Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PiterCC

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8
151
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« dnia: 09 Października 2014, 21:58:30 »
Zastosowane w tamtym miejscu rozjazdy pozwalają na jazdę z prędkością do 100 km/h. Prędkość drogowa na stacji Markowo Górne wynosi 100 km/h, więc nie ma dodatkowego ograniczania prędkości semaforem do 100 km/h, ponieważ nawet przy S2 i tak będzie się jechać 100 km/h. Jest to rozwiązanie niezbyt eleganckie, ale wciąż skuteczne.

Dodatkowo możliwe jest dzięki temu uproszczenie obwodów semafora oraz uproszczenia w systemie zależnościowym, co przekłada się na wymierne korzyści w postaci obniżenia kosztów budowy i utrzymania semafora (mniejsza liczba komór oraz brak pasa świetlnego) oraz mniejszej liczby przekaźników.
W Polsce jest stosowana sygnalizacja prędkościowa, jedyną informacją o kierunku jazdy może być tzw. wskaźnik kierunku jazdy, który jest podświetlany (podobnie jak W24) tylko wtedy, gdy wyjazd jest podany w kierunku który symbolizuje dana litera, np. P - tory Podmiejskie.

152
Bocznica / Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« dnia: 08 Października 2014, 20:42:01 »
Zastosowane w tamtym miejscu rozjazdy pozwalają na jazdę z prędkością do 100 km/h. Prędkość drogowa na stacji Markowo Górne wynosi 100 km/h, więc nie ma dodatkowego ograniczania prędkości semaforem do 100 km/h, ponieważ nawet przy S2 i tak będzie się jechać 100 km/h. Jest to rozwiązanie niezbyt eleganckie, ale wciąż skuteczne.

Jest to przede wszystkim uproszczenie obwodów semafora oraz uproszczenia w systemie zależnościowym, co przekłada się na wymierne korzyści w postaci obniżenia kosztów budowy i utrzymania semafora (mniejsza liczba komór) oraz mniejszej ilości przekaźników.
W Polsce jest stosowana sygnalizacja prędkościowa, jedyną informacją o kierunku jazdy może być tzw. wskaźnik kierunku jazdy, który jest podświetlany (podobnie jak W24) tylko wtedy, gdy wyjazd jest podany w kierunku który symbolizuje dana litera, np. P - tory Podmiejskie.

Reg. obowiązki 11a.
Kolejny raz popełniasz ten sam błąd. Bocznica.
Benek

153
Bieżące kolejowe / Odp: InnoTrans 2014
« dnia: 28 Września 2014, 13:46:12 »
W tej Gamie ciekawe jest, że ta metalowa siatka na boku jest przewiewna, nie ma tam żadnej ściany, ciekawe jak to będzie sprawować się w zimie.

154
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Września 2014, 18:05:23 »
Akcja "bezpieczny przejazd" w Jawornicy.

155
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 17 Września 2014, 14:08:59 »
Praca zawieszenia ET22 do prędkości 90 km/h. Film pt. "ET22 w pięknym galopie + akcelerometr ":


No no, prawdziwe "rodeo na byku" :)

156
"Te pociągi to tylko jeżdżą i spać nie dają!"

157
Dzięki defektowi Siódemki do pociągu osobowego została podpięta niecodzienna lokomotywa.

158
Bocznica / Wydzielone z: Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 09 Września 2014, 20:14:16 »
Ja, gdy miałem sposobność być na którejś z kopalni, spotkałem "gotowe" brutta z czerwonymi światełkami na przodzie. Już zacząłem się zastanawiać, czy to nie przypadkiem jakiś "kopalniany" przepis.

KM-y często na torach odstawczych potrafią czekać z zapalonymi czerwonymi światłami z obu stron.

Reg. Obowiązki: 11a
Rozi


Brak reakcji pomimo logowania. Bocznica i 10 punktów.
Rozi

159
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony piętrowe Bhp (stacjonowanie).
« dnia: 08 Września 2014, 13:38:53 »
Dwuczłonowa pewnie nie ma rewizji?

Ogólnie to wagony z Chojnic kursują tylko w sezonie.

160
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 29 Sierpnia 2014, 21:07:57 »
Albo ten pulpit jest zrobiony po chińsku, albo ktoś ma ciężką rękę...

161
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Sierpnia 2014, 14:25:10 »
@jakubg1

Skład push-pull zawsze ma opuszczony pantograf bliżej wagonów.

Jazda na przednim patyku jest stosowana przy trakcji podwójnej, to nie jest żaden ewenement.

Reg. obowiązki 16.
Nie zrozumiałeś ironii.
Benek

162
Bocznica / Odp: Zdjęcia InterCity BUS
« dnia: 18 Sierpnia 2014, 22:33:34 »
Mocno...poglądowe

[img ]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/s720x720/1743666_762765137096080_781641452996595193_n.jpg[/img]

Nie tak się umieszcza zdjęcia, poza tym autorowi nie chodzi o poglądowe.
Benek

163
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 15 Sierpnia 2014, 10:28:36 »
Po prostu stwierdzili że EIC ma jechać prosto do Wawy, a z Wrocka do Poznania mogą sobie jeździć TLK na świeżutko zmodernizowanych wagonach.

164
Typowy osobowy z lat początku XXI wieku.

Niebieska ET41.

165
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 31 Lipca 2014, 22:12:46 »
Katastrofa pod Eschede. Awaria jednego z kół.

U nas też była podobna sytuacja w jakimś EIC, były ubytki w obręczy i podczas jazdy w końcu pękła, tylko na całe szczęście był to pierwszy wózek za lokomotywą, dzięki czemu pociąg został w torach i się nie przewrócił.

Dzięki tym wszystkim wykolejeniom wreszcie zaczęli robić wszystkim osie i obręczom USG :) i chyba od jakiegoś czasu nie było żadnego podobnego przypadku?

166
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« dnia: 27 Lipca 2014, 18:59:20 »
WOS milczy na ten temat.

167
Bocznica / Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 27 Lipca 2014, 11:54:23 »
W kontaktach z PR-ami można wykorzystać takie referencje, jak symulator EN57 w PR Lublin hulający na MaSzynie.

168
1. Współczesne TLK Ustronie.
2. Historyczne (autentyczne) IC Karpaty Warszawa - Bukareszt z pierwszej połowy lat 90.

169
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wymarzony scenariusz
« dnia: 04 Lipca 2014, 16:33:53 »
W symku nie widziałem jeszcze scenariusza polegającego na tym, że powiedzmy jedziemy jednym składem i w połowie drogi przesiadamy się z elektryka na spalinówkę w celu powrotu.

Na Zwierzyńcu jest przesiadka ze spalinówki do EU07. Poza tym nie wiem po co symulować "pewne warunki", im więcej ograniczeń (fikcyjnych) tym większa frajda?

170
Ponad 10 lat temu był to częsty widok na wielu liniach zachodniej Polski.

  Dodano: 02 Lipca 2014, 22:07:42
TLK "Mała Panew" z Opola do Warszawy Wschodniej.

171
Bocznica / Odp: Odp: Pendolino jednak w grudniu? Przełom blisko
« dnia: 26 Czerwca 2014, 21:23:02 »
(...) Po czym, gdy PKP (wowczas jeszcze jako jedno - panstwowe) mialo robic odbiory tych lokomotyw, lecz....zamiast tego loki gnily w Pafawagu, az trafily do Wloch, gdzie do dzis jezdza. (...)

PKP nie dostało kredytu, gdyż rząd SLD wycofał gwarancje finansowe.

I nie ma co gadać o składach wagonowych na 200 km/h, jeśli PIC wyraźnie chce kupować tylko EZT - już przecież ma być kolejne 20 Flirtów i 20 Dartów.

Poza tym zasadna jest prędkość 200-250 km/h - tym kierują się Niemcy, mówiąc że "Pociąg ma być 2 razy szybszy od samochodu na autostradzie, wtedy dla ludzi będzie optymalnym wyborem i będzie cieszył się powodzeniem. Ale musi też być jakieś 2 razy wolniejszy [czasowo] od samolotu, żeby nie był zbyt drogi w budowie i utrzymaniu".

172
Białostocka EP07-344 z pociągiem pospiesznym "Biebrza" przemierza Krainę Tysiąca Jezior.

173
Siódemka prywaciarza z pociągiem kontenerowym pokonuje most na Wiśle w drodze do portu.

174
Bocznica / Odp: Brak składów w Rainsted.
« dnia: 13 Czerwca 2014, 17:14:18 »
Rzeczywiście tak było. Temat do zamknięcia.

Było. Bocznica.
Benek

175
Bocznica / Brak składów w Rainsted.
« dnia: 13 Czerwca 2014, 15:45:01 »
Witam. Nie włączałem symulatora przez dobre kilka dni. Dzisiaj zainstalowałem najnowsze dodatki i po włączeniu Rainsted sytuacja wygląda tak, że nie ma żadnych wgranych składów na scenerie.

176
Bieżące kolejowe / Odp: Dwa pociągi na jednym odstępie
« dnia: 02 Czerwca 2014, 19:56:04 »
Podjezdzanie w tunelu pod srodmiescie w kierunku zachodnim to inna bajka, bo nie masz mozliwosci nawet podpytania przez radiotelefon czy cos stoi, czy nie. I wtedy bardzo czesto sie zdarza, ze na koncu peronu stoi drugi pociag (tunel + luk = taki efekt). Ale zasada jazdy do zauwazenia przeszkody jest zachowana.

To wynika z zasad sygnalizacji na średnicy, dopiero dwa światła czerwone na semaforze wjazdowym do tunelu średnicowego oznaczają absolutny zakaz wjazdu.

177
Symulator / Odp: Obsługa nastawnika jazdy na lok. EU07
« dnia: 27 Maja 2014, 21:49:15 »
W węźle warszawskim rozkłady są wyżyłowane jak to się tylko da, i mechanik ciśnie cały czas, odpuszczając dopiero tuż przed hamowaniem. Na liniach gdzie są same AKM - czyli KM2 i KM3 - rozkładowo dla wszystkich osobowych (mogą być nawet na Traxx'ach) jest 120 km/h i jeździ się z tempomatem na 120.

178
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 24 Maja 2014, 16:57:20 »
W tej okolicy przydałaby się akcja "bezpieczny przejazd".

179
Typowi mikol...co będzie z wagonami/lokomotywą. To chyba nie jest priorytetem przy wypadku kolejkowym tak? Najważniejsze jest to, co było powodem i że nikt nie ucierpiał. Ehhh...

Nic więcej nie trzeba dodawać. Jak wagon pójdzie na złom to się nic nie stanie, a lokomotywę naprawią; zresztą nie wykoleił się pociąg transportujący zabytkowe parowozy przez EU06-01, żeby robić z tego tragedię dla żywego kolejowego skansenu.

180
Bieżące kolejowe / Odp: SBL jednokierunkowa, 3-stawna
« dnia: 14 Maja 2014, 11:06:40 »
O pardon, ale wybaczcie, nie mam zbyt dużego pojęcia o rozkazach, tak to jest kiedy laik się wypowiada.

Proszę się następnym razem nie wypowiadać, jeśli nie masz pewności, czy przekazujesz wiarygodne informacje.
Benek

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8