolejowy :)

108
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 07 Marca 2006, 13:52:54 »
To nie są winy exe. Z winy exe może być inny błąd. Mianowicie taki ze ładowanie dochodzi do konca i jest: Player Train init OK i nic sie nie  dzieje -> nie da sie przełączyć na symulacje... a na innym będzie ok

Abnormale są jak brakuje plików t3d i tex. Aby znaleźć jakiego pliku brakuje należy sprawdzić na czym się ładnowanie scenerii skończyło (w SCM) i zobaczyć jaki inc jest następny po nim. Jeśli następny inc nie powtórzył się wczesniej (przed abnormalem) to jest on przyczyną błędu. Jeśli był wczesniej to należy szukać takiego inca który jest pierwszy raz ładowany (polecam używać do szukania opcji CTRL+F). Tak samo będzie jeśli załaduje tor z teksturą której się nie posiada (ze szczęscia:)).

109
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 07 Marca 2006, 13:41:31 »
[kwestia FPS]: Aż wierzyć mi się nie chce w moc procesorów. Chyba MaSzyna lubli moje kompy :). Celeron 1.2 Ghz, riva TNT2 i 3,8 FPS na Quarku? ja 3.5 FPS bez skracania czegokolwiek osiągałem na PII 350 MHz i GF2 MX400 z 192 MB ram na mobo:). Widać też że i Pentiumy są do bani. PIV 2.8 GHz z HT, ATI 9600 i 1GB ramu i FPS Epek zwiększyłeś 3 krotnie? U mnie na AMD 2GHz (3000+), ATI 9550XT i 512MB ram mam na Quarku bez skracania składów 24 FPS :).
Faktycznie Pentiumy coś zawodzą. Testowałem swoją scenerię na PIV 3.0GHz z ATI 9550XT u kumpla i miał 4,5 FPS gdy u mnie pokazywało 7FPS :) (stery te same).
Niestety co do podwajania się mocy obliczeniowej kompów to możecie się srogo zawieść. Ponad 1,5 roku temu kupowałem kompa, a widzę że teraz za te same pieniądze mógłbym wziąć procesor tylko o 200MHz szybszy. No i problem karty graficznej. Im nowsze będą GFy to może okazać się że na takim GF 7800 nie będą działąć żadne sterowniki pozwalające uruchomić MaSzynę. Idźmy dalej:
Na tej scenerii:
http://pronet.lublin.pl/~mjacekm/Lbn (nie dostępna dla nikogo:))
jak pisałem mam 7FPS . To żeby mieć te płynne 21 FPS potrzebujemy 3 krotnego wzrostu mocy. Czyli trzeba będzie poczekać na jakieś AMD 9000+ :)... wtedy będzie płynność. No ale ta sceneria to trawiasta pustynia więc muszę dodać troche miasta, fabryk, wsi, lasów i pól więc znów FPS spadnie... czyli czekamy do AMD 12000+ :) - w tych czasach będą zapewne karty grafiki PCI-E x512 na sterach nie obsługujących MaSzyny :)
Poczekamy zobaczymy.

110
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 06 Marca 2006, 23:48:54 »
Z modelami to próba promowania SPT. Nawet jak będzie dało się już jeździć lepiej czy gorzej to i tak wiele rzeczy będzie jeszcze dużo gorsze. Zdradze wam że ten symek powstaje od 2001r. To oznacza że w tym tempie SPT dogoni (o ile wogóle dogoni) starego symka w jakimś 2012 roku. Fajnie by było gdyby chociaż miał ładniejsze modele. Znam takich dla których FPS i nic innego sie nie liczy - tylko oglądanie ładnych loków na scenerii :))

Zdania nie zmienię co do tego symka. Bo w razie złego to on będzie odpowiedzialny za śmierć SPT - przez ślepotę moją i waszą - sam namawiałem ABu do robienia tego i owego do starego symka gdy Marcin_EU potrzebował pomocy w pisaniu kodu - za to teraz cierpię - gdy już ja z kilkoma osobami się przestawiliśmy to jedyny rozumiejący wtedy kodziarz Marcin_EU powiedział "teraz to ja mam was w dupie".

Po "wykonczeniu" starego symka jak chce to zrobić NKT może sie okazać że SPT już dawno zdechł.
Co do modelarzy - Profeta ma racje - można przenieść tu i tu modele choć faktem będzie że w maxie trzeba będzie dorobić dużo rzeczy celem obsługi przełączników i innych dupereli (i porobić animacje). Ja traktuje to jako chłit materkingowy. Czy widzieliście jakąś "grę" w której w drugiej jej częsci była taka sama (jak nie ta sama grafika)?
No chyba że coniektórzy zapaleńcy dalej twierdzą że w drugiej części IM SIĘ NALEŻY lepsza grafika i mam zrobić. Tak jak pewien etuzjasta starego symka napisał: "bart daj siódemki, przecież do SPT i tak coś w nich dorobisz" - bardzo w to wątpie (no chyba że pantografy) :)

111
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 06 Marca 2006, 19:43:04 »
Cytat: "EP08_015"
...Mam nadzieje że szanowni twórcy SPT chociaz nam pokażą screny tego co zrobili, pomijam Ep09 EP05 Eu07 i SM48 - bo to chyba już każdy widzial no i wagony pasazerskie. Tyle wiem o SPT ze takie coś ma byc w nim zawarte. O niczym nowym nie wiadomo mi.


No własnie nic nowego się nie robi. Nie ma potrzeby tracić czasu na tłuczenie modeli jak SPT stoi w miejscu. Na ten czas modeli wystarczy. Z chęcią powróce do tworzenia ich dalej, ale wtedy jak już obecne będą obsługiwane.

Cytat: "EP08_015"

Pamietam wersje SPT, kiedy jezdzilo / przesuwało się jednym lokiem w kółko i nic pozatym. Po zmianie karty grafiki na ati radeon i po dolozeniu pamięci ram do 1 GB niestety ta wersja już nie chciala mi się uruchomić natomiast starego symka nic nie ruszyło.


Ciągle jest ta sama wersja. Scenerie możesz zrobić sobie sam. Wiele razy mówiłem Ci że moge Ci pomóc uruchomić, a Ty nic. Błagać Cię nie będę. To że nie chce się uruchomić to wcale nie wina karty tylko bibliotek dll które trzeba co jakis czas aktualizować.

Cytuj
Czy Marcin_EU, MCzapkie, Winger oni żyją? :)

Tak jak najbardziej. Marcin_EU nie zna się na fizyce. Dużo już się samotnie namęczył. Napisał: jak będzie fizyka niegorsza niż w starym symku to wróci - a kurcze tylko on rozumiał kod symka.
MCzapkie - założył rodzine i zajął się modelarstwem HO
Winger - dawno napisał że chce znów programować i... znów cisza...[/quote]

112
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 06 Marca 2006, 18:20:36 »
Mariusz_1970 - sprawa aż taka beznadziejna nie jest. Jest napisany częściowy wrapper starej fizyki i można tej fizyki użyć, tzn. można pojeździć EU07 z jej fizyką ze starego symka. Nie jest to 100% przeniesienie bo wystarczy odhamować i już można smigać (bez włączania wszystkiego), koła się nie kręcą a i wagonów pod taki podpiąć się nie da.
Jest też druga fizyka (co miała być nowa). Na dziś przypomina dumba AI. Koła się kręcą i da się podpiąc wagony (hamulec działa tylko na loka) no ale nawet wagony sprężynują na (sztywnych) buforach.

Proponowałem ABu żeby można było podpiąć starą fizykę do końca żeby symkiem można było się zacząć bawić, ale nie spotkało to aprobaty z dwóch powodów:
- rozwiązanie tymczasowe/mało wydajne któro mogłoby okazać się ostatecznym
- kod zostawiony przez Marcina_EU nie ma ani jednego komentarza więc prościej jest coś napisać od nowa niż szukać w setkach kb kodu czegoś co nie wiadomo jak wygląda.
- do zabawy służy stary symek :)

No faktycznie, jeśli się nie wie jak wygląda to czego się szuka to ABu ma racje.
Własnie co do śmierci symka i ABu. Ów admin mówił o starym symku i nie skłamałem mówiąc że ABu odszedł od starego symka wprost do SPT :)

@Loui - masz może aparat cyfrowy? :)

No i jeszcze raz wspomne. Ja nie programuje. Do nowego symka robie modele i ogólnie staram się trzymać go w ryzach. Już raz projekt wyciągałem ze śmieci - a raczej naciskałem programistę żeby go wyciągnał bo w ciągu nocy zdąrzył się wkurzyć i skasować projekt z SVNa.

Na początku był Marcin_EU potem już tylko MCzapkie :)) i nastały tłuste lata dla symulatora. No własnie. Który z was wie kiedy się to zaczeło?

Teraz przyadło by się pozyskać YouBy'ego

113
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 06 Marca 2006, 12:46:41 »
Cytat: "Loui"
...Wszyscy nażekają że prace tak długo trwają ale nikt sobie nie zdaje sprawy że część osób które trzymają się starej Maszyny te prace opóźnia. Im więcej osób będzie pracowało przy nowym projekcie tym szybciej będzie się on rozwijał. Chcecie mieć dwa symki to w efekcie nie będzie żadnego....


... bez dwóch zdań... ja bym temu człowiekowi nobla dał... - lepiej się tego określić nie dało...

114
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 06 Marca 2006, 00:44:05 »
Cytuj

Tak... szanowny admin najwyraźniej upił się wtedy swoją bezradnością.


Ja tam podzielam jego zdanie. Ani ja ani wy nie robicie niczego konkretnego. Dodawanie nowego taboru, dorabianie scenerii czy sztuczne uruchamianie spalinówek - które można już teraz zrobić modyfikując mmd, podmieniając wpisy wskazówek amperomierzy na obrotomierze i robić cuda inne hacki - to jest tylko upiększanie czegoś baaaardzo niedoskonałego.

Symek umarł gdy odeszli od niego:
Marcin_EU, MCzapkie, Winger, ABu
i nie zmieni tego ani nowa kabina od siódemki ani nowy model EP09 - ba nie zmieni tego nowet boxowy FALNS.
Są zmiany i zmianki - ci co zostali robią (łącznie ze mną) mogą zrobic tylko małe zmianki - co własciwie za różnica czy jedziemy EP09 czy ET22 skoro nagle potrafi nas wbić pod tory, AI nie słucha semaforów, a do zbudowania jakieś scenerii ciutke lepszej niż kilka torów na krzyż potrzeba 3ds max 4 (conajmniej) i inne cuda niewidy.

Co do udostępniania SPT - nie ma co udostępniać. Wszystko to co widzieliście na screenach jest niestety poukładane niczym drzewka na scenerii, nie ma fizyki żadnego loka - tzn ta co jest teraz jest troche gorsza od fizyki Mechanika EN57 bo taką EU07 mozna ze 100km/h wyhamować w kilkanascie metrów.
Potem zamiast zebrać chętnych do pomocy będą szeregi pytań jak to działa, jak uruchomić, czemu mogę ruszyć bez włączania urządzen na EU07. To co  własciwie jest w miarę zrobione to jest to przeniesienie 3ds max na platforme MaSzyny.
Jakiś czas temu już pisałem żeby przerobic ten edytor na exportujący do scn i uzywać go na starej maszynie...

Mariusz 1970 - Dobrze już dobrze... nie będę nikogo piętnował. Niestety ja nie jestem w 10, ani nawet w 9. Osiągnełem 8 i już  zniej nie wyjde. Programować potrafie na poziome BASICA.
To wszystko co się teraz dzieje jest spowodowane pewnym żalem. Gdy widze jak to co zostało zrobione się marnuje:
- już działający multiplayer - można postawić kilka loków na scenerii i bujać się z kolegami (niestety zostawione jako spóścizna - Marcin_EU wiedział jak to uruchomić - teraz zasłania się niepamięcią, ale screeny i świadkowie takiego wyczynu są)
- wgrywanie/sejwowanie scenerii do edytora hm... mamy sporą scenerie a to trwa chyba z 10 sekund
- wczytywanie scenerii do symka - 5 sekund
- obsługiwanie lokomotywy - klawiatura lub za pomocą myszki klikając na przełącznikach
- robienie płynnych przejść między teksturami podtorza i szyn
http://img59.imageshack.us/img59/3051/podklady4xr.jpg

Jednak w samej kwestii jeżdżenia i AI to nie ma kompletnie nic :/ - dlatego nie jest to udostępnione (użytkownicy z grup 1 - 5) by się tylko rozczarowali.
Nie możecie poszukać jakiś programistów C++ wśród znajomych? albo sami się pouczyć :) dobra droga na przyszłość - poczekamy 5 lat a potem ostro do dzieła :).

115
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 05 Marca 2006, 23:18:00 »
Cytat: "EP08_015"


Podtrzymujmy starego symka !!! Nie pozwólmy by upadł !!!


No to przerywamy prace nad nowym symkiem bo co chwila ktoś coś robi do starego więc nie ma czasu na nowy bo... chcemy pobawić się coraz to nowymi dodatkami do starego.
Nowy symek miał obsługiwać diesle, ale skoro poradzono sobie już z tym w starym symku to nic tu po SPT. Multiplayer też pewnie niedługo będzie więc nie ma co nad tym pracować (w SPT).
W takim razie czas wystawić tu cały zrobiony tabor...

Cytat: "Tomcio"
inni tworza nowy

3 osoby.

A podejście Epka jest dokładnie takie:
Nic nie mam przeciwko SPT, ale chciałbym jak najlepiej się bawić (i nie nudzić) czekając na SPT, więc wszyscy do starego symka i PRODUKOWAĆ!.
pozdrawiam

116
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 05 Marca 2006, 13:03:37 »
Mi nie chodzi i zarabianie na MaSzynie. Wcale nie mam zamiaru odpłatnie udostępniać swojej produkcji - u nas jest to nie do pomyślenia. Chodziło mi o wielkie obruszenie, jakie wywołało wystawienie modeli na Allegro. Poprostu nie rozumiem tego oburzenia. Modele w postaci MAX są sprzedawane na specjalnych serwisach i to jest NORMALNE, a oburzenie większości z was jeszcze raz świadczy o tym, że to co kolejowe robione przez ludzi tutaj to WASZE.

Co do zamykania forum. Ja tego nie zrobie, bo nie mam takich uprawnień i nie będę miał. Poprostu usłyszałem kilka tygodni temu takie zdanie z ust jednego z adminów i założycieli "ja bym zamknął już to forum, tylko burdel i nic więcej - projekt już dawno umarł" (same kłótnie i spory) - dlatego napisałem ze forum może zostać zamknięte.

Cytuj
Projekt zmierza ku komercjalizacji i ja nie powiem że to źle

Skąd wyciągnełeś taki wniosek? myślisz że ktoś chce go kupić? Projekt zmierza... 6 stóp pod ziemię...

117
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 05 Marca 2006, 02:18:19 »
od CTLa się odczep. Od niego można by się wiele nauczyć. W niecały tydzien zaczął robić naprawde porządne modele, ale chyba ich nikomu nie obiecywał - robił bo chciał. Co do Allegro to co? nie miał prawa? wejdźcie na strony MSTS tylko te zagraniczne (głównie niemieckie) - tam ludzie po 100 Euro chcą za swoje trasy i NIKT nie klnie ich za to... ba to nie są wyjątki tylko praktyka.

Co do czasu to się mylisz. Jak jest pasja to się poświęca czas. Poprostu przestaje się chcieć.

118
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 05 Marca 2006, 01:37:19 »
No tak jak panowie napisaliście. Ja też osiemnastkę skonczyłem jakiś czas temu i jestem w trakcie układania sobie życia więc mam gorzej niż te osoby które mają już swoją stabilną sytuację.
W każdym razie wiem też że nie jestem jedyny który nie podzielił się tym co zrobił - no ale wszystko idzie tylko na mnie. Autorzy reszty taboru dawno powiedzieli "nie warto".

Nie rozumiem jednego. Skoro robię coś do SPT to czemu tak naciskacie? Część mojej pracy jest też jako noname w symulatorze - pierwsze moje modele: Gags, Ugpps

Robię to samo co autorzy ET21, czy nowej wersji kabiny EN57...
nie obawiajcie się nie zostanie to gdzieś na CDromie - toć zrobione przeze mnie modele są defaultowo już wgrywane do SPT więc w czym problem?
BTW napisałem kiedyś że "siódemki gotowe" ale okazało się ze mają schrzanione wycieraczki - kto widział pióra wycieraczek o szerokosci 1,5 cm? - idzie to do poprawki, a kto wie? może zanimuje...
Do tego - amperomierze (bardzo ważny przyrząd) są kompletnie źle zrobione - uwaga zwrócona przez samego OlO_EU - fakt jak się wzorowałem na amperomierzach z SP32 - no to takiej chały wystawiać nie będę. Poczekacie aż poprawię? Zapewne nie wczesniej jak po obronie mgr.
Napisałem że siódemki będą w maszynie i słowa dotrzymam. Nigdzie nie napisałem że będą w tej wersji więc odczepta się... :))

Cytuj
Panowie co to za polityka?
Słownik jak z komisji śledczej.
Ktoś okazał się złodziejem - ban.
Ktoś okazał się chamem - ban.
Jakieś inne przewinienia? - Tępić!


Oczywiście, bo nie potrzeba nam ilości tylko jakości (ludzi w projekcie).
Coś mi mówi że forum za jakiś czas zostanie zlikwidowane...(mogę się mylić) i kto zawninił... no jasne - powiecie WŁADZA...

119
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 04 Marca 2006, 23:52:52 »
Epek! mi chodziło o co innego. Napisałes że paczki nie będzie (bo ktoś napisał "i czym się tu tak podniecać") i "zostanie ona w gronie najbliższych", a pod Twoim postem ile było głaskania Cię żebyś łaskawie zmienił zdanie?

Zbych - tak to jest moje gówniarstwo bo przecież ja dla was pracuje i WAM SIĘ NALEŻY WSZYSTKO CO ZROBIĘ.
Co do jakiegoś wymieniania się super taborem... ludzie ale wy macie złudzenia, jakbyście wiedzieli jak jest byscie byli tak samo rozczarowani jak po odkryciu "tego całego dobra" z DEVS. Sęk w tym że ci co zostali i sobie dłubią to najczęsciej się tym nie bawią. Sam wiem kto ile narobił i co?... nic! wcale nikogo nie prosze żeby mi wysłał bo to mi wcale nie potrzebne . Jest tak: że ci co zaczynają coś robic dla symulatora przestają się nim bawić - tworzenie jest dużo ciekawsze niż spanie za nastawnikiem z książką na spacji i liczenie słupów trakcyjnych bo na płaskiej scenerii nic poza nimi (i ścianą lasu) nie ma.
Ja nic z forum nie sciągam - i nawet o tej EP09 w paczce z trasą bym się nie dowiedział gdyby nie komentarz "ciekawe kiedy wyniknie afera z wydostaniem się modelu EP09" (chyba tego samego człenia co uraził Epka i passanger pack) - po czym postanowiłem sciągnąć tę paczkę.

Tak wógle... to grupa trzymająca władzę... kto? Admini dali sobie spokój z tym forum, został tylko Shaxbee który też niedługe odłączy się od grupy. Wychodzi na to że grupa trzymająca władzę to są ci którzy coś tam robią przy symku... ja tam się im nie dziwie że darmozjadom którzy twierdzą że im się to należy i w najlepszej jakości nie chcą nic dawać. To jest najlepszy sposób na to żeby ktos inny też coś zaczął robić.

120
Bieżące Symulatorowe / Lekcja kultury osobistej
« dnia: 04 Marca 2006, 14:04:57 »
Oczywiscie tabor miał byc to tego symulatora. Jednak dzięki wam tylko ta wersja symulatora już tak mi zbrzydła, iż moge powiedzieć że jej nienawidze i do niej już palca nie przyłożę choćby to co zostało zrobione miało się zmarnować. SRAM NA TO. Nie jestem MaSzynką do spełniania waszych zachcianek i to co robiłem robiłem wyłącznie dla swojej przyjemności i satysfkacji, a to że chciałem się z tym podzielić - co potem mi przeszło to inna sprawa.

a Ty Epek nie wkurzaj mnie. Mam Ci przypomnieć sprawe passaneger packa? ile się z tym afiszowałeś? ile to już miałeś wczesniej zrobione i zdatne do uzytku? afiszowałeś się z tym że już wkrótce już niedługo lada dzień żeby tylko ludziom slinka ciekła.Co było potem? wystarczył jeden post żebyś powiedział "nie dam. wale to! jak tacy jesteście to się gońcie" nie tak było? i gdyby nie zaczeli Cie po dupie głaskać to byś nie dał. Z tamtymi modelami jest dokładnie taka sama sprawa.
Poza tym dlaczego i komu dawać? widziałeś - odpisało kilka osbów w temacie [pomoc] mam cyfraka i co? gówno! ani jednego zdjęcia NIC nikt NIC nie zrobił. Ty sam obiecałeś przygotować jakieś zdjęcia i to olałeś. KAŻDY TO OLAŁ więc teraz i ja na to LEJE.
NIENAWIDZE TEJ WERSJI SYMULATORA i tak już zostanie - a wy pogłębiacie to z dnia na dzien.
W tej sytuacji wszyscy mądrzy wiedzieli co zrobić:
MCzapkie, Marcin_EU, OlO_EU, Winger, Jaras...

a to
Cytuj
"daj mi ja nic nie powiem, że dałeś" albo "daj mi to a ja ci dam to".
niestety nie działa - takie gówno szybko wyplywa bo ten świat jest mały. Najgorsze jest to że zawodzimy się na ludziach którym najbardziej ufamy - (3 osoby dostały ode mnie model EP09)

Co do taboru (t3d). Tabor jest tworzony w 3ds max i można go konwertować do dowolnego obsługiwanego formatu. Nawet do JPG.


Cytuj
Dlaczego nie chcecie go udostępnić ludziom?

Bo na to nie zasługują (nieliczne wyjątki tylko).

Profeta - sam ocenzurowałem - zastanawiałem się czy... (mniejsza z tym)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13