Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - skorakora

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor ?
« dnia: 10 Lipca 2020, 00:36:51 »
Przedstawiam wam test interfejsu użytkownika w menu głównym
Mianowicie lista wyboru scenerii.

2
Na warsztacie / Odp: Nowy zewnęrzny edytor ?
« dnia: 06 Lipca 2020, 01:41:22 »
Zapraszam was do obserwowania postępu prac bezpośrednio poprzez repozytorium na githubie
https://github.com/skorakora/The_mikols

3
Na warsztacie / Nowy zewnęrzny edytor ?
« dnia: 03 Marca 2020, 21:29:03 »
Wątek powiązany z https://td2.info.pl/inna-tworczosc/nowy-zewnetrzny-edytor-do-td2/msg62058/?topicseen#msg62058

Witam.
Na wstępie powiem że obecną wersję programu raczej należy traktować jako ciekawostkę niżeli coś przydatnego.
Nie jest to raczej edytor (przynajmniej w obecnej wersji) lecz program przeznaczony do generowania terenu na podstawie heightmap.
Program pozwala wyeksportować gotowy plik SCN.
Przykładowy teren wygenerowany za pomocą programu:
https://eu07.pl/userfiles/23716/image76dc224ff8799a61.png

i wygenerowany plik SCN otwarty w Maszynie
https://eu07.pl/userfiles/23716/image.png

Instrukcja obsługi programu:
Poruszanie kamerą za pomocą klawiatury (WSADQE i strzałki)
Wybieramy rozmiary siatki - muszą być takie same jak rozdzielczość heightmapy.
Ustawiamy mnożnik (zalecane 30)
Podajemy pełną ścieżkę dostępu do naszej heightmapy
Generujemy podgląd...
Jak nam się spodoba to możemy wygenerować plik SCN, podajemy w polu poniżej tekstu "wyjściowy plik scn" dokładną ścieżkę naszego pliku np:
C:\Users\skors\Documents\test.scnProgram sam utworzy plik jeśli go nie ma w tej lokacji (program nie tworzy folderów).
Dla wygody użytkownika program generuje kawałek toru oraz ustawia tam drezynę - dzięki czemu wygenerowany plik można łatwo uruchomić z poziomu programu Rainsted (w przyszłości będzie możliwość wyłączenia tej funkcji)

Link do programu (V0.1): https://drive.google.com/file/d/1J98AkrZhdRWg__fHFKOQkDVnb_uPSr-D/view?usp=sharing

W paczce są przykładowe heightmapy.


W przyszłości planuję dodać możliwość ustawiania torów i obiektów.
Obecnie pracuję nad dodaniem algorytmu który by usuwał zbędne terrainpointy (tak w skrócie).
Ze względu na prostotę plików zapisów planuję też dodać możliwość konwersji map z Maszyny do TD2 (i Vice-versa)

Za cel postawiłem sobie stworzenie edytora który w obsłudze i działaniu będzie przypominał ten z trainza.
Możliwe jest przy takiej metodzie zapisu używanie pędzli (do edycji terenu) znanych właśnie z trainzowego edytora.


TODO:
-Możliwość ustawiania skali generowanych terrainpointów
-Wprowadzenie generowania krzywych beziera (w przyszłości pozwoli to na generowanie torów)

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Grudnia 2018, 22:34:41 »
ja bym był jednak za usunięciem tego bajeru, bo nie raz zatrzymywałem sobie symulację i latałem kamerą po mapie
albo ew. ustawić pod innym przyciskiem to stare zatrzymanie symulacji

5
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 04 Października 2018, 23:26:30 »
Chyba zepsułem nastawnik jazdy...

6
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 14 Listopada 2016, 00:18:46 »
powiem tak:
nie chce mi się tej zbieraniny czytać do końca ale wiedz jedno
Takie przenosiny miały już miejsce tylko nie każdy o tym wie
Dziecko takich przenosin to oczywiście td2 a Maszyna to jest trochę taki dziadek z laską co czeka na śmierć (ubywa powoli ludzi)
Czemu możemy to winić : brak postępu (i to przez długi okres czasu)
Dodawanie dodatków przez 2 lata to nie postęp (i dzięki temu utworzyło się td2)

Powiedziałem co wiedziałem to mój pierwszy post...
PS. w td2 też jest taka "burza słów"

Cześć !

Ortografia, interpunkcja. Na forum obowiązuje język polski i należy pisać poziomo. | @macius5991

Strony: [1]