Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiggle

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
31
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 18 Sierpnia 2019, 12:10:09 »
Tak z drobnych uwag. Jeśli mamy przystanek osobowy, gdzie peron przy jednym torze jest np przed przejazdem, a na drugim torze za przejazdem to wskaźniki W16 nie powinny stać obok siebie, lecz w odległości różnicy peronów.

32
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 13 Lipca 2019, 09:47:19 »
SM04-742 Tygrysiątko (przód, tył, jeden bok, kabina)
https://eu07.pl/userfiles/22657/SM04-742%20Tygrysiatko.zip - POPRAWIONY LINK

EN57-2007 (jeden cały bok, dwa czoła, lampy zapalone i zgaszone, sprzęg, kabina)
https://eu07.pl/userfiles/22657/EN57-2007.zip

TEM2-075 (jeden bok, dwa czoła)
https://eu07.pl/userfiles/22657/TEM2-075.zip

AB8nopuz 38-71 005-75 (jeden bok)
https://eu07.pl/userfiles/22657/AB8nopuz%2038-71%20005-75.zip

B6bnopubz 84-71 004-3 (jeden bok, dwa czoła)
https://eu07.pl/userfiles/22657/B6bnopubz%2084-71%20004-3.zip

33
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 09 Czerwca 2019, 08:25:04 »
I jak to pogodzić :D

34
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Czerwca 2019, 23:22:57 »
Ja testowałem na 2008 i jak trzymałeś przycisk to był tylko Buczek, a jak puściłeś to się włączało pikanie i po chwili drzwi się zamykały.

35
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Czerwca 2019, 08:22:44 »
W rzeczywistości na spotach jest tak, że przycisk od zamykania możesz trzymać tak długo jak chcesz i wtedy będzie brzęczyk, a jak puścisz to dopiero wtedy wyśle się impuls do zamykania drzwi, co powoduje uruchomienie „pipczenia” a po chwili zamknięcia się drzwi.

36
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2019, 10:56:55 »
A da radę do tego podpiąć klawisze albo przełącznik w radiotelefonach?

37
Bieżące Symulatorowe / Odp: Prędkościowa zagwozdka
« dnia: 11 Kwietnia 2019, 14:47:20 »
A wynika to z tego, że musisz wiedzieć gdzie się ten okręg kończy. Czyli w skrócie jest to ostatnia zwrotnica, która wpływa na obraz semafora który miałeś przy wyjeździe.

38
Jakbyś rozszerzył okienko to byś miał. ;)

39
W pliku: baltyk_skm2_bmia_544732_manewr2.ogg

Na końcu padają słowa: „przyjął ch*j”.

Joachimowicz twierdzi, że jest tam „Hulist”, ale jak dla mnie i reszty osób, które to przesłuchały, pada tam przekleństwo.

40
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 27 Lutego 2019, 23:59:52 »
I o wiele lepiej się steruje jeśli wszystko masz w + -, a na myszce to już w ogóle jest mega :)

41
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 23 Lutego 2019, 14:27:23 »
@yrek150 będą takie jak w rzeczywistości ;)

42
Pomoc doraźna / Odp: TEM2 gaśnie w czasie jazdy.
« dnia: 28 Grudnia 2018, 11:35:08 »
Chyba przegrzałeś silnik, jechałeś cały czas na obrotach, czy rozpędzałeś i dawałeś nastawnik na 0?

43
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Sierpnia 2018, 08:57:13 »
Super! To ja wprowadzę poprawki przycisków od drzwi w taborze jaki mamy jeszcze dzisiaj. Dzięki :P

44
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.03 - problemy
« dnia: 09 Kwietnia 2018, 13:14:44 »
Ale powiedz mi co z tym sygnałem jest nie tak?

Tutaj masz przykład z rzeczywistości:

45
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Kwietnia 2018, 19:42:00 »
Potwierdzam to co @stele u mnie to samo ;)

46
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wersja natywna symulatora pod Linux
« dnia: 11 Marca 2018, 13:28:59 »
Działa działa, wczoraj zainstalowałem najnowszą wersję wygenerowaną z repo i na ubuntu działa bez problemu.

47
Tak z drzwiami jest okej. Tak jak w realu wystarczy się przejść na dworzec i zobaczyć. W Ostrowie nie spotkałem się, żeby konduktorzy czy kierownik zamykał większość składu. Ludzi wsiadają ostatni zamyka drzwi i jazda

48
@tmj, niestety na TD ten problem nie występuje, a na wszystkich innych tak. Załączam log z całkowa v2. FPS spadł do zera (jak coś mam screeny). Zauważyłem również po odpaleniu l053 poranek, że w momencie kiedy przejeżdża obok mnie gagarin to dzieje się to samo.

Ps. Symulator wyłączyłem w momencie kiedy fps zaczął rosnąć.

http://eu07.pl/userfiles/22657/priv-log_1.txt
http://eu07.pl/userfiles/22657/priv-errors.txt

EDIT: Sprawdziłem teraz, że na wersji exe z dnia 23.02.2017 wszystko było okej, potem już kolejnych nie miałem. Jeszcze sprawdziłem 03.03 i również problem WYSTĘPUJE. Pobiorę i sprawdzę jeszcze jakieś między tymi datami.

EDIT2:  Sprawdzone. Owy błąd występuje już na wersji 27.02

49
Wrzucam ;)

Log był za duży więc poszedł na upload: http://eu07.pl/userfiles/22657/priv-log.txt

50
U mnie również drzwi w wagonach nie otwierają się na żadnej scenerii. Dodatkowo kiedy uruchomię scenerię na lokomotywie spalinowej (obojętnie której) to po chwili fps spada do 1. Wraca do normy (czyli u mnie 50 fps) po koło 2 minutach. I tak za każdym razem więc myślę, że log nie potrzebny.

51
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Lutego 2018, 10:03:01 »
@tmj ja mam ten sam problem, na e3d, ale po kilkukrotnym przejściu między kabinami np. na manewrach. W pewnym momencie wszystkie dźwięki urządzeń w kabinie przestają być słyszalne.

52
Nie potwierdzam, na ubuntu działa jak należy.

53
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Stycznia 2018, 10:04:32 »
@tmj wczoraj jak sobie odpaliłem symulator na exe 15.01 to po kilkukrotnym przechodzeniu z kabiny a do b, wszzystko w kabinie b przestało wydawać dźwięki. Logu nie mam bo zapomniałem a potem kolejny raz odpaliłem, ale może dzisiaj spróbuję to wywołać.

54
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 22:11:21 »
Ja już to poprawiłem i jest na repo

55
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Grudnia 2017, 08:16:10 »
Skopiuję sobie co napisałeś o en57 i wkleję na bugtracker i to poprawię, bo miałem to i tak do końca tygodnia zrobić. ;)

56
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 13 Grudnia 2017, 17:56:32 »
Ja rozumiem, że model czeka na nową fizykę. Ale, żeby drugim powodem był nastawnik? Traxx jakoś wyszedł z niewłaściwym rodzajem nastawnika, tak samo kiosk (6dg), a jakoś te modele mamy dostępne w symulatorze.

57
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 18:43:56 »
Ale przecież jeśli kabina A została bananem odwrócona aby zrobić z niej B to współrzędne każdego elementu będą miały adekwatnie do tego odwrócone współrzędne.

58
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 13:50:41 »
A widzisz papik przegapiłem Twoją wiadomość

59
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 12:06:49 »
Znalazłem kolejny błąd. Po przejściu do tylnej kabiny, dźwięki przełączników odtwarzane są w pierwszej przez co praktycznie wcale ich nie słychać. Jeśli podłączymy kilka ukrotnionych lokomotyw to już wcale nic nie słychać.

60
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Grudnia 2017, 16:56:00 »
Sprawdziłem w dragonie i działa to świetnie, natomiast zobacz sobie en57 i przejedź się kawałek. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale chyba sam wychwycisz o co chodzi.

Edit.
Jeszcze propozycja, żeby dodać jakiś wpis do mmd, który regulowałby wygłuszenie kabiny, bo teraz trochę dziwnie jak eu07 i inne są tak samo dobrze wygłuszone jak nowszy tabor typu dragon czy traxx.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9