Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PiterCC

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Dobór karty graficznej
« dnia: 21 Stycznia 2017, 11:15:49 »
Ale kolega pisze że ma budżet ograniczony, a po drugie pamiętam z tego co sam kiedyś czytałem jak dla siebie szukałem karty po padnięciu starej, że słaby procesor przy zakupie mocniejszej grafiki staje się wąskim gardłem i nie pozwala wykorzystać jej wydajności, więc nie ma sensu kupować droższej grafiki bo potem i tak różnica będzie niewielka. Najlepiej zrobisz, jeśli założysz temat na jakimś forum o sprzęcie komputerowym np. PCLab i tam pomogą ci dobrać optymalną kartę graficzną do twojego procesora.

2
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 05 Marca 2016, 14:24:36 »
Nie, gdyż dla 160 km/h drogę hamowania przyjmuje się 1600 m, a z kolei jako maksymalną odległość między dwoma semaforami SBL przyjmuje się 1500 m. Poza tym 3-stawna SBL nigdy nie była w Polsce zastosowana na linii z Vmax>120 km/h.

3
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 01 Października 2013, 21:02:59 »
A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.

Masz ogólnie rzecz biorąc kilka etapów rozruchu - na początku jazda na oporach szeregowych, po nich następuje jedna pozycja bezoporowa, co możesz zaobserwować dzięki wyłączeniu się lampki kontrolnej sygnalizującej jazdę na oporach, możesz na tej pozycji bezoporowej włączyć bocznikowanie. Następnie przechodzisz na układ równoległego łączenia silników i na ostatniej pozycji nastawnika masz pozycję bezoporową. Wtedy też możesz włączyć bocznikowanie żeby osiągnąć te 160 km/h .

W skrócie:
1. Opory szeregowe
=>po nich pozycja bezoporowa, wyłącza się kontrolka sygnalizująca jazdę na oporach
2. Opory równoległe
=>po nich pozycja bezoporowa, wyłącza się kontrolka sygnalizująca jazdę na oporach, ostatnia pozycja nastawnika

  Dodano: 01 Października 2013, 21:06:07
i jeszcze tekst z instrukcji jazdy EU07:

"dla zmniejszenia siły pociągowej, a więc i prędkości jazdy pociągu, rączkę wału bocznikowania lub koło wału głównego nastawnika jazdy należy cofnąć na dowolnie z góry wybraną pozycję; należy jednak pamiętać, że trwałymi pozycjami jezdnymi są pozycje bezoporowe i bocznikowania,"

Strony: [1]