451
Tabor kolejowy / Odp: VT 63 aka SAx 90080
« dnia: 06 Czerwca 2011, 21:14:37 »
To jakiś wcześniejszy krewny tej lux torpedy stojącej ongiś w krzakach niedaleko dworca Głównego w W-wie?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W13p.inc przy każdym torze na stacji? Trochę przesadziłeś.Sadziłem te wskaźniki wg Ie-1, a tam jest takie coś:
b) wskaźnik W 13 ustawia się w odległości 50 m od osłanianegoWcześniej w ogólnych wskazaniach jest, że na stacjach wskaźniki po prawej stronie. Jak to jest stosowane nie wnikałem, na każdej stacji i w obrębie każdego ZLK może być inaczej (na modernizowanych liniach w W-wie to w ogóle sobie nie przypominam takiego wskaźnika). Co do SHP:
miejsca, z obu stron tego miejsca, przy każdym torze,
wskaźnik W 13 stosuje się do oznaczania miejsc, w szczególności
przejazdu, mostu, rozjazdu, urządzeń oddziaływania tor-pojazd,
czujnika szynowego, urządzeń do wykrywania zagrzanych
osi i płaskich miejsc lub innych urządzeń w torze,
node 800 0 ST44-172 dynamic PKP\ST44_v1 ST44-172.dds st44 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node 800 0 ST44-1074 dynamic PKP\ST44_v1 ST44-1074.dds st44 0.0 connected 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-1 dynamic PKP\eaos_v1 401W-24.dds 401W 0.0 nobody 3 52 stone enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 nobody 3 52 stone enddynamic
(...)
node 800 0 5051-526889-1 dynamic PKP\Eams_v1 p_eams1.dds 401Zl_platforma 0.0 nobody 3 3 lumber enddynamic
Z loga wynika, że zarówno plik lumber.t3d jak i wood.dds są wczytywane. Wracając do głównego problemu, wpisz (podmień) w pliku 401W.chkNiestety, odpaliłem, wyluzowałem, zahamowałem i w totolotku wypadło, że hamowały loki i wagony 1-13 i 32-39, środek się buntował. Po wjechaniu na stację hamowały już tylko loki i wagony 1-13. Po zmianie czoła bez zmian, z tymże wagony 1-13 były wtedy już na końcu składu. Po przejściu na trzecią pozycję hamowania budziła się reszta, tyle że hamowała mniej więcej z ciśnieniem 0.9, podczas gdy skład 0.35.Kod: (401W.chk) [Zaznacz]w linijce Brake:
Myślę, że to rozwiąże oba problemy :)
BCR=0.203 BCD=0.20
w linijce Cntrl.
BrakeDelays=GP
Pozdrawiam, yB
PS
ten Siecool? ;>
Przetestowałem to wreszcie dzisiaj i niestety nadal nie działa poprawnie. Jeśli już po starcie hamuje cały skład to na stacji hamuje tylko część i w dodatku np. na 1 i 2 pozycji hamowania wagony nie hamują w ogóle - zaczynają dopiero od trzeciej (i wtedy hamują z ciśnieniem odpowiednim do pierwszej pozycji tj. 0,1). W trakcie jazdy to się potem jeszcze zmienia, więc nigdy nie wiadomo jak ten skład w końcu będzie hamować. Ktoś ma jeszcze jakieś inne koncepcje możliwych rozwiązań tego problemu?Czy jak masz tem2 na popychu i zaczniesz hamować to powietrze z kranu syczy cały czas czy przestaje po pewnym czasie?Przestaje, ale trop z kranem wydaje się niezły. Sprawdziłem przed chwilą i jak zostawiłem tamarę na pierwszej pozycji hamowania to cały skład po zmianie czoła hamował jak należy. Inna sprawa, że wcześniej, jeszcze nim w ogóle ruszyłem się z miejsca, zaraz po uruchomieniu symka, wyluzowaniu i ponownym zahamowaniu hamowało tylko 29 z 40 wagonów. Jeszcze to sprawdzę dokładniej, bo nie wiem czy to jakiś losowy humor programu był czy trwalsza tendencja.
Bo może być taka sytuacja że zostawiając tem2 na popychu, ma ona zawór maszynisty w położeniu jazdy i wtedy mogą występować takie dziwa.
Jak dla mnie to masz źle napisane wpisy taboru.Korzystałem z tego posta, gdzie wagony są na connected 7. I w takiej konfiguracji tamara działała jako popych po zmianie czoła, o ile się tą zmianę dobrze zrobiło. Jak się ja źle zrobiło to loki ciągnęły w dwie różne strony, co ciekawe wtedy tamara wygrywała ten pojedynek - gagar zaczynał się cofać, mimo że miał jechać do przodu (przynajmniej na 1 pozycji, dalej nie próbowałem z obawy rozerwania).
Wpis powinien wyglądać tak:
(ciach)
Connected to jazda w ukrotnieniu, nie stosujemy takiego wpisu do wagonów. SM48 nie pojedzie też w ukrotnieniu z ST44. Po zmianie czoła Gagarem, Tamara nie pojedzie jako popych.
A w sensie wiesza, czy wywala?Wpis jest bez //, dźwięk też jest gdzie ma być.Kod: [Zaznacz]pneumaticrelay: pneumaticrelay.wav
To ta linijka.
A jeśli nie ma "//" to zobacz czy masz dźwięk wav w folderze sounds.
Czy jak masz tem2 na popychu i zaczniesz hamować to powietrze z kranu syczy cały czas czy przestaje po pewnym czasie?Przestaje, ale trop z kranem wydaje się niezły. Sprawdziłem przed chwilą i jak zostawiłem tamarę na pierwszej pozycji hamowania to cały skład po zmianie czoła hamował jak należy. Inna sprawa, że wcześniej, jeszcze nim w ogóle ruszyłem się z miejsca, zaraz po uruchomieniu symka, wyluzowaniu i ponownym zahamowaniu hamowało tylko 29 z 40 wagonów. Jeszcze to sprawdzę dokładniej, bo nie wiem czy to jakiś losowy humor programu był czy trwalsza tendencja.
Bo może być taka sytuacja że zostawiając tem2 na popychu, ma ona zawór maszynisty w położeniu jazdy i wtedy mogą występować takie dziwa.
trainset none wiliswjazdweg 0.0 0.0
node 800 0 ST44-172 dynamic PKP\ST44_v1 ST44-172.dds st44 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node 800 0 SM48-043 dynamic PKP\TEM2_v1 sm48-043.dds tem2a 0.0 connected 7 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-1 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-3 dynamic PKP\eaos_v1 401W-23.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-4 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-5 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-6 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-7 dynamic PKP\eaos_v1 401W-22.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-8 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-9 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-10 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-11 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-12 dynamic PKP\eaos_v1 401W-34.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-13 dynamic PKP\eaos_v1 401W-22.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-14 dynamic PKP\eaos_v1 401W-23.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-15 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-16 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-17 dynamic PKP\eaos_v1 401W-34.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-18 dynamic PKP\eaos_v1 401W-34.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-19 dynamic PKP\eaos_v1 401W-21.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-20 dynamic PKP\eaos_v1 401W-31.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-21 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-22 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-23 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-24 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-25 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-26 dynamic PKP\eaos_v1 401W-38.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-27 dynamic PKP\eaos_v1 401W-21.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-28 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-29 dynamic PKP\eaos_v1 401W-21.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-30 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-31 dynamic PKP\eaos_v1 401W-38.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-32 dynamic PKP\eaos_v1 401W-22.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-33 dynamic PKP\eaos_v1 401W-23.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-34 dynamic PKP\eaos_v1 401W-38.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-35 dynamic PKP\eaos_v1 401W-24.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-36 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-37 dynamic PKP\eaos_v1 401w-PKPcargo.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-38 dynamic PKP\eaos_v1 401W-29.dds 401W 0.0 connected 7 60 coal enddynamic
node 800 0 5051-503320-39 dynamic PKP\eaos_v1 401W-38.dds 401W 0.0 connected 0 60 coal enddynamic
endtrainset