61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Października 2017, 10:22:46 »
Ja wczoraj dwa razy testowałem scenerię Maćka i za każdym razem po zatrzymaniu sm42, eu07 podniosła pantografy.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W praktyce WS DCU dają gotowość prawie że od razu.
Uruchomienie EN57 o numerze powyżej 2003 powinno odbywać się w następujący sposób:
[...]
d) po podniesieniu pantografów odczekać ok. 30s aż zapali się lampka sygnalizacyjna ws gotowy do załączenia, po zapaleniu się lampki załączyć wyłącznik szybki[...]
e) załączyć przetwornicę statyczną wyłącznikiem dźwigienkowym przetwornica główna załączona. Ponieważ wzbudzenie przetwornicy trwa ok. 30s należy odczekać na zgaśnięcie czerwonej lampki sygnalizacyjnej Przetwornica wyłączona
W dodatku proszę zobaczyć semafory.
@Wiggle: Prawidłowe pliki mmd i fiz ET41, można pobrać z repozytorium. @Stele wgrał poprawki.
Ja nie podejrzewam ze sam hamowales, ale myslalem ze tam moglo cos dodatkowo funkcjonowac, jakis pulpit albo moze program tlumaczacy przyciski myszy na wcisniecia klawiszy itp. W zasadzie puszczalem po TD glownie autopilota i jemu kible nie stawaly, tak ze nie wiem. Zobacze czy uda mi sie to u siebie wywolac.
edit: ET41 dziala mi normalnie. Ale przypomnialo mi sie, sprawdz w errors czy tam nie ma informacji o brakujacym wpisie animations? Bo o ile dobrze pamietam ET41 w paczce calosciowej ma to zle podane i trzeba bylo recznie korygowac.
edit 2: EN57 prowadzony recznie jezdzi mi po TD normalnie i nie hamuje sam z siebie ;/
No tam w logu na koncu jest naciskany do oporu Num 3 czyli zwiekszenie sily hamowania. To i nic dziwnego ze zahamowal ;o A tak na serio to niestety ciezko powiedziec czy to naciskanie bylo juz po fakcie, czy przed.
ET41 dziala u mnie normalnie; zwroc moze uwage, czy w zbiorniku pantografow jest dostateczne cisnienie (3.5) bo moze startuje oprozniony?
Natomiast z pantografem jest problem, ponieważ przełącznik od podnoszenia, także opuszcza. W poprzednich exe (tych przed nowymi przyciskami) było okej.Gwoli scislosci, w wersji Borlandowej tez bylo zle, bo tam sa przelaczniki bistabilne i do tego ten od opuszczania po uzyciu zostaje na stale w pozycji zalaczonej ;) W wersji zmienionej nie ma jeszcze zaimplementowanej obslugi osobnego przycisku opuszczania, stad nieprawidlowe zachowanie.
Przy okazji, czy w EN57 tylny pantograph opuszczany jest tylko grzybkiem do opuszczania wszystkich pantografow? Bo nie widze do tego osobnego przelacznika, a rozumiem ze ten impulsowy do podnoszenia kontroluje tylko podnoszenie?