Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bart

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13
31
Bieżące Symulatorowe / Fenomen MaSzyny.
« dnia: 16 Października 2006, 01:02:35 »
Hej. patrzcie: u Durasa też jest rozłam. Czy nie przypomina wam to czegoś?

http://www.antypika.aplus.pl/tramwaj/forum/p/viewtopic.php?t=125&start=0&sid=97f174b0cf77ffec81e3b99c818f280f

pierwsze dwa posty rządzą :)

32
Na warsztacie / MaSzyna-Symulator Pojazdów Trakcyjnych (MaSzyna 2 EX NEBULA)
« dnia: 14 Października 2006, 23:51:24 »
No ładnie. Czyli od dziś chcesz się zająć kodzeniem i odrazu takim do programu? :D Chłopie, najpierw trzeba mieć o tym jakieś pojęcie - wypracowane przez lata, a nie własnie sobie sciągnełem program do kodzenia i już wiem jak go zainstalować...

33
Bieżące Symulatorowe / Fenomen MaSzyny.
« dnia: 11 Października 2006, 22:59:17 »
Cytuj
Acha, edytor jest w j. polskim czy angielskim ?

Niewiele jest tam słów pisanych, np: ballast tex, rails tex, curves, open, save, type, tracks, fill, catenary, move, points, p.feats itp.

Co do reszty to się nie będę narazie wypowiadał.


 AA.. no. McZapkie ciągle (jeszcze kilka miesięcy temu) oznajmiał swoją gotowść tylko nie miał z kim rozmawiać... Shax nie zawsze miał czas, a reszta... STARY SYMEK :D

34
Bieżące Symulatorowe / Fenomen MaSzyny.
« dnia: 11 Października 2006, 21:22:38 »
Ten kto się zainteresuje to się dowie jak pobrać edytor. Zauważcie że slęczycie nad starą wersją i w większości sami do wszystkiego dochodzicie, a do SPT to już trzeba wam tłumaczyć, co jest, czego brakuje i co mozna by zrobić, żeby ktoś zechciał łaskawie rzucić na to okiem. Powiem tak. Komu projekt leży na sercu ten będzie wiedział co może robić, albo chociaż jak to uruchomić.
W tym momencie sam dobrze wiem że nic nie wskóram bo jest spory bałagan i nie wiem czy jest sens tworzyć choćby proste skrypty. Może sie okazać że zostanei to rozwiązane kompletnie inaczej i skrypty nie będą potrzebne.
Chodzi mi o to że widząc jaki to stary symek "jest fajny" nie widze potrzeby tworzenia nowego. Wszak jest jeszcze tyle wolnych FPS do zajechania :)
Cytuj
Nie udostepnisz swojego dziela, ktore chciales udostepnic, tylko dlatego, ze jedna osoba Ci wypomina dawne obietnice

Spoko, może za mocno było. Ale jak widze że Epek zaczyna pisać "pewne osoby obiecały modele" to mnie szlag trafia. Chciałbym żeby mi ktoś znalazł jak pisałem "obiecuję EU07" - jak znajdziecie to napewno przyspieszę poprawki i wyrobie się do konca tygodnia (takie wyzwania to youby lubi).

Cytuj
Poza tym co z tego, że będą piękne modele i scenerie jak fizyka zgodnie z tym co mówisz ma jeszcze długo być gorsza od starego symka... to będzie wtedy taki MSTS? Więc lepiej jakby na tym się skupić priorytetowo, ale jak mówiłem - nie wiem, czy obecnie na tym forum jest potencjał by temu podołać.

No własnie potencjału już się pozbyliście/śmy. Nawet możecie znaleźć gdzieś post McZapkie, który mocno się zdenerwował jak wrócił z podróży z Chin i zobaczył co się dzieje na forum. Napisał w nim że czas dać sobie spokój z projektem. Był to twórca fizyki do MaSzyny (jakby ktoś nie wiedział). W kazdym razie oprócz jedynego kodera który w odrobinie wolnego czasu cos tam pisze do SPT cały potencjał bawi się starym symkiem :).

Dobra. Koniec tych żalów. Ja wiem jedno. Projekt nawet na tą chwilę (Edytor SPT) jest na tyle mocny że jak ktos pobawi się nim kilka godzin to odechciewa mu się patrzyć na starą maszynę.
Pomyśle nad paczką z edytorem tylko opisu "jak tego używać" nie chce mi się pisać.

35
Bieżące Symulatorowe / Fenomen MaSzyny.
« dnia: 10 Października 2006, 23:37:23 »
Cytuj
W końcu patrząc na listę developerów NKT jest tam sporo liderów SPT

Tego stwierdzenia kompletnie nie rozumiem. Czy Shaxbee, robal, Slimson czy ja jesteśmy na liście developerów NKT? Bo cała reszta nie ma z SPT nic wspólnego... tylko chęci, chęci, chęci...

Cytuj
Po drugie, ilu członków NKT może się obecnie przydać przy tworzeniu SPT

Typowe polskie myślenie. "A co ja mogę tam zrobić", mozna by to nawet odnieść do sytuacji w kraju - jak wyjade za granicę czy coś to w kraju zmieni? No oczywiście jak pomyśli sobie w ten sposób jeszcze 3mln młodych ludzi...
Napewno ten kto nie będzie się interesował to nie będzie wiedział co trzeba/można zrobić. Ja nikogo o zainteresowanie się prosić już nie będę. Epek sam wie ile czasu trzeba na zapoznanie się ze skomplikowaną architekturą symulatora. W kazdym razie jak wciąż będziemy odwlekać to zapoznawanie się, to o tyleż samo czasu on później wyjdzie (o ile ktoś dotrwa w tworzeniu go).


Cytuj
Jaka jest zależność robienia dodatku do MaSzyny w stosunku do legendarnego już rzekomego zabijania SPT

Taka że albo pracujesz dla starego symka albo dla nowego. Jakoś nie mamy pomysłu jak by poprzeność to co jest już zrobione do nowego symka. Proponuje mały test. Róbmy wszyscy (co kto umie) dodatki do starego symka i zobaczmy jak SPT się robi (samo).

Cytuj
wiem... może byłem naiwny, ale sądziłem, że SPT to kontynuacja obecnego symka

Tak miało być. Przecież nikt nei chce zrobic z SPT MSTSa, ani TRS. Tam ma się docelowo znaleźć wszystko co jest w obecnej maszynie tylko że dużo lepiej, szybciej i sprawniej. Jednak taki Epek wygląda na to ze w to nie wierzy. Cały czas nawołuje do łatania starych dziur "na drodze" i ani mu w głowie budowa nowej autostrady (tak można  by przyrównać starego symka do SPT).
Cytuj
Sądziłem też, że wszyscy jesteśmy jedną drużyną

No tu akturat byłeś naiwny. Drużyna pracuje ze sobą, jest zgrana i dąży do jednego celu, a tu? każdy ma swój cel.
Cytuj
Może żeby nie zabijać SPT to warto o nim wspomnieć na stronie głównej symulatora? W końcu tam dalej widnieje informacja o ś.p. Nebuli, nie mówiąc już o liście taboru do prowadzenia i tym niezwykle zachęcającym kiblu, który nie ma nawet patyków podniesionych

Z tym już trzeba się udać do sztabu marketingowego :). hm.. ale chyba i oni odpuścili sobie ten projekt...:)

Cytuj
I kto to mówi? Sam byłeś jednym z nich. Pamiętasz "Projekt Looblyn"?

Tak jak napisał Mateu, ale na swoje usprawiedliwienie powiem że Looblyn Projekt miałbyć tylko stroną gdzie byłaby galeria kolei w lublinie i aktualne wersje nowej trasy do starego symulatora - żadne tam "NIE DAJECIE UMRZEĆ STAREMU SYMKOWI", a po drugie: nawróciłem się i... biję się w pierś że trzymałem ABu przy starym symku prosząc go o poprawienie niektórych rzeczy - za co serdecznie przepraszam Marcina_EU.

Problem w tym że jeszcze przez długi czas SPT nie będzie oferowało takich możliwości (fizyka, eventy) jak stary symek - bo kto miałby się tym zająć, a napewno działania upiększające starego symka nie zwiększą zainteresowania SPT. Gdybyśmy teraz wypuścili to co mamy (SPT) to 90% z was nie chciałaby już tego więcej widzieć...
Dlatego każdy bajerek dodany do staruszka podwyższa poprzeczkę dla SPT.
Cóż, w każdym razie nie wypadałoby teraz nic innego napisać jak: "prace nad SPT zostają wstrzymane do ostatecznego ukończenia prac nad starą odsłoną symulatora.":]. Teraz, ile potrzebujecie czasu na skonczenie zabawy z aktualną wersją? :> (5, 10 lat?)

Pewnych pozdrawiam, innych nie :)

36
Bieżące Symulatorowe / Fenomen MaSzyny.
« dnia: 10 Października 2006, 00:17:38 »
Cytat: "EP08_015"

Dlatego też powstała grupa ludzi czyli NKT po to by nie dopuscić do...


... powstawnia SPT który byłby lepszy, szybszy i dawał te i wiele więcej nowych możliwości... Przecież płaskie scenerie z 3 domakmi na krzyż są takie piękne że po co całe nam Polskie krainy... Wszak można zawrcać dupę innym co mogli by przyspieszyć SPT i mydlić im oczy by dalej coś poprawali do starego symka,  ponieważ SPT i tak kiedyś wyjdzie i tak - przecież się robi...

Marzenia sciętej głowy - prędzej ta wersja będzie foto realistyczna z super sceneriami niż wyjdzie SPT, to zawdzięczamy NKT, których działania powodują że "lać się chce" na ten projekt.

Wracając do tematu - fenomen był owszem, piękne czasy udzielania się Marcina_Eu, OlO_EU, McZapkie, Wingera. Teraz ich nie ma ale mamy dzielnych chłopców z NKT i starą dobrą odgrzewaną chałę, w której na miejsce jednej poprawionej rzeczy pojawia się 10 zepsutych.

Pozdrawiam Was wszystkich.

Ps. Epek. Przez to Twoje wypominanie obietnic nie chce mi się poprawiać tych siódemek, (ani dotykać całej reszty) i ich wypuszczć, poprostu dla takich jak Ty nie będę tego robił, a już naprawdę za to się wziąłem i zabrakło tylko porządnego FTPa do wystawienia..., niektórzy to wiedzą bo znów im to obiecywałem...

37
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 09 Października 2006, 23:58:15 »
Cytat: "queuedEU"
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)


Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.

38
Cytat: "EP08_015"
No screny są super naprawde ale mam pytanko. Czy to coś już umie się poruszac? Chociaz jak stary old symek? Jak pamietam i słyszałem były z tym kłopoty a dokładniej (brak fizyki). CZy w tej materii sa jakieś zmiany?

No prosze i nikt na pytanie nie odpisuje....


Jakby była jakakolwiek nie ostraszająca fizyka to napewno SPT nie trzymalibyśmy dla siebie. Wyjdzie jak będzie sens wypuszać - narazie jest tylko bałagan, a zmiany dodawane są naprawde powoli.

39
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 26 Sierpnia 2006, 14:46:29 »
Cytat: "piotrek-"
Nie zagłosowałem na żadną opcje, bo obie sa zbyt skrajne.

Jest wyjaśnione czemu są skrajne. Chodzi o to która odpowiedz jest Tobie bliższa. Przecież nikt nie zacznie robić teraz boxowych modeli!!. Znam też takich, którzy pisali mi że choćby mieli mieć 2 FPS wolą super model.

Cytat: "piotrek-"
Niestety SPT pewnie nie słyszał o czyms takim jak bump mapping, dynamiczne ościetlenie nie mówiac już o shaderach.

Tu Cie zawiodę. Wszystko to w SPT jest ;]. No może poza dynamicznym oświetleniem. Jednak nikt na razie nie bawił się żeby to wykorzystać. Baaa.. są nawet refleksy i bez problemu można zrobić chromowaną EU07, ale czy ktoś widział kiedyś taką?

40
Żeby dać Wam trochę radosci przedstawiam kolejne screeny z chwili pracy z edytorem SPT.

Z nowości zauważcie płynne przechodzenie kolorów zarówno ziemi jak i podtorza.



Tu w oddali widać zbliżające się miasto (chyba tego jeszcze nie było:)). Tu z kolei zauważcie jak "wyprofilowany" jest szlak torów. Lekko opadają po czym zaczynają się wznosić. Chyba nie musze mówić jak po czymś takim fajnie prowadzi się pociągi towarowe (aa.. muszę mówić bo w starym symku wszystko jest płaskie). Takie wzniesienie robią się niemal samoczynnie ponieważ wszystkie obiekty układają się same na danych wysokościowych (tych z NASA).

No nic, narazie pozostaje czekać aż skonczy się mania na stare eu07.exe - Shaxbee nie ma dużo czasu, a samemu robi się baaardzo powoli.

41
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 21 Sierpnia 2006, 12:36:15 »
Co do błędu w siódemkach to chodzi o amperomierze - są takie rumuńskie:) i wycieraczki.
Co do najnowszych sprzętów i ich mocy. Symek opiera się cały czas na mocy procesora i jest lekko wspomagany kartą graficzną. We wszystkich nowych grach jest na odwrót. Kiedy się spodziewacie przekroczyć barierę 6 GHz procesora? Jakoś ostatnio wzrost GHz przystopował.

BohunIC dobrze powiedział: szczegółowe modele dają jedynie satysfakcje autorowi :).
Dalej czekam na resztę Waszych opinii i komentarzy (ciekawe ile jest aktywnych użytkowników na tym forum).

42
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 19 Sierpnia 2006, 12:16:14 »
Krzysiek626: ja tam u Ciebie widze 8 FPS. Uwierz mi że to nie jest płynna animacja. Pawdziwa płynność jest >24 FPS. Poniżej 16 FPS już wyraźnie czuć skok.
Piękny tabor naprawde może współistnieć tylko z jednotorowymi szlakami z 3 torowymi mijankami.

43
Bocznica / ET41 nie szczegółowy
« dnia: 19 Sierpnia 2006, 01:27:07 »
Cytuj
Acha, jedno pytanko odnosnie nowego byka: czy to ten ?


A skąd. To jest to co ktoś tam zrobił (ET22-304). To stary byk z inną teksturą. Projekt porzucony i zapomniany :).

44
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 19 Sierpnia 2006, 01:18:13 »
Pytanie jest ogólnie do MaSzyny - bez rozróżniania na oldskul czy SPT. BTW: nie spodziewajcie się od SPT jakiś cudów w dziedzinie FPS. Mówi się że tyle pięknych gier ładnie chodzi a taka MaSzyna się tnie. Powtórze jeszcze raz (bo to właściwy na to wątek). W najnowszych grach - przykładowo wyscigi NFS MW, mamy 4 super piękne wozy mające po kilkadziesiat tysięcy poly, troche bardziej kwadratowych samochodów ruchu ulicznego i boxowate budynki ze swiecącymi teksturami. Jakby to zsumować wyjdzie że trójkątów na "planszy" jest mniej niż na takim Quarku gdzie spotkały się na jednej stacji 3 lub 4 czterdziesto wagonowe składy. I tu się okazuje że silnik MaSzyny wcale nie jest taki kiepski tylko my za dużo wymagamy.
Cytat: "Kozi"
Nie mam zdania. A twoje modele do ktorej grupy mozna zaliczyc?

Trudno powiedzieć. Przy starych modelach to moje są 2x "cięższe", przy EP01 moje są 2x lżejsze, a całe EU07 to jeden wózek youBego.
Cytat: "youBy"
Ja wolę szczegółowe z dodatkową wersją uproszczoną.

Na to bym nie liczył. Nikomu się nie chce robić wersji ubogiej. Ciężko się szpeci swój model i równie ciężko jest wybrać co by tam wyciąć...
Cytat: "Profeta"
A jaki wskaźnik osiągnęli twórcy innych kabin

Kabina EU07 (tej która niedługo wyjdzie - mam już czas na kończenie) ma też coś koło 11, 12 tys poly.
Cytat: "Mariusz1970"
Czy dla pozostałych ładowane też są elementy kabiny, mimo iż to tylko AI lub dekoracja?

Nie są ładowane. Co więcej: znika Twoja kabina jak wciśniesz F4 :). Nie wierzysz? Wcisnij F4 i ustaw kamere tam gdzie powinna być kabina (na nowym exe). Możesz zrobić to samo na starszym od Wingera. Porównaj wynik :)
Cytat: "Mutopompka"
nie patrzeć na fps (gdyż za np. 6 miechów i tak kompy w domu będą mocniejsze)

Co 6 miechów zmieniasz kompa? :). Mi wychodzi srednia 1 komp na 6 lat :).
Cytat: "Mutopompka"
Zresztą... Sam wiesz, jaki zrobiłeś modelik eu07, ep09 (widać na screenach)... Co tu dużo gadać.. Po prostu dla mnie jesteś No.1 w tworzeniu modeli (widać, że masz zapał i chęć do ich robienia, choć wiem, że wymaga to KUPĘ czasu i samozaparcia).

Własnie te modele przy np takim wózku youBego są tymi "gorszymi" modelami. Mają całe tyle poly ile sam wózek.
A własnie: co do jakości zdjęć i modeli. Odpalcie dowolną scenerię z EN57 i przyjrzyjcie się wózkom członu RS. Pamiętam że mi się bardzo podobały. Są proste, ale foto realistyczne. Czy ktoś zwrócił na nie uwagę? Oczywiście wystarczyło by ich teksturę złożyć z 2 fotek żeby maźnice nie wydawały się mieć "zeza rozbieżnego"... czy w nich dużo więcej trzeba by  dorobić?A po dwa. Z jakiej odległości trzeba na nie patrzeć żeby dojrzeć niedoskonałości?
Cytat: "Krzysiek626"
Jednak pomimo upakowania około 200 sztuk wagonów dało się tam płyninie jeździć. Screeny chyba jeszcze są w odpowiednim wątku.

A to powiedz jaki masz komp. U mnie standardowo w Quarku jest 22 FPS (w Kacku) bez 200 wagonów ze stajni Q(na AMD 3000+)

Im mniej szczegółowy tabor, tym go więcej i/lub bardziej szczegółowa sceneria. A to tak na popatrzenie:
Przy super szczegółowym taborze o czymś takim możemy zapomnieć (i tak na tą chwile jest tam jednocyfrowe FPS - na AMD3000+)

Tyle teraz ode mnie. Czekam dalej na wasze głosy i komentarze.

45
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 18 Sierpnia 2006, 15:24:12 »
Ponieważ ostatnio modelowanie taboru jest na topie chciałbym poznać Waszą opinię na temat pożądanej jego jakości. Być może modelarze robią za bardzo szczegółowe modele, albo wręcz odwrotnie. Dlatego pozostawiam Wam do wyboru dwie skrajne opcje odnośnie modeli. Wiadomo, że większość z Was chciałaby "wyśrodkowane" modele - tylko taki środek ciężko określić. Dlatego proszę o opowiedzenie się za "bliższą sercu" opcją.
Oczywiste jest że kwadratowymi boxami nikt jeździć by nie chciał, ale myśle że większość z nas chciałaby wjechać w dużą stację z 80km/h w perony i płynnie wyhamować :).
Symulator uciągnie nawet najbardziej szczegółowy model, nawet będzie się dało bez starty płynności podpiąć kilka wagonów, jednak problem wyjdzie przy mijaniu drugiego takiego składu, albo wjechaniu na stację. Jednak przy takich modelach o ładnych sceneriach (z pagórkami, drzewkami, różnymi domkami, płotkami, słupami wysokiego napięcia itp) możemy zapomnieć. Zostaniemy przy tym co jest teraz (scenerie).
I takie jeszcze jedno pytanie nt. scenerii. Czy nie drażnią Was trawiaste pustynie, z typowo Mechanikową linią lasu, kilkoma domkami i jakąś górą na horyzoncie?

Ps. Prosze nie odbierać tego postu jako atak na modelarzy wkładających kolejne sruby i sprężyny w wózki nowo modelowanego taboru :). Próbuje znaleźć "cienką zieloną (z żółtym czołem) linię". :)

Zapraszam wszystkich do ankiety

46
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 18 Sierpnia 2006, 14:49:15 »
Cytat: "queuedEU"
Ponizej przedstawiam wyniki badania przeprowadzonego w kabinie na pustej scenerii oczywiscie przy zachowaniu tej samej pozycji kamery ;D:

que: 6FPS
ABu: 37FPS


hehe. Czas na kolejną grupę po NKT. FPS Killer Team ;).

Q przemyśl to co napisał Duras odnośnie grafiki. Faktycznie spowolnienie karty graficznej o ponad 50% nie ma żadnego wpływu na FPS. Tak jakby GPU tylko teksturowało, a wszelkie przesunięcia scenerii liczone już były przez CPU.

47
Na warsztacie / Pierwsza trasa początki
« dnia: 15 Sierpnia 2006, 23:37:15 »
BohunIC: staraj się wstawiać odciągi 0,5m wyżej będą ładnie wyglądać bo teraz jakby złamane są - śruba rzymska idzie w dół a przewód niemal prosto. Odciągi są wyżej troche.

48
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 10 Sierpnia 2006, 17:17:41 »
Cytat: "queuedEU"
Wywalamy 'testowanie gotowosci do jazdy' ....

Do czego to ma sluzyc? :> - WYWALILEM


Pewnie tu chodziło o to żeby skład nie był ciągnięty przez loka gdy wszystkie wagony nei są odhamowane. Postaw sobie ET41 z 40 wagonami i sprawdz co sie teraz dzieje.

I nie jaraj tyle przed pisaniem na forum bo myśle że jesteś dla większości kompletnie niezrozumiałyi te zbędne linijki kodu linkuj :).

49
Bocznica / ET41 nie szczegółowy
« dnia: 09 Sierpnia 2006, 17:03:00 »
Dla takich jak ten (co ma rozdwojenie jaźni i wydaje mu się że jest własnym bratem) to sie nawet nie chce modelować.
el16 a np źdźbeł trawy to Ci już nie brakuje?, albo ze izolatory na trakcji są płaskie?, albo mrówek łażących po scenerii?
Rozumiem że Ty wykonujesz wszystko doskonale w pracy, ile Ci płacą? Jak prześlesz mi swoje miesięczne wynagrodzenie to dostaniesz taki wyj****y model kabiny ET41 że na najnowszym kompie będziesz miał 0,5 FPS ;], ale za to nawet rdza będzie w 3D.

50
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 08 Sierpnia 2006, 17:53:23 »
I ile masz FPSów na czystym (bez żadnych przeróbek czy zmiany taboru)Quarku, ze przerobionej paczki Mariusza1970?

51
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 06 Sierpnia 2006, 23:59:05 »
Szczerze mówiąc pierwszy raz uderzyłem składem w ściane w zimie 2003 roku. Właściwie to nie była ściana a inny skład, ale stojący na sąsiednim  torze - ciekawie to wyglądało bo wagonu "widma" ugieły, mimo że mój uderzający skład był na pustym torze.

52
Trasy / Problemy z siecią trakcyjną na Trasie Quarka
« dnia: 06 Sierpnia 2006, 23:56:07 »
Tekstury masz nadpisane.

53
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 06 Sierpnia 2006, 23:54:34 »
... FPSów zabrakło :)...

54
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 06 Sierpnia 2006, 13:28:02 »
ABu nie miał pojęcia co się stało że niektóre scenerie zaczeły się wysypywać, a co do niekompatybilności z niektórymi sceneriami to wydaje mi się że chodziło o wpis startu symulacji "start end"

55
Pomoc doraźna / Nowe exe.
« dnia: 05 Sierpnia 2006, 02:20:44 »
Cytat: "Krzysiek626"


Może jednak nie warto tego robić bo autor poprawi lub już poprawił exe. Może to zresztą nie jest błąd tylko zamierzenie autora wpływające na znaczący wpływ FPS.


Siedzieliśmy z ABu nad exe miesiacami i mi napisał że wyżyłował je pod kątem wydajności ile się da, a zrobił to wtedy gdy inni autorzy mówili ze już bardziej się nie da, więc zaskocz nas

Jednak z drugiej strony podmiana plików do FPS ma sie nijak, MaSzyna to 2 bilblioteki dll i jedno exe, więc pod kątem FPS nie spodziewajcie się cudów :), no chyba że np Q wypuścił QspeedExe którego ja nie sprawdzałem już :P.
Gdyby to była wina sterów to myśle że porady Krzyska tyczyłyby się tylko ATI lub nVidii...
No, ale czekamy...

Ps. Jako jeden z posiadaczy źródeł pozwalam Ci powiedzieć co i jak naprawić żeby było lepiej, bez zbędnych "ja wiem ale wam nie powiem" :).

56
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 22 Lipca 2006, 00:34:31 »
Nie było moim celem niszczyć Ci reputacji :). Poprostu kliknełem w Twojego linka i co? zobaczyłem UZ którego ściągnełes z mstsa - już w szczegóły nie wchodzilem - że dodane zostały jakieś srubki itp. Dlatego pomyślałem ze skoro tego przemycasz to kolejne pewnie też :). No ale jak twierdzisz ze zrobiłes je sam to zwracam honor - kawał dobrej roboty. :)

BTW jak chcesz poprawić reputację to zrób coś do cholery z tą stroną bo to koszmar jest :P.

Co do szczegółów to radził bym nie przesadzać. No chyba że ktos woli piękny tabor z każdym nitem i tylko po kilka wagonów na scenerii. A co wtedy z większymi stacjami gdzie spotkać można po 100 i więcej wagonów? :)

57
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 14:32:25 »
Nietwierdze że Q nie zrobił nic sam. Widziałem że się sporo nauczył. Najbardziej w Q boli mnie jego bałaganiarstwo - co można zobaczyć po stronie jaką zrobił. W każdym razie UZ możecie znaleźć tu:

http://www.trainsim.ru/index.php?action=download&category=63&game=1

58
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 12:44:43 »
Q do cholery!
Napisz skąd te wagony ściągnełeś żeby nikt nie pomyślał ze jesteś ich autorem!. O ile dobrze pamiętam (na przykładzie pasażerskiego UZ)zrobiłeś tylko mapowanie bo konwert msts-->max go nie robi.
Zrób coś z tą Twoją cholerną bałaganiarską stroną - tam więcej nie działa niż działa.

Druga sprawa to nie ustalaj jakiś wyssanych z palca limitów polygonow. Panowie! chcecie jeździć czy na pojedynczym torze tabor oglądać?

Podpadłeś Q i to bardzo.

59
Na warsztacie / Potrzebne dzwieki ?
« dnia: 18 Lipca 2006, 02:37:29 »
Koniecznie nagrywaj wszystkie dzwieki jak możesz. Mnie interesują wszystkie dźwięki SU45 - szczegóły wkrótce.

60
Bocznica / Sceneria Lublin - ta z galerii
« dnia: 09 Lipca 2006, 00:58:48 »
Nie jest do ściągnięcia. Niestety Lublin to nie sceneria, a stacja - nie ma szlaku - raptem 5 km torów. Kiedyś moze dokończę.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13