Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - skorakora

Strony: 1 2 [3]
61
Pomoc doraźna / Odp: MaSzynowy Multiplayer
« dnia: 21 Marca 2018, 23:14:03 »
Ostatnio się to sypie jak cholera...
Ale pracuje nad pierwszym publicznym serwerem ruchu i nad jakimś poradnikiem jak to skonfigurować

62
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Stycznia 2018, 01:04:49 »
Pewnie tak... Winc pora na aktualizacje :D
A co do księżyca to się właśnie zastanawiałem "noo co on taki wielki"... I przerżnołem S1 :p

63
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Stycznia 2018, 00:56:17 »
Jakaś siła nieczysta...
https://youtu.be/5nMulCJP4ZA?t=1h41m47s
Wychodzi na to że w tym miejscu hamulcowe krasnoludki mieszkają...

64
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 19:47:09 »
Witam
Czy na tym .exe działa WMcopydata ?
Chodzi mi o multiplayer Rainstedy się dogadują lecz eventy nie są wysyłane do EXE
ok sam znalazłem ale bym nie zapomniał to sobie zapisze GLFW30

65
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Grudnia 2017, 22:34:00 »
W kiblach jest mały bubel z centrowaniem źródła dźwięku (w złym głośniku słychać dane przełączniki + dźwięk EZT)
Polecił bym na razie wyłączyć dźwięk 3d w kiblach. niby pierdoła ale przeszkadza...
Problem świetnie widać na jednym z moich filmów którego ze względu na net chwilowo wysłać nie mogę (achh. ten "power" LTE w plusie)
Pozdrawiam.

66
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Listopada 2017, 23:12:37 »
Wow multiplayer...
Czyżby EU07 przegoni TD2 ?...
a tak serio to się tego multi doczekać nie mogę. Ogarniam już multi z poziomu rainsted tera trzeba jakoś to zrobić w .exe

 Posty piszemy poziomo.
Exe tylko może synchronizować sygnały i położenie iglic w rozjazdach. Położenie pojazdów nie jest zsynchronizowane. Sam "multiplayer" w rainstedzie jest od X lat.
Matek123

67
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Listopada 2017, 23:01:48 »
Jak będą shadery, najszybciej pewnie pod koniec roku.
A ogólnie jakie rzeczy macie jeszcze w planie wprowadzić ?

68
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Listopada 2017, 12:43:53 »
witam
Mam  pytanie
Czy jest możliwe dodanie takiego dynamicznego oświetlenia do lamp stacyjnych ?

69
Mi udało się kiedyś dużo nazbierać w taki sposób: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26178.msg388105.html#msg388105 W tym samym temacie masz kilka innych porad.
A coś oryginalnego
Po infoliniach dzwoniłem ale dowiedziałem się tyle co nic...

70
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Sierpnia 2017, 02:21:43 »
to tera dynamiczne oświetlenie lamp i fizyka jak u @mastermati   i mam symulator marzeń :D

Bocznica. Matek123

71
Witam wszystkich
Od ponad roku staram się skompletować pulpit Z EN57  lecz bezskutecznie
Zwracam się do was o pomoc. 
Szukam rady od czego zacząć? gdzie szukać ?

72
Bocznica / Odp: Program do rysowania schematów i diagramów
« dnia: 16 Lipca 2017, 23:36:45 »
Świetny program (i nadal aktywny)
Jako że jestem elektronikiem (powiedzmy...) to mi się bardzo przyda

Mam nadzieję, że program będzie Ci służył.
Bocznica. @macius5991

73
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 14 Listopada 2016, 00:18:46 »
powiem tak:
nie chce mi się tej zbieraniny czytać do końca ale wiedz jedno
Takie przenosiny miały już miejsce tylko nie każdy o tym wie
Dziecko takich przenosin to oczywiście td2 a Maszyna to jest trochę taki dziadek z laską co czeka na śmierć (ubywa powoli ludzi)
Czemu możemy to winić : brak postępu (i to przez długi okres czasu)
Dodawanie dodatków przez 2 lata to nie postęp (i dzięki temu utworzyło się td2)

Powiedziałem co wiedziałem to mój pierwszy post...
PS. w td2 też jest taka "burza słów"

Cześć !

Ortografia, interpunkcja. Na forum obowiązuje język polski i należy pisać poziomo. | @macius5991

Strony: 1 2 [3]