Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiggle

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 12 Września 2023, 00:35:55 »
Jak potrzebujecie gong z Ostrowa to wam nagram, bo jestem z Ostrowa. Ostatnia szansa, bo remontują wiaty peronowe i będą montować wyświetlacze peronowe, więc obstawiam że zapowiedzi wkrótce przejmie automat.

2
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 25 Kwietnia 2022, 10:40:53 »
Pytanko techniczne. Czy taką gotowość zgłasza kierpoć czy mech?

Wszystko w zależności od regulaminu technicznego stacji. W większości przypadków gotowość zgłasza maszynista. Chyba, że jest to skład wagonowy, wtedy gotowość zgłasza kierownik pociągu. Ale tak jak napisałem na początku wszystko zależy od rt stacji.

3
Na warsztacie / Odp:  Drawinowo od nowa
« dnia: 03 Września 2021, 00:37:47 »
Testu RS nie wykonuje się przyciskiem alarmu. Za test RS odpowiada shift + ctrl + r.
Kiedy test radiostopu, przy braku przystawki w okolicy, wykonuje się przyciskiem Alarmu na kanale testu RS, bo innej metody nie ma.

Taki test jest wtedy niepełny i nie powinno się odpisywać w książce pokładowej, że RS sprawny. Test powinien polegać na sprawdzeniu odbioru sygnału RS (jeśli w pobliżu jest przystawka) i nadaniu sygnału RS (nadanie oczywiście w radiotelefonach, które nie mają plombowanych przycisków).

4
Tabor kolejowy / Odp: 36WEhd
« dnia: 16 Maja 2021, 22:36:59 »
Tajemnica powolutku sie wyjasnia. Pozwole sobie podrazyc dalej w takim razie. Czy agregat pradotworczy jest tej samej mocy co w "klasycznej" hybrydzie z patykami - 36weh?

Jest tej samej mocy. Jedna z tych jednostek co jeżdżą w Lubuskiem była hybrydą z pantografem jako prototyp, ale potem został zdemontowany. Przy którejś naprawie P4 lub P5 ma prawdopodobnie zostać z powrotem zamontowany i będzie zamiana oznaczenia. No ale jak wiadomo na te naprawy trochę poczekamy ;)

5
Bieżące Symulatorowe / Odp: Przystanki osobowe
« dnia: 02 Kwietnia 2021, 20:13:24 »
Przede wszystkim to wskaźniki W32 powinny być umieszczone na wysokości główki szyny, a nie na sieci trakcyjnej. ;)

6
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywy elektryczne - Temat Zbiorczy.
« dnia: 03 Października 2020, 22:13:38 »
To jest prawdopodobnie wariant b. Każdy przewoźnik zamawia w innej konfiguracji, więc i oznaczenie musi się różnić.

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Sierpnia 2020, 15:06:04 »
Nie mógłby, bo U to górny reflektor. Odeszliśmy od kontekstowych skrótów klawiszowych lata temu.

No ale jeśli jest programator to nie ma przełącznika od reflektora górnego i taki skrót mógłby być.

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Sierpnia 2020, 19:55:57 »
No ale zamiast T/shift+T mogłoby być U/shift+/U bo w przypadku gdy mamy programator świateł to te klawisze są wolne

9
@Hubernator23 zachowujesz się jak typowy oczekiwacz, który chce wyciągnąć aktualną wersję scenerii. Weź spokojnie poczekaj i daj pozdze dokończyć to co zaczął. Wtedy nie potrzebował pomocy to teraz tym bardziej jej nie potrzebuje. Może postanowił, że zrobi sam całość i należy to uszanować, a nie że cały czas naciskasz, żeby prosił o pomoc.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany we wskaźnikach W6a / W6b
« dnia: 09 Czerwca 2020, 08:59:03 »
No dobrze ale jeśli to wejdzie w życie w formie nowej instrukcji albo poprawki do obecnej to zmieni się sposób podawania sygnału baczność przy tych wskaźnikach. W6a nie będzie już wskaźnikiem ostrzegania, lecz wskaźnikiem przejazdowym, który będzie nas tylko informował o tym, że za wskaźnikiem (w odpowiedniej odległości) znajduje się przejazd, bez konieczności podawania sygnału baczność. Natomiast (prawdopodobnie) W6b będzie to zwykłe podanie (jednokrotne) sygnału baczność przed przejazdem, a nie jak do tej pory wielokrotne.

11
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany we wskaźnikach W6a / W6b
« dnia: 08 Czerwca 2020, 23:16:30 »
AtapiCl nie zgadzam się z Tobą. Zobacz ze w tym co wysłałeś co weszło w życie to masz opisane wskaźniki W6a i W6b i jest przy którym masz podawać baczność, a przy którym nie. (To w kwestii tego podawania baczność. Z resztą rzeczy masz racje).

PS. Po za tym nas nie obowiązuje jakieś rozporządzenie tylko instrukcja zarządcy infrastruktury. Póki to nie będzie zmienione albo nie dostanie poprawki to stosujemy się do sygnałów tak jak jest do tej pory.

12
A która pozycja według Ciebie w traxxie jest pozycją odcięcia? Nowe pojazdy nie mają pozycji odcięcia w zadajniku hamulca. Służy do tego przełącznik aktywacji kabiny/pulpitu.

13
Tabor kolejowy / Odp: Traxx - dziwnie działający hamulec zespolony
« dnia: 22 Kwietnia 2020, 12:56:08 »
Źle obsługujesz nastawnik hamulca. Nie ma problemu w oprogramowaniu, a w Twoim użytkowaniu symulatora.

14
Na warsztacie / Odp: Półsprzęgi
« dnia: 25 Marca 2020, 08:48:45 »
Taka ładna przejściówka a nie mamy ładnego Scharfenberga w jednostkach.

15
Myślę, że najlepiej zacząć od scenerii Bałtyk. Jest zmodernizowana, posiada wyświetlacze peronowe także wydaje mi się, że na początek tam.

16
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy (do pobrania w pierwszym poście)
« dnia: 16 Stycznia 2020, 14:14:40 »
Jest super! Ale jedną rzecz jak dla mnie trzeba poprawić. Mianowicie te powtarzacz, które znajdują się 500 metrów od semafora. Powtarzacze powinny znajdować się w odległości co 100 metrów od semafora, czyli maksymalnie (przy 3 powtarzaczach) ostatni powinien być 300 metrów od semafora. Trzeba to poprawić, bo jest to powielany błąd, który występuje na WSZYSTKICH naszych sceneriach ;)

17
Tabor kolejowy / Odp: EN57 i EN71 z Knorrem
« dnia: 07 Stycznia 2020, 12:44:02 »
Prowadziłem EN57-123 w wakacje i miał Oerlikona.

18
Bocznica / Odp: Maszynum 2020
« dnia: 05 Stycznia 2020, 15:27:17 »
Brak tekstur tabliczek hektometrycznych na Drawinowie, okolice podg Mizerów

//Proszę o zmniejszenie rozmiaru obrazka do regulaminowych 250 kb. RoboBatman.

//Pomimo aktywności autora po napisaniu tej notki, nie zmniejszył rozmiaru obrazka, wobec czego jestem zmuszony dać tego posta na bocznicę. RoboBatman.

19
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Stycznia 2020, 20:46:47 »
Nie dość, że 40 to musisz dostać rozkaz pisemny o informujący o wszystkich przejazdach itp itd. Po za sytuacjami awaryjnymi nikt się na to nie zgodzi.

20
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 02 Stycznia 2020, 20:41:11 »
W tym miejscu maszyniści muszą mieć kartę znajomości szlaku.

A gdzie maszynista nie musi mieć znajomości szlaku? Przecież znajomość to podstawa, bez tego nikogo nie puszczą na linie.

21
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Stycznia 2020, 12:36:44 »
Bocznica

22
Bocznica / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 30 Grudnia 2019, 06:23:12 »
Trzeba jeszcze zrobić ten selfillium żeby można było ustawić true (to co Ci na priv pisałem). :)

23
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 30 Października 2019, 20:13:09 »
@hanys Zgadza się, ale ja Ci tutaj przedstawiłem jak to wygląda w Poznaniu nie z opowieści, a z własnych doświadczeń. Fakt, że jak jedziemy do np. Rzepina to tam po zmianie kabiny i próbie zgłaszając gotowość podajemy numer jednostki i nazwisko kierującego. Ale na stacji Poznań Główny jest to trochę uproszczone. Skład wyjeżdża rano z torów postojowych PR w Poznaniu, podają jaki jedzie skład, a potem już sobie dyżurny przepisuje ezt z tego pociągu, którym przyjechał dany skład.

24
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 26 Października 2019, 21:13:13 »
To będę dalej podawał przykład jak jest w Poznaniu. A więc analizę z masą i długością podajemy jak mamy skład wagonowy np Kamienczyk, ale jak przechodzi na inny to oni wiedzą jak są przejścia składów zaplanowane i nie podaje się kolejny raz analizy. A jak są zaplanowane przejścia to nasz dyspozytor na płycie kontaktuje się z dyżurnym ruchu czy tez dyspozytorem telefonicznie. I np. przyjeżdżamy składem z Leszna to nam już dyżurny pod wjazdem mówi co będziemy robić ze składem.

25
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 26 Października 2019, 13:36:04 »
W Poznaniu na torach pr mamy tak, że najpierw przez radio pytamy ustawiacza czy droga leży do tarczy która jest sterowana przez PoA, a następnie przełączamy się na kanał na którym działa Poznań i podajemy mówimy: „PoA do jednostki na 212”, odpowiadają, potem „na 77705 przez posterunek w perony, można podjeżdżać do tarczy?” Oni odpowiadają ze można podjeżdżać i tyle. W między czasie jeszcze podajemy analizę, wystarczy np Feniks 1612 i nazwisko maszynisty. Ale bez nazwiska też się obędzie.

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Października 2019, 16:24:31 »
Dokładnie tak jak youby napisał. Tak jak jest teraz jest dobrze. Sam o to walczyłem i teraz proszę nie robić zamętu.
@Turbokibel Oglądasz uruchamianie zimnej lokomotywy i się dziwisz, że nie zrzuca powietrza z pg.

27
No niestety ale w życiu często jeszcze trudniej rozróżnić pomarańczowe od czerwonego (szczególne w starszych semaforach) i jak człowiek jedzie to się czai. Wtedy nie pomaga nic innego jak jechać tak jak rozmnażają się jeże, czyli ostrożnie :D

28
Tabor kolejowy / Odp: Agregat SU42 - informacje i dokumentacja
« dnia: 13 Października 2019, 10:03:22 »
Zgadza się. Byłem kiedyś oglądać nasza SU42-506 w Krzyżu i miała dokładnie taki sam silnik Catepillara.

29
To może zamiast do tego przywyknąć wziąłbyś się za coś co się przyda?

30
Na warsztacie / Odp: Linia053_Wrzosy
« dnia: 19 Sierpnia 2019, 19:47:40 »
Jeszcze przydałyby się jakieś TOPy, żeby można było później w scenariuszu dodać losowe usterki ssp. Mało tego mamy w szamynie także by się przydało.

Strony: [1] 2 3 ... 9