Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PiterCC

Strony: 1 ... 6 7 [8]
211
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 06 Grudnia 2013, 21:11:58 »
To ma każda kabina zwykłego kibla.

Wiem, ale dobra ironia wyszła, zwłaszcza że zawsze jak jadę w tej kabinie to rozwala mnie celność umieszczenia papieru toaletowego na tym jakże szacownym dzienniku opinii :).
Wiem że na forum wyrażamy się kulturalnie, dlatego tak łagodnie wyrażam się o tej gazecie, jak i o dzisiejszym złodziejstwie.

Reg. zakazy 7.
Nie ma co poruszać polityki na tym forum.
Benek

212
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 06 Grudnia 2013, 18:00:35 »
Najnowszy, dzisiejszy scenariusz do MaSzyny zawiera komentarz do najważniejszego wydarzenia dzisiejszego dnia. I nie jest to tak jak według TV Ksawery Orkan...

213
To jest skutek celowego rozwalenia kolei, najpierw przez AWS, a teraz przez ideowych następców, z których duża część zresztą w owym 2000 roku brała udział w rządach. Już od 2008 r. PO rozwala zwykłym ludziom połączenia regionalne.

W cywilizowanym kraju musi być honorowany bilet na DOTOWANE pociągu. Państwo płaci, państwo wymaga wzajemnego honorowania.

214
To wynika z prostej przyczyny - wiadukt należy do gminy, gmina jest biedna, jeśli nie zostanie zmuszona do rozbiórki, to będzie jej żal wydać 200 tys. na rozbiórkę. A wiadukt stoi kilkadziesiąt lat i nikomu wcześniej nie przeszkadzał.
Pewnie gdyby nie donos, PLK nadal nie miałaby pojęcia o stanie tego wiaduktu.

215
Bocznica / Odp: okręg zwrotnicowy
« dnia: 09 Listopada 2013, 12:01:07 »
Przy jeździe na sygnał zastępczy prędkość NIE MOŻE przekroczyć 40 km/h (na szlaku z SBL 20 km/h) gdyż jedzie się na widoczność i wszelkie położenia zwrotnic trzeba samemu obserwować, można ewentualnie liczyć na kontakt przez radio z dyżurnym.
Zwiększyć prędkość można dopiero po minięciu następnego semafora przez CAŁY skład (tak samo jak z ograniczeniem prędkości, cały skład musi minąć odcinek wyznaczony wskaźnikami W9)

Trochę chaotycznie napisane, nie wiadomo do końca czy chodzi o przelot czy też o wjazd z zatrzymaniem.

216
EU07 Simulator English forum / Odp: Night Cab-Lights and other question
« dnia: 05 Listopada 2013, 16:47:24 »
There isn't any time table for this mission, so you should just look at the travel times between each station.

--/--

OK. When you touch the bumpers of SM42 by your ET41, you should brake by NUM1 ("hamulec pomocniczy") and then by Ctrl+NUM5 ("odcięcie") - you have to be touching the bumpers of SM42 all the time!
Next you should press Insert twice - the locomotives will be connected by the couplers.
Finally you only have to press Shift+1.

Thank you very much for your suggestion and help!
As for the activity, I was really amazed that indeed SM42 took my locomotive to somewhere else to get wagons. Amazing! Now I finally can try out "part 2"! Thanks much. :)

Por favor :)

217
Bocznica / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 04 Listopada 2013, 22:59:23 »
Lokomotywa: EP08-006
scn: baltyk
ilość wagonów: osobowy: solo podczepienie składu w Alkowicach
opis służby: pociąg osobowy utknął w Alkowicach siadamy za sterami EP08 jedziemy do Alkowic, podczepiamy skład z lokomotywą po czym transportujemy go do Bałtyk Miasto



Kolejny inteligent który na EP08 jedzie 110 km/h bo tak ma w opisie. To jest Vmax dla luzaka!!! Prowadząc pociąg można jechać z prędkością rozkładową.

Reg. zakazy 19.
Jest odpowiedni temat do wypisywania uwag dotyczących taśm z haslera. Zachowuj się kulturalnie.
Benek

218
*22-811 z jakimś interREGIO upadającej już sp. Przewozy R. :)

Haha, upadającej. Jak ma żyć spółka która nieRząd PO za pomocą Ministerstwa Transportu i PLK próbuje doprowadzić do bankructwa.

Zgodnie z wyrokiem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości w Strasburgu, spółka PKP PLK jest winna Przewozom Regionalnym około 700 milionów złotych za nienależnie pobrane (i zawyżone) stawki dostepu do infrastruktury w latach 2008-2010.

Cały wielki dług PR wobec PLK to 500 milionów, do którego w większości przyczyniły się odsetki od tych niesłusznie pobranych składek!

Do tego Skarb Państwa MUSI zgdonie z WYROKIEM SĄDU zapłącić PR-om prawie 800 milionów złotych niewypłaconych dotacji za przewozy międzywojewódzkie sprzed kilku lat.
http://finanse.wp.pl/***


Dziękuję dobranoc. Macie "wolne media", czwartą władzę kontrolującą rząd.

Brawo. Wygrałeś 15 punktów. Przeczytaj temat wątku i zrozumiesz dlaczego.
Benek

219
EU07 Simulator English forum / Odp: Night Cab-Lights and other question
« dnia: 04 Listopada 2013, 22:42:05 »
There is at least one mission where the timetable does not appear. It's the "drowinowo_noc" with EP05. There is a timetable "button" but it shows the time table of other train during day time, from the activity "drowinowo" with EP09.
There isn't any time table for this mission, so you should just look at the travel times between each station.

For example, since I don't really know what I should do on the activity called "l053_cargo_part1", because after I couple to SM42, nothing happens and I don't know what do next.
OK. When you touch the bumpers of SM42 by your ET41, you should brake by NUM1 ("hamulec pomocniczy") and then by Ctrl+NUM5 ("odcięcie") - you have to be touching the bumpers of SM42 all the time!
Next you should press Insert twice - the locomotives will be connected by the couplers.
Finally you only have to press Shift+1.



220
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 01 Października 2013, 21:02:59 »
A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.

Masz ogólnie rzecz biorąc kilka etapów rozruchu - na początku jazda na oporach szeregowych, po nich następuje jedna pozycja bezoporowa, co możesz zaobserwować dzięki wyłączeniu się lampki kontrolnej sygnalizującej jazdę na oporach, możesz na tej pozycji bezoporowej włączyć bocznikowanie. Następnie przechodzisz na układ równoległego łączenia silników i na ostatniej pozycji nastawnika masz pozycję bezoporową. Wtedy też możesz włączyć bocznikowanie żeby osiągnąć te 160 km/h .

W skrócie:
1. Opory szeregowe
=>po nich pozycja bezoporowa, wyłącza się kontrolka sygnalizująca jazdę na oporach
2. Opory równoległe
=>po nich pozycja bezoporowa, wyłącza się kontrolka sygnalizująca jazdę na oporach, ostatnia pozycja nastawnika

  Dodano: 01 Października 2013, 21:06:07
i jeszcze tekst z instrukcji jazdy EU07:

"dla zmniejszenia siły pociągowej, a więc i prędkości jazdy pociągu, rączkę wału bocznikowania lub koło wału głównego nastawnika jazdy należy cofnąć na dowolnie z góry wybraną pozycję; należy jednak pamiętać, że trwałymi pozycjami jezdnymi są pozycje bezoporowe i bocznikowania,"

221
EU07-005 zbliża się do Dębicy Towarowej.

  Dodano: 27 Września 2013, 12:22:13
Historyczna EU07-418 z cysternami na tle najbardziej malowniczego krajobrazu w całej "MaSzynie".

  Dodano: 29 Września 2013, 12:10:21
Ganz SN61-183 z "bonanzą" jako pociąg specjalny relacji Szczecin-Wolsztyn zatrzymał się na stacji w Całkowie w oczekiwaniu na S2.

222
Symulator / Odp: Paczka roku 2013
« dnia: 13 Września 2013, 23:47:13 »
ATi 9550 to nie zadne 5 lat wstecz, to 2004 rok!!! Ten układ był słaby już w momencie premiery - 9 lat temu!

223
EU07-1512 PKP Cargo prowadzi pociąg towarowy z ładownymi wagonami typu SiS z Moczników do Węglińca.

224
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 14 Sierpnia 2013, 12:47:34 »
Co oni będą robić z Pendolino do grudnia 2014 roku? Próby na torze doświadczalnym mają potrwać jeden miesiąc.

Jak to co? Jeden będzie jeździł na całą Polskę???
Po prostu musi zostać dostarczone 20 składów.

A co do tych 2 wagonów - były użyte, aby nie było konieczności każdorazowej zmiany sprzęgów, bo pociąg był prowadzony w sumei przez 3 lokomotywy.

Coś Ci się pomieszało z cytatami. Poprawione.
adsim

225
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 12 Sierpnia 2013, 14:19:18 »
Ups, ktoś chyba zgubił wagony.

226
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 23 Lipca 2013, 14:39:53 »
Działanie AI w l053-sluzba-brutto-posp na stacji Turów - wjechałem EU07 ze składem beczek, czekam na czerwonym, SU45 prawidłowo wjechała w perony, ale drugi osobowy radośnie jechał przed siebie.

Przerwałeś zdanie? Jeśli tak, to je dokończ. Jeśli nie, to zakończ kropką.
Benek


227
Infrastruktura kolejowa / Odp: Dyskusja na temat przebicia w szynie
« dnia: 14 Lipca 2013, 13:06:08 »
Przytwierdzenia szyn do podkładów, oprócz utrzymywania szyn w odpowiednim położeniu, mają też za zadanie zapewnienie izolacji elektrycznej pomiędzy szynami a podkładami, szczególnie w przypadku podkładów betonowych i stalowych.

Podkłady i podsypka mają mieć JAK NAJWIĘKSZY opór elektryczny, aby prąd "nie uciekał" z szyn.

Ogólnie - prąd sygnałowy (urządzenia SRK) ma wartości rzędu kilkuset miliAmperów. Tylko właśnie te przepięcia z prądu trakcyjnego - faktycznie może to być 1 kA przy napięciu 3 kV.

228
Bocznica / Wydzielone z: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 12 Lipca 2013, 20:12:16 »
Dziękuję za pomoc.

Reg. Zakazy: 12, Obowiązki: 9
Bocznica.
Rozi

229
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 12 Lipca 2013, 18:32:10 »
Wcześniej nigdy nei miałem z tym problemu, ale wczoraj ściągnąłem Maszynę 01.2013, zainstalowałem i w Rainsted nie działa przycisk "Podgląd tekstur". Może ktoś pomóc?

230
Bocznica / Odp: EN57
« dnia: 28 Czerwca 2013, 22:05:41 »
Nastawnik do przodu [d], włączasz obwód główny [shift + m], sprężarka [shift + c], luzowanie [num del].

Jeśli nie możesz wyluzować to najprostszym sposobem jest wyjście F4 z kabiny, przenosisz się ponad dach i naciskach [num 6]

231
Bocznica / Wydzielone z: Odpowiedniki realistycznych tras
« dnia: 28 Lutego 2013, 12:26:54 »
Były kiedykolwiek plany stworzenia odpowiednika WWK?

Nie ten temat.
Bocznica.
Rozi

Strony: 1 ... 6 7 [8]