4711
Bieżące Symulatorowe / Ustawiwnie max. pamięci na tekstury
« dnia: 03 Marca 2006, 18:29:10 »
Symek niestety nie chodzi na wszystkich sterownikach Nvidii więc cóż można
powiedzieć, jest niezoptymalizowany. Natomiast wytłumaczenie fenomenu tego parametru to generalnie niska jakość tekstur w symku, a parametr ten wydaje się dotyczyć ustawienia ich jakości. Więcej jakości z tych tekstur się nie wyciśnie więc ustawienie tego parametru mało zmienia.
Tu jeszcze jeden problem bo Symek używa opengla a parametr ten u mnie wybitnie ma wpływ w directX (poprawia jakość tekstur ale nie wydajność)
Wspomnę o najnowszych sterownikach Nvidii które w zakładkach oferują optymalizację sterowników do poszczególnych tytułów gier, co świadczy że temat nie jest prosty. Na stronie nvidii można znaleźć dokumentacje i komentarz do sterowników.
Co do podanych przez Ciebie kodów: Przyznam że nie znam się na tym i nie mogę na ten temat się wypowiadać, trzeba niewątpliwie je optymalizować, tyle wiem. Tu niech się wypowiedzą inni.
powiedzieć, jest niezoptymalizowany. Natomiast wytłumaczenie fenomenu tego parametru to generalnie niska jakość tekstur w symku, a parametr ten wydaje się dotyczyć ustawienia ich jakości. Więcej jakości z tych tekstur się nie wyciśnie więc ustawienie tego parametru mało zmienia.
Tu jeszcze jeden problem bo Symek używa opengla a parametr ten u mnie wybitnie ma wpływ w directX (poprawia jakość tekstur ale nie wydajność)
Wspomnę o najnowszych sterownikach Nvidii które w zakładkach oferują optymalizację sterowników do poszczególnych tytułów gier, co świadczy że temat nie jest prosty. Na stronie nvidii można znaleźć dokumentacje i komentarz do sterowników.
Co do podanych przez Ciebie kodów: Przyznam że nie znam się na tym i nie mogę na ten temat się wypowiadać, trzeba niewątpliwie je optymalizować, tyle wiem. Tu niech się wypowiedzą inni.