1
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna v1.0 - Empik
« dnia: 01 Kwietnia 2016, 23:03:47 »eu07.pl/userfiles/23378/priv-pudelko.jpgZa "Easter Egg" z HL3 zawsze plus :D
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
eu07.pl/userfiles/23378/priv-pudelko.jpgZa "Easter Egg" z HL3 zawsze plus :D
Przy rozerwaniu składu też skład nie hamuje, tylko jedzie swobodnie dalej?Ty może i poczytałeś, ale nie użyłeś wyobraźni. Nie zapominaj, że podczas jazdy kurki są otwarte i przy rozerwaniu ciśnienie natychmiastowo spada :D
Ok. A ktoś wie jaka tam jest szlakowa?120km/h. Wykoleił się wagon 1 oraz 5-8.
Czy mechanicy ruszając EU07 czy EP09 bocznikują pierwszą bezoporową czy lecą na drugą grupę na oporach od razu?Teoretycznie:
Ust. 1 pkt. 1 Rozruch pociągu przeprowadzać w sposób nie powodujący szarpań, zadziałania przekaźników nadmiarowych lub utraty przyczepności kół napędowych z szyną, jednak dający uzyskanie możliwie największego przyspieszenia.
ust. 3 Na lokomotywach elektrycznych z rozruchem oporowym należy dążyć do szybkiego uzyskania jazdy bezoporowej.
W praktyce wygląda to różnie, wiele czynników ma na to wpływ, między innymi: prędkość maksymalna na drodze rozruchu, stan torowiska (no bo jeśli w teorii jest 80 a strach jechać nawet 60...), opóźnienie, warunki atmosferyczne oraz temperament maszynisty :P
3. Pkp bym zmienił na coś odpowiadającego zawartości. SRK? Semaphors?Semaphors jest zbyt szczegółowe, proponuję signals lub signaling.
Jako ciekawostkę dorzucam też dwa zdjęcia (2 i 3)A1/2 to ten semafor, którego układ komór umieściłem na pierwszej stronie tego wątku. Dodam, że jest to wjazdowy do Czechowic Dziedzic Południowych. Proponuję więc umieścić w programie zakładkę z wyjątkami i konkretnymi przykładami takich semaforów, nawet z podaniem lokalizacji. Może ktoś "ważny" przejrzy aplikację i postanowi zunifikować sygnalizację i ustalić kolejność komór?... :D
Czyli można założyć, że obsługując ezt używa się tylko manipulatora od siły, a "kran" tylko w przypadkach awaryjnych? A jak wygląda to na lokach?Nie koniecznie. Np na Pendolino mamy to rozdzielone. Manipulatorem tylko zadajemy siłę pociągową a kranem hamujemy. Jeżeli chodzi o lokomotywy w większości przypadków są 4 manipulatory - tempomat, siła pociągowa, hamulec zespolony, hamulec dodatkowy.
@Userr nawet nie wchodź w tego linka co Ci podał kolega EU07-483. Bo IC szuka sobie frajerów, którzy będą robić po 12 godzin za 1400 - 2000zł. Jeśli chcesz licencję i świadectwo zrobić to zrób sobie to w jakieś innej spółce choćby cargo, ecco rail, stk czy innej. Bylebyś cyrografu w IC i PR-ach nie podpisywał ! Pozdrawiam.Nie rób z siebie błazna. Po pierwsze w Cargo i IC stawki podczas szkolenia są praktycznie takie same. W dodatku skąd ta pewność że inne spółki zrobią Ci licencję płacąc nie wiadomo jakie kokosy bez podpisywania lojalki? W dzisiejszych czasach pracodawca wysyłając pracownika na kosztowne szkolenie musi się jakoś zabezpieczyć przed całkowitą utratą tych pieniędzy, stąd praktycznie wszechobecne 'lojalki'.
Edit: To że jesteś kucharzem nie zmienia faktu, że masz wykształcenie wymagane do niniejszego zawodu. Szkolenie obejmuje pantografy, pneumatykę i takie tam "duperele". Tam się wszystkiego nauczysz ;) I jak np technik mechanik pojazdów samochodowych mógł zostać "woziarzem" to dobry kucharz może zostać maszynistą trakcji spalinowej i elektrycznej ;)
No, ja bym polemizował. CA jest obowiązkowe w Polsce, natomiast SIFA nie jest wykorzystywana.CA w Polsce nie jest obowiązkowe a SIFA jest wykorzystywana na EU44, EU45, Vectronach i Pendolino.
Po co u nas w ED250 SIFA?A po co w EU07 CA? :) Na Siemensach tez jest SIFA. Nic w tym dziwnego.
To nie jest wypadek bez następstw, tylko zdarzenie. Po drugie, po co robić z tego taki show? Od razu teraz modna jest komisja, UTK, PKBWK, TVN24 itp itd...Owszem. A zdarzenie to incydent, wypadek lub poważny wypadek. Opisane zdarzenie to incydent.
Pojazd jest sprawny pod każdym względem (komfort i bezpieczeństwo)Taa, a tempomat działa gorzej niż w niektórych* pojazdach PESY, tj. nie trzyma prędkości zadanej (głównie ją przekracza).
24.10.2014Niestety, takiego pociągu nie było.
Do Katowic:
Obieg 146004/6 (07:00 - 11:20), 416002/3 (11:49 - 18:25), 146002/3 (19:09 - 23:52) przez:
W-wę Centralną, Ursus, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Szeligi, Kanapówkę, Zawiercie, Łazy, Sosnowiec
146006/7 (19:00 - 00:25) przez:
W-wę Centralną, Ursus, Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Szeligi, Kanapówkę, Zawiercie, Łazy, Sosnowiec