Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maacius

Strony: 1 [2] 3 4 ... 18
31
Bieżące kolejowe / Odp: InnoTrans 2014
« dnia: 28 Września 2014, 13:57:19 »
Sądzę, że jest możliwość zasunięcia tej luki od wewnątrz.

32
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 24 Września 2014, 22:57:58 »
Czy komuś oprócz mnie przypomina on Kulfona? :D

33
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 23 Września 2014, 17:40:27 »
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 to kolejno dni tygodnia (kursowania). (1-5) oznacza od poniedziałku do piątku etc.
Hitem rozkładu będzie też TLK "Oleńka" Warszawa Wsch-Bielsko Biała i w 6 do Wadowic a z Wadowic w 7 na ED74.
Nie.
W (1-5) Warszawa Wschodnia - Częstochowa (14104/5) i z powrotem (41104/5),
w (6) Warszawa Wschodnia - Częstochowa (14104/5) / (43105/4) Częstochowa - Wadowice,
w (7) Wadowice - Częstochowa (34104/5) / (41104/5) Częstochowa - Warszawa Wschodnia.

34
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 23 Września 2014, 16:10:18 »
Skarbek obecnie jeździ w relacji Racibórz-Warszawa Wschodnia i na odwrót.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 23 Września 2014, 07:34:15 »
One już tak jeżdżą jakiś czas :)

36
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 22 Września 2014, 17:46:06 »
81102/3 Gorzowiak, ok 6:00 z Gorzowa. Czas jazdy niecałe 6h.

37
Bieżące kolejowe / Odp: O krok od katastrofy
« dnia: 20 Września 2014, 15:36:07 »
@Interesant, teraz rozumiem, dzięki. @darek71wrc, fakt, nie pomyślałem o pojazdach pomocniczych. Na jakich zasadach kursują te SM42? Jakiś większy czas temu czytałem, że warunkiem dopuszczenia do ruchu jest posiadanie SHP.

38
Bieżące kolejowe / Odp: O krok od katastrofy
« dnia: 20 Września 2014, 10:40:13 »
Pojazdy bez SHP nie mają prawa poruszać się po sieci PKP PLK (co innego jeśli jest uszkodzone itp., nie wnikajmy). Rzeczywiście, wg Ie-1 radio-stop podaje sygnał A 1r "Alarm", natomiast sygnał "Stój" to nie tylko S1, odsyłam do Ie-1. Dlatego napisałem że radio-stop odtwarza sygnał "Stój", bo są po prostu takie same.

39
Bieżące kolejowe / Odp: O krok od katastrofy
« dnia: 20 Września 2014, 09:05:53 »
Sygnał "Alarm" a "Stój" to co innego. Użyty został sygnał "Stój", który jest odtwarzany po uruchomieniu radio-stopu.

EDIT: Mea culpa, rzeczywiście jeśli chodzi o radio-stop nadawany jest sygnał  A 1r "Alarm".

40
Bieżące kolejowe / Odp: ED72 - Stacjonowanie i kursowanie
« dnia: 09 Września 2014, 15:57:19 »
Z moich informacji i obserwacji wynika, że w twoich rejonach ED72 nie zobaczysz. Najbliżej w Katowicach. Często jeżdżą na Regio 43302, odjazd z Katowic 07:29 oraz na IR Galicja.

41
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 28 Sierpnia 2014, 01:26:56 »
To nie ferment tylko materiał z wczoraj:

http://www.sfora.pl/polska/Skandal-w-pociagu-TLK-Pluskwy-pogryzly-ludzi-a71345
W takim razie trzeba było wrzucić link do informacji a nie do filmu ze stycznia. Powieliłeś błąd autora tekstu i tyle.

42
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 27 Sierpnia 2014, 14:18:13 »
Nie siej fermentu tylko spójrz na datę w opisie filmu...

43
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« dnia: 23 Sierpnia 2014, 00:34:03 »
Musisz mieć do tego rozkład jazdy i działające W4 - przejedź się z nimi po quarku a powinny działać. Innymi słowy, na tej scenerii po zatrzymaniu się w peronie przed W4 drzwi otworzą się automatycznie.

44
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wakacyjne spotkanie MaSzynowców
« dnia: 18 Sierpnia 2014, 14:25:22 »
Jedziecie pociągiem czy innym środkiem transportu?

45
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 15 Sierpnia 2014, 00:05:23 »
Przez Działdowo (bez postoju) z postojami w Ciechanowie, Iławie, Malborku, Tczewie, Gdańsku Głównym, Wrzeszczu, Oliwie, Sopocie. To samo EIC Klimczok.

46
Wydział zamówień / Odp: Procedura po potrąceniu człowieka
« dnia: 12 Sierpnia 2014, 09:07:59 »
Zgodnie z tytułem wątku zamieszczam rozporządzenie MI w sprawie katastrof i wypadków kolejowych. Znajdziesz tam wszelkie definicje związane z wypadkami, a rozdziały 2,3 i trochę 4 przybliżą Ci tę procedurę.

47
Bieżące kolejowe / Odp: Zezwolenie na jazdę w kabinie maszynisty
« dnia: 30 Lipca 2014, 16:35:43 »
Jeśli Ci na tym zależy bez zbędnego gadania i proszenia się, napisz do mnie na PW. Służymy pomocą.

48
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wakacyjne spotkanie Maszynowsów.
« dnia: 30 Lipca 2014, 15:34:18 »
Przeczysz sam sobie. Chcesz się dołączyć czy całkowicie zmienić plany? :)
Akurat na ostatni weekend sierpnia mam zaplanowany wyjazd, ale do tego czasu dużo może jeszcze się zmienić. I oczywiście służę pomocą.

49
Inne niekolejowe / Odp: Zażyjmy świeżego powietrza
« dnia: 30 Lipca 2014, 15:23:33 »
Blisko do San Marino to pewnie okolice Rimini? Byłem kiedyś na wakacjach w San Mauro Mare i miałem przyjemność mieszkać przy linii kolejowej biegnącej z Rimini w kierunku Ravenny. Przejechałem się nawet jakimś SZT na odcinku Bellaria-Rimini-Bellaria. Było to bodajże w 2008 roku, smarkacz jeszcze byłem, niewiele pamiętam. Ale powinienem mieć gdzieś zdjęcia i jakieś filmy.
PS. San Marino nigdy nas nie ograło, co najwyżej strzeliło gola 10 września 2013 roku w meczu eliminacyjnym do Mistrzostw Świata :)

50
Bieżące kolejowe / EU07-021/EP07-1012
« dnia: 08 Czerwca 2014, 16:15:41 »
Witam. Potrzebuję informacji na temat aktualnej lokalizacji i stanu ww. lokomotywy. Jest mi to potrzebne do ukończenia pewnego projektu... I tutaj moja kolejna prośba. Jeżeli ktoś ma zdjęcia EU07-021 (żółte czoło, listwy) to bardzo proszę o udostępnienie.

51
Bieżące kolejowe / Odp: DART z Pesy dla Intercity
« dnia: 05 Czerwca 2014, 22:30:35 »
PESA i Stadler. Będzie 40 nowych EZT.

52
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 03 Czerwca 2014, 07:44:34 »
Masz w wyższej rozdzielczości? :)

53
Bieżące kolejowe / Odp: Kurs Licencji Maszynisty
« dnia: 02 Czerwca 2014, 20:54:19 »
Instrukcję spawania szyn termitem również? Zastanów się czasem co piszesz.
Jaki zakres materiału jest mniej więcej na tym egzaminie na licencję ?
Na dzień dzisiejszy zgodnie z Bt-1(PKP IC) : Ie-1, Ir-1, Ir-5, Ir-9, Br-34, Bt-1, Bt-2, Bw-28, Bw-56, Bt-3, Bw-62, Bbhp-1, Ct12, Cpn-1. Oczywiście jedną musisz znać bardzo dobrze, a z innej potrzebne są Ci tylko konkretne zagadnienia.

Reg. obowiązki 11a.
Proszę poprawić.
Benek

54
Bieżące kolejowe / Odp: Dwa pociągi na jednym odstępie
« dnia: 31 Maja 2014, 12:27:16 »
Co do odległości, nie ma. Możesz 3 cm przed się zatrzymać ;p
Brednie. Masz się zatrzymać zaraz po zauważeniu przeszkody do jazdy. Nawet jeśli jest ona 500 metrów dalej.
Instrukcja Ir-1 par. 31 ust.1 pkt 2
Cytuj
prowadzący pojazd kolejowy z napędem powinien tak regulować prędkość jazdy, aby w przypadku zauważenia przeszkody do kontynuowania jazdy mógł zatrzymać pociąg przed przeszkodą lub sygnałem "Stój".
I to co piszesz jak ma się do ustępu 4 w tym paragrafie?

55
Bieżące kolejowe / Odp: Kurs Licencji Maszynisty
« dnia: 31 Maja 2014, 11:13:48 »
"Koszt szkolenia pokrywa uczestnik" :) Paru znajomych ostatnio dostało się na kurs na licencje organizowany przez urząd pracy, który to załatwił też gwarancje zatrudnienia w jednej ze spółek na okres 12 miesięcy.

56
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 27 Maja 2014, 08:16:42 »
Pisz zrozumiale, to nikt nie będzie chciał cię poprawiać :)

57
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 26 Maja 2014, 19:06:32 »
Wydaje mi się, że przepis zabraniający kobietom uczestniczyć w manewrach jest nadal aktualny.
A co jeśli jest pani dyżurna kierująca manewrami? Nie robimy? :D

58
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony na trasę Wrocław — Gdynia.
« dnia: 25 Maja 2014, 11:14:00 »
O, nie wiedziałem. Sugerowałem się tym, że wagon ten (1 klasa) był wystawiony na targach TRAKO w Gdańsku a oznaczony był jako 166A.

59
Bieżące kolejowe / Odp: Wagony na trasę Wrocław — Gdynia.
« dnia: 24 Maja 2014, 23:32:49 »
Typ tej jedynki to 166A, a dwójki? 167A?

60
Typowi mikol...co będzie z wagonami/lokomotywą. To chyba nie jest priorytetem przy wypadku kolejkowym tak? Najważniejsze jest to, co było powodem i że nikt nie ucierpiał. Ehhh...
Nie rozumiem tego najazdu na RoboBatmana. Skoro nikomu nic się nie stało, środowisko nie zostało skażone, a o przyczynach możemy jedynie gdybać, to dlaczego nie można zadać pytania natury pół ciekawskiej pół technicznej? Tym bardziej, że nie jest to wymądrzanie się bądź stawianie bezsensownych tez. To nie jest również lamentowanie typowo mikolskie w stylu tego co można było zaobserwować po Szczekocinach.
Priorytetem teraz jest sporządzić raport przez komisję zakładową. My do takiej nie należymy. Dlatego też proponuję temat zamknąć do czasu pierwszych oficjalnych informacji.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 18