Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiggle

Strony: 1 ... 7 8 [9]
241
Bocznica / Poszukuję osoby chętnej do zrobienia scenerii
« dnia: 20 Kwietnia 2014, 19:20:10 »
Witam. Poszukuję chętnej osoby do stworzenia scenerii linii kolejowej nr 272, a właściwie na razie tylko jej części na odcinku Kępno-->Ostrów Wielkopolski. :)

Najpierw powinieneś powiedzieć, jaki wkład Ty oferujesz oraz co już zrobiłeś.
Bocznica.
Rozi

242
Na warsztacie / Odp: 14we? W sumie czemu nie.
« dnia: 25 Marca 2014, 20:14:00 »
Mam pytanie, troszkę ciekawskie.
Czy model będzie posiadał otwierane drzwi jak EN57? :)

243
Uruchamianie Symulatora / Odp: Na Windows 8 symulator nie działa
« dnia: 28 Lutego 2014, 19:58:18 »
Kurcze zwracam honor, sterowniki nadal tak samo. Ale gdy instaluję drugi raz to pisze: "Posiadasz najnowsze sterowniki" Sterowniki pobrałem ze strony AMD

Edit:
Wgrałem poprawnie sterowniki i gra zaczęła działać prawidłowo. Dziękuję wszystkim osobom, które zechciały mi pomóc w tym problemie.

Usunąłem zbędną dyskusję i pozostawiłem istotniejsze wiadomości, żeby nie zaśmiecać tematu.
adsim

244
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 28 Lutego 2014, 19:27:43 »
Sterowniki zostały poprawnie zainstalowane (w końcu chodzę do technikum za informatyka) nie mogłoby być inaczej. Moi nauczyciele mówią, że to jest z pewnością wina programu, że jest niekompatybilny z win 8 (z kartami graficznymi w win 8, bo mają inne przypisanie niż w 7).

245
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 27 Lutego 2014, 21:29:12 »
Wgrałem poprawnie sterowniki, zresetowałem kompa. Nadal to samo. A może gdybym zainstalował jako drugi system Linuxa i ten program do odpalania exe na linuxie i może będzie dobrze. Tak zrobię i Was o postępach poinformuję :)

246
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 27 Lutego 2014, 18:09:44 »
Jednak nie. W logu jest tak samo jak było. No ale to chyba wina kompatybilności programu z Windowsem 8, a nie sprzętowa prawda? Jeżeli na tym samym kompie miałem Windows 7 i gra chodziła jak marzenie, no to chyba problem leży po innej stronie.

247
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 26 Lutego 2014, 21:35:21 »
No właśnie zainstalowałem te sterowniki. Już w log.txt nie wyświetla o upgrade czy też o kupnie nowej karty, ale i tak ten sam problem, ale chyba resetne kompa.


Edit:
Po restarcie to samo. Myślę, że może to być coś z kompatybilnością MaSzyny z Win 8, bo np. Euro Truck Simulator 2 działa nawet lepiej niż na Win 7. Nie mam pojęcia co może z tym być nie tak :/

248
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 26 Lutego 2014, 19:38:26 »
W czerwcu będę sobie składał kompa także zrobię to na pewno... Dobra. Dziękuję za pomoc i jeżeli po aktualizacji coś wyniknie, to od razu tutaj napiszę :)

249
Uruchamianie Symulatora / Odp: Na Windows 8 symulator nie działa
« dnia: 26 Lutego 2014, 19:13:57 »
Rozumiem, że mam zaktualizować sterowniki karty graficznej tak?

250
Uruchamianie Symulatora / Odp: Na Windows 8 symulator nie działa
« dnia: 26 Lutego 2014, 17:45:43 »
Zamieszczam plik log.txt
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2013-06-09, release 13.5.804.408. SPKS
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter, KURS90 and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Ra: No VBO found - Display Lists used. Upgrade drivers or buy a newer graphics card!
DDS format is not supported.
Max texture size: 1024
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.dds
Loading - texture: textures\1435mm\tpbps-new2.dds
Loading - texture: textures\wzp.dds
Loading - binary model: models\wza.e3d
Loading - texture: textures\metal\metalfrictionpattern1.dds
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.dds
Loading - texture: textures\tr\slup_beton1.dds
Loading - binary model: models\tr/stb1.e3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-d.dds
Loading - binary model: models\tr/-3pd.e3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-k.dds
Loading - binary model: models\tr/-3k.e3d
Loading - texture: textures\wzl.dds
Loading - texture: textures\tr\kotwa_teownikrurowe.dds
Loading - binary model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.e3d
Loading - texture: textures\tr\#izol-sekcja.dds
Loading - texture: textures\tr\odciag1.dds
Loading - texture: textures\tr\ciezarbeton3.dds
Loading - texture: textures\tr\naciag.dds
Loading - texture: textures\grassgreen1.dds
Loading - texture: textures\tabl\a-12.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s5yppcpzb_dd.e3d
Loading - texture: textures\sem\glowice.dds
Loading - texture: textures\sem\#pkplight_lenses.dds
Loading - texture: textures\sem\zielony.dds
Loading - texture: textures\sem\bialy.dds
Loading - texture: textures\sem\pomaranczowy.dds
Loading - texture: textures\sem\czerwony.dds
Loading - texture: textures\sem\slupy.dds
Loading - binary model: models\sem/slupy/s5ypmg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d5yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\b-2m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s4ypzcpb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s4ypbl.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d4yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\c-1m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s3iczb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s3ibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d4i.e3d
Loading - texture: textures\tabl\j-2m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s4izcpb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s4ibl.e3d
Loading - texture: textures\tabl\k-1m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s3ypczb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s3ypbg.e3d
Loading - texture: textures\tabl\p-12.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s5ipcpzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s5ibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d5i.e3d
Loading - texture: textures\tabl\a.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s2ypcb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s2ypml.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d2yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\b.dds
Loading - texture: textures\tabl\toa.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/to1ypp_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmypbg.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/w1new_mz.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/to2ypzp_dd.e3d
Loading - texture: textures\tabl\top.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/to2izp_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmibl.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d2i.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3ipxb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/iisp.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3yppzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/iiisp.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3ipzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/isp.e3d
Loading - binary model: models\ip/pkp/d1.e3d
Loading - texture: textures\ip\pkp\2006\d1-4.dds
Loading - texture: textures\\metalplatedirt1.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w4.e3d
Loading - texture: textures\pkp\wskazniki1.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w5.e3d
Loading - texture: textures\pkp\w5.dds
Loading - texture: textures\ip\pkp\w16.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w16.e3d
Loading - binary model: models\ip/pkp/w17.e3d
Loading - texture: textures\ip\pkp\2006\w17.dds
Scenery sky definition
cgskj_altostratus004.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitTraction
InitTraction OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
FirstInit is done
Loading - binary model: dynamic\pkp\303e_v1\303e-tv.e3d
Loading - texture: textures\tabor\alstom.dds
Loading - texture: textures\tabor\aircoupler.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e-ep-tv-424-hist.dds
Total animations: 16
Loading - binary model: dynamic\pkp\1xxa_v1\1xxa.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa_v1\cien1xxa.dds
Loading - texture: textures\tabor\#sprzeg2.dds
Loading - texture: textures\tabor\wozek1xx.dds
Loading - texture: textures\tabor\klocekham.dds
Loading - texture: textures\tabor\kolopeln.dds
Loading - texture: textures\tabor\pradnica.dds
Loading - texture: textures\tabor\dol.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa_v1\bdnu_160_1.dds
Total animations: 11
Loading - binary model: dynamic\pkp\bdhpumn_v2\bdhpumn.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn_v2\505126-08109-8.dds
Total animations: 10
Total animations: 10
New timetable for ep07-424: rozklad
cgskj_altostratus004.t3d
init
Loading - binary model: models\cgskj_altostratus004.e3d
Loading - texture: textures\sky\sky_altostratus004.dds
Ground init OK
Player train init: ep07-424
Loading - binary model: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kabina_a.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blacha_zielona.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]lampa_on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9_tarcza.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]wskpr.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]wskzeg.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]rozklad.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]czarne.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]listwa_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]czerwone.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blacha_szara.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]grzalka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]kubek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blacha.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp-off.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\czuwak-on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp_czuwak_shp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp-on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]szyba.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_2]oslona_szybyb2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_2]oslona_szyby.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]hebel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_zbiornik_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9_tarcza_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_amp_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_wolt_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_amp_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_wolt_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_przewod_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_cylinder_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]elementy_fotel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]duperele.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nastawnik_pudlo2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_nadszafa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]buczek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]amper_obwodka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]amper_obwodka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_amp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_wolt.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_wolt.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_amp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]tabl.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_centr_n.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_obrecz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_cylinder.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_zbiornik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_przewod.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]jp_jc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pudlo_ca_shp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]lampa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kierunkowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]klucz_kierunkowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]oslona_czesc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]oslona.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kran.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kran_zasadniczy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]hamulce.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]kran_zasadniczy_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]piasek2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przel_obrotowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]czajnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]lampki.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przel_obrotowe.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_drzwi.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]klamka_drzwi.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_5.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]zawias.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blacha_szara2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]grzejniki.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]reczny.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_nadmasz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]drzwi_maszynownia.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]patyki_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]patyki_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]postojowy_tablica.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]drzwi_szafa_wn.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]uziemieniewn_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]radiotelnew.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nastawnik_pudlo.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kloc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nastawnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]rura.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_ziel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]pulpit_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]metal_podloga.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]scianka_taka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blachaa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_ziel_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blachaa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]elementy_fotel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]skora.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]szafka_podradiem.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nadszafeczka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_1a.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_2a.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_obw.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_cz_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_cz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]bocznik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podstawa_bocznik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podstawa_nastawnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]sufit.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]piasek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]porecz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podloga.dds
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Load time: 14.2 seconds
Key pressed: [F10]
Key pressed: [N]

251
Bocznica / Popsuta grafika
« dnia: 25 Lutego 2014, 21:07:18 »
A jest jakaś możliwość, co do naprawy tego?

Wydzielam.
adsim

252
Uruchamianie Symulatora / Popsuta grafika
« dnia: 25 Lutego 2014, 21:02:01 »
Witam. Kiedy miałem Windows 7 Home Premium to MaSzyna działała poprawnie, lecz teraz po zakupie i instalacji Windows 8 Proffesional gra się kompletnie zacina oraz są bardzo popsute tekstury:

Połączyłem z istniejącym tematem.
adsim

253
Bocznica / Odp: Ustawienie kranu maszynisty
« dnia: 24 Lutego 2014, 21:18:16 »
No właśnie. :D

Odsyłam do 1. wiadomości w tym temacie. Taki post nie jest zabawny.
Benek

254
Bocznica / Ustawienie kranu maszynisty
« dnia: 24 Lutego 2014, 20:19:50 »
Witam. Przerobiłem moją starą kierownicę USB na kran maszynisty. Wszystko ładnie pięknie w sterownikach działa. Tylko mój problem polega na tym, że nie wiem jak to ustawić w symulatorze. :( Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Reg. obowiązki 5, 6.
Napisz raz jeszcze, ale zgodnie z Regulaminem, pisząc poprawnie, spójnie i logicznie.
Benek


255
Na warsztacie / Odp: Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"
« dnia: 11 Lutego 2014, 12:15:19 »
Super. Myślę, że Twoja praca zakończy się wielkim sukcesem :) Jeżeli potrzebowałbyś jakieś zdjęcia na tekstury to jestem Ci w stanie jakieś zorganizować :)

Regulamin, zakazy 12 i 13.
Zajrzałeś może do Wydziału zamówień? A może warto by było wrzucić te "jakieś zdjęcia na tekstury" tak po prostu od siebie, bez czekania na prośbę? I tyczy się to nie tylko Ciebie, ale każdego, kto czyta te słowa.
Quark-t

256
Bocznica / Odp: EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:19:57 »
Chodzi mi o to, że wypakowałem już wszystko do głównego folderu z grą. Teraz gdzie mam wpisać to:
bspatch EU07_424.exe EU07_424a.exe EU07_424.exe.bsdiff

Nie ma sensu pisać ponownie. Na forum jest odpowiedź, dostałeś link. Exe 424 jest przeznaczone do testowania. Widać po Twoich postach, że nie rozumiesz bardziej zaawansowanych zagadnień, więc korzystaj tylko z niemodyfikowanej M08.13. To jest "gra" bez błędów.
Benek

257
Bocznica / Odp: EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:11:31 »
Ok. Tylko nie wiem do końca jak to poprawnie zainstalować. :(

258
Bocznica / EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:01:56 »
Witam ponownie.
Mój kolejny problem polega na tym, że przy wersji 424 exe w EZT EN57 podczas otwierania drzwi, otwierają się tylko drzwi z drugiej i trzeciej sekcji składu, ale z pierwszej nie. :(
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

259
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 09 Lutego 2014, 15:58:31 »
Ok. Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany można zamknąć.

Ok.
Benek

260
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 18:13:01 »
Tu nie chodzi o to co ja widzę, lecz o siłę silników abym mógł szybciej redukować :)

261
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 14:42:47 »
Dziękuję bardzo. A da radę zmienić, aby tą wajchą dało się ruszać trochę szybciej?

262
Tabor / Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 14:02:12 »
Witam. Czy jest możliwość wykasowania dźwięku, który słyszymy przy dodawaniu mocy w BR285 chodzi o tak jakby dźwięk klawisza :)

263
Tabor / Odp: Dopisywanie kabiny
« dnia: 07 Lutego 2014, 21:53:41 »
No, a nie da się podpisać po prostu pod ilość obrotów na sekundę, napięcia?

264
Tabor / Dopisywanie kabiny
« dnia: 07 Lutego 2014, 19:25:40 »
Witam!
Chciałem sobie dopisać kabinę z lokomotywy spalinowej BR285 do elektrowozu E583. Spróbowałem dopisać w plikach *.mmd lecz po włączeniu w symulatorze nie mogłem tego elektrowozu uruchomić. Czy jest mi ktoś w stanie pomóc?

265
Bocznica / Odp: [ET42] Hasler
« dnia: 26 Stycznia 2014, 10:58:58 »
Ok dzięki i przepraszam za nieuwagę, że nie przeczytałem :)

266
Bocznica / [ET42] Hasler
« dnia: 26 Stycznia 2014, 10:47:39 »
Witam. Mój problem polega na tym, że w lokomotywie ET42 (niezależnie od malowania) nie działa prędkościomierz (hasler)
Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

Reg. zakazy 10, obowiązki 17.
Jak z góry dziękujesz, to po co piszesz to samo w kolejnym poście? :/
Benek

Strony: 1 ... 7 8 [9]