Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PiterCC

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8
181
Bieżące kolejowe / Odp: SBL jednokierunkowa, 3-stawna
« dnia: 14 Maja 2014, 00:01:41 »
Tak szczerze to na własne oczy nigdy nie widziałem blokady jednokierunkowej, może ktoś kto pracuje na niej mnie ewentualnie poprawi.

Na pulpicie przy takiej blokadzie powinny być przyciski niewłaściwego odjazdu i przyjazdu, dzięki czemu można wyświetlić Sz + W24. Sz w takim wypadku obowiązuje na całej długości szlaku i wtedy jedziesz 20 km/h. Dodatkowo te przyciski mają liczniki i  trzeba odpisać ich użycie.
Z drugiej strony zawsze można pojechać na rozkaz. Mogą być z tym różne kombinacje. To obojętne czy wjedziesz/wyjedziesz na zastępczy czy rozkaz, przynajmniej w teorii. Ale jeśli znajdzie się ktoś kto pracuje na takiej stacji, to na pewno będzie wiedział jak to sie robi zawzwyczaj.

A co do długości odstępów SBL - w zasadzie te 700m jest według przepisów. Z tym że to też zależy od prędkości maksymalnej dla składów towarowych na linii. Jeśli ciężki towar może jechać tam 70 km/h, gdyż taka prędkość wynika np. z ciasnych łuków ale tor dobry i taki ciężki pociąg może śmigać, to może się to okazać za mało. Wynika to z niedawno powstałej komplikacji, że pociąg musi hamować na jednym odstępie. Z racji tego we wszystkich nowych blokadach robionych w Polsce, które są raczej montowane na liniach o Vmax przynajmniej 120 km/h, semafory są co 1300m, nawet jeśli prędkość na jakimś ich odcinku wynosi 100 km/h. To wszystko jest tak jakby "dla zasady".
Z tym, że na tej linii która ma 80 km/h towary w pewnie mają Vmax=60 km/h, więc odstęp 700m powinien wystarczać.

182
Na warsztacie / Odp: Patch MaSZyna_04.14
« dnia: 07 Maja 2014, 15:20:45 »
Czyli, że jak to ma wyglądać: 55 headdriver, 55 nobody, 55 nobody, a w przypadku powiedzmy ET41 63 headdriver, 3 nobody?
Zaczyna się to robić coraz bardziej skomplikowane.

Toć to proste. Sprzęgi zostają te same, tylko zamiast connected daje się nobody

183
ET41-104 na mecie wspinaczki pod górę w Mocznikach, brutto 3000 ton, prędkość spadła z 70 km/h u podnóża do 50.

184
EP07-1051 z "Hetmanem" przedziera się przez podkarpackie lasy.

185
Może uda ci się uratować pliki - użyj R-Studio lub innego programu do odzyskiwania plików.

186
Bocznica / Odp: Wykrywanie zajętości w DB
« dnia: 08 Marca 2014, 19:50:10 »
Przecież na PKP w Polsce nie ma prądu w szynach.
Gratulacje. Większej głupoty nie czytałem.

W końcu to MK, nie musi mieć pojęcia o obwodach SRK, chociaż mógłby się trochę dokształcić przy pomocy Google'a.
Ale tak ogólnie, to większość ludzi chyba tak myśli :)

187
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 07 Marca 2014, 21:23:18 »
ZNTK Mińsk Mazowiecki.

Reg. zakazy 25.
Nie usuwaj nigdy samodzielnie wpisu Administratora lub Moderatora (czerwona lub niebieska czcionka).
Benek

188
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 25 Lutego 2014, 21:50:25 »
Nieee, karta jest w jak najlepszym porządku, kupiona dokładnie tydzień temu :D
Wcześniej miałem GeForce, bez żadnych problemów ale padł po 5 latach.

Zauważyłem, że zawsze mam taki obraz w kabinie tuż po włączeniu symulacji, po poruszeniu kamerą to znika. Tym bardziej mnie zdziwiło, że na Drawinowie tak się stało, zwłaszcza że dzień wcześniej było OK.

{edit} chyba był to jednorazowy wybryk :)
Może to te legendarne sterowniki Radeonów :)

189
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 24 Lutego 2014, 16:58:43 »
Jedno słowo mówi wszystko - RADEON

190
InterRegio w Wilisiu.

191
Bieżące Symulatorowe / Odp: Drawinowo ep07/ep09 – czasy przejazdu
« dnia: 10 Lutego 2014, 14:30:18 »
Wrzuciłem wstępnie dane do arkusza i maksymalny przyrost temperatury silników wyniósł 95 °C. Dużo, w porównaniu z EP09.

Rzeczywiście, momentami mocno cisnąłem Świnkę. Myślę, że można by zmniejszyć obciążenie rozruchowe a za to trochę później i mocniej hamować, żeby nadal wyrobić się w rozkładzie.

192
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 10 Lutego 2014, 11:36:51 »
Wie ktoś może jaki to numer EN57 AKM uległ uszkodzeniu po zderzeniu z 27WE-009?

EN57AKM-1623

193
Bieżące Symulatorowe / Odp: Drawinowo ep07/ep09 – czasy przejazdu
« dnia: 08 Lutego 2014, 20:15:45 »
Rozkład można wyrobić także Ósemką. Wprawdzie nie ma luzu, ale jak najbardziej się to udaje - i to przy rozruchach do nie więcej niż 600 A. Vmax=140 km/h.

194
Kolejny raz tej zimy temperatura oscyluje wokół 0 stopni Celsjusza, przez co sieć trakcyjna znowu jest oblodzona.

195
Pociąg towarowy z perspektywy kominiarza.

196
To nie zarząd. Tak zdecydowała dyspozytura po tym, jak żaden z busiarzy nie zdecydował się przyjąć na szybko zlecenia. A złotówa zawsze pojedzie po zlecenie.

197
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 27 Stycznia 2014, 23:48:49 »
SPT wyciekło... :D
http://www.youtube.com/watch?v=RZ49zNUkRl4

hahahaha, "ja na niego mówię pociąg węglowy"

13 dni 2 godziny 35 minut i 46 sekund temu, Quark napisał:
Zdanie oznajmujące kończymy kropką.
Quark-t

Jest to wciąż aktualne.
Bocznica.
Rozi

198
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 22 Stycznia 2014, 22:58:50 »
Zacznijmy od tego, że działania rządu są nakierowane wyłącznie na transport samochodowy. Dla kolei nie jest zrobione NIC pożytecznego - bo jaki wpływ będzie miało Pendolino? Nic nie zmieni, tylko kredyt będzie IC spłacało. Mają jeszcze 1,5 roku do wyborów - na pewno znowu spróbują rozwalić Przewozy Regionalne.
Poza tym jakieś przemyślane projekty???

Nowa ministra Bieńkowska (zwana nieprzypadkowo "Lady Botox"), czyli kolejna kobieta obok rzecznik rządu, ustawiona na medialnym świeczniku w celu "ocieplania wizerunku". Co z tego, że będzie robiła to samo co przez kilka poprzednich lat - czyli wydawała grube miliardy na drogi asfaltowe.
Na kolej w perspektywie 2014-20 jest 15 Miliardów złotych. PÓŁ YGREKA według kosztorysu z 2011 roku. Ale ważniejsze są jakieś tam łącznice w trudnych terenach, czy miraże linii Modlin-Płock. Bo po co zacząć strategiczną, przyszłościową inwestycję - zrobimy protezę za Łowicz i będziemy do 2050 jeździć co najwyżej 200 km/h po CMK.

To wygląda jakby działało lobby drogowe, ale ten tragiczny rząd koncentruje się na maksymalizowaniu zysków, a przemysł samochodowy - miliony aut osobowych, jeszcze większe opłaty i podatki dla TIR-ów - przynosi w porównaniu z utrzymywaniem kolei góry złota.

Jakie będą tego konsekwencje - co najmniej złe. Jak wszystko po tylu latach rządów PO. W 2013 zaczęły im spadać słupki sondaży - od razu nerwowe wymiany ministrów oraz tysiące nowych obietnic. Po 6 latach ciągle znajdują się naiwniacy, którzy wierzą, że cokolwiek się spełni, słupki trochę podskoczyły.
Zastanawiam się tylko, jak będzie wyglądał kraj w 2015 - choćby jak będzie wyglądał polski rynek kolejowy.

199
Bocznica / Odp: "Uruchom symulator" jest nieaktywny
« dnia: 14 Stycznia 2014, 20:21:14 »
Tak szczerze, to jestem osobiście ciekaw jak uzyskać taką listę scenerii. ???

Zdanie oznajmujące kończymy kropką. Przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji. A także nie stosujemy ich nadmiernej ilości.
Quark-t

200
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 11 Stycznia 2014, 16:25:07 »
Początek zagranemu na harmonijce ustnej świetnie nadaje się na bardzo kolejowy dzwonek do telefonu.

http://www.youtube.com/watch?v=hBP15lRprPs

201
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 03 Stycznia 2014, 15:03:39 »
Czasami w niedziele jestem na dworcu w Ełku i 116 pojawia się prawie zawsze. Tylko jeżeli te malowanie może niedługo przejść do historii to w jakie barwy pomaluje je PR? (o ile SU nie zezłomuje, tym bardziej, żę rewizję miała 14.04.2007)

W takie, jak pozostałe SU45 oraz SU42.
http://rail.phototrans.eu/14,82218,0,HCP_301D_SU45_079.html

202
Pociąg towarowy relacji Skwarki - Dejawy prowadzony przez dwie ET22.

203
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wyniki spotkania MaSzynoców 28.12.2013
« dnia: 01 Stycznia 2014, 15:12:14 »
Ze względów osobistych nie mogłem się zjawić. Jest może i o sensownej porze, lecz ale powrót już o mniej sensownej. Chyba, że jak koledzy do Krakowa i prosto na Gdynię :P Z tego co mi wiadomo Monciak jedzie jakąś dziwną trasą ostatnio od nowego rozkładu z pominięciem WC i WS.

Hmm, Monciak ma zmianę czoła na Wschodniej, potem zjazd w Stojadłach na 13 do Pilawy i dalej przez Dęblin i Radom, rzeczywiście ciekawe trasowanie.

204
ST43-170 z towosem.

205
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Grudnia 2013, 18:31:00 »
Nie no, był zastępczy to pojechałem :)

206
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Grudnia 2013, 17:41:43 »
a propos świąt, oto Rumun pod choinką :)

207
Spotkanie drezyny WMB10 i pociągu REGIO zestawionego z dwóch ED72 na stacji Blachownia.

208
Bieżące kolejowe / Odp: Kozienice-Warka?
« dnia: 15 Grudnia 2013, 11:34:42 »
To są tylko PROPOZYCJE.
Na razie pewna jest tylko dobudowa torów na liniach 7 i 8. Reszta jest tylko pobożnym życzeniem. Np. zapchany jest odcinek W-wa Rembertów - Mińsk Maz. R101 (dawne Stojadła), w okolicy stacji Sulejówek Miłosna często tworzą się po prostu zatory, ale z decyzją o tym, czy budować dodatkowe tory (rezerwa jest, PLK nie wyraziła zgody na budowę P&R w Wesołej) poczekają przynajmniej do 2020 roku, kiedy dobudują drugi tor na Otwock-Pilawa i zobaczą, czy dadzą radę tamtędy puścić wszystkie TLK do Lublina.

209
Bocznica / Odp: Problem z luzowaniem EZT
« dnia: 06 Grudnia 2013, 23:13:28 »
Pamiętam zawsze o włączeniu, więc albo jest jakiś bug, że sama się wyłącza, albo ja to robię przez przypadek, tylko nie wiem jak bo podczas jazdy EZT to palce są daleko od klawisza "c".

210
Bocznica / Problem z luzowaniem EZT
« dnia: 06 Grudnia 2013, 21:19:32 »
Witam. Podczas jazdy EZT (obojętnie którym) raz na jakiś czas, średnio co kilka hamowań, nie mogę normalnie odhamować. Mimo trzymania [num del] ezet nie luzuje, jedynym sposobem jest wtedy wyjście na zewnątrz składu ponad jego dach i naciśnięcie [num 6].
Czy robię jakiś błąd, czy ogólnie coś może być nie tak?

Zastosowałbyś się do wytycznych proszenia o pomoc i pewnie rozwiązalibyśmy Twój problem szybciej. Bez logu to jak szukanie igły w stogu siana.
Bocznica.
Rozi

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8