Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Alexej

Strony: [1] 2 3
1
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 22.03 - problemy
« dnia: 16 Maja 2022, 21:29:23 »
Na exe z paczki przestała działać dezaktywacja czuwaka w trybie maneworwym dla lokomotyw SX42.

Dodatkowo z jakiegoś dziwnego powodu akcja przełączania pakieciaka trybu manewrowego zostały zdublowane (dopiero po podwójnym przyciśnięciu kombinacji klawszy/przełącznika na pulpicie dochodzi do wł/wył trybu manewrowego)

2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Kwietnia 2020, 12:03:51 »
Co do wspomnianych wczesniej wentylatorów silników trakcyjnych:
Na Sx45/46 dopóki nie załączy się wszystkich wentylatorów (zapali się lampka "wentylatory silników trakcyjnych") nie będzie można zamknąć styczników liniowych i nie będzie jazdy. Czy idzie zaimplementować ową zależność w exe?

3
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 21 Stycznia 2020, 17:39:38 »
W SU45, SP45 i SU46 lampka "otwarte styczniki liniowe" działa na odwrót.
Prawidłowo powinna gasnąć przy zadawaniu pozycji i zapalać się przy zbyt niskim ciśnieniu w PG. W tej chwili zapala się, gdy mamy popełniony przewód główny i nie gaśnie, gdy jesteśmy na pozycji jazdy.

4
Bocznica / Odp: SM42-2625
« dnia: 08 Lipca 2018, 11:42:05 »
W nocy w kabinie świecą się niektóre z jej elementów, mianowicie wiatraczki i część podpisów na pulpicie

Bocznica, zły wątek

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2018, 13:37:36 »
Taka mała uwaga odnośnie załączania pompki oleju (przynajmniej w przypadku S(M/P/U)42 i SU(45/46)). Powinna gasnąć z chwilą kiedy dojdzie do rozruchu silnika, czy też po naciśnięciu przycisku STOP gaszącym silnik.
Warto dla ich przełączników zrobić sterowanie impulsowe poszerzone o wyżej wymienioną funkcjonalność.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Kwietnia 2018, 21:42:18 »
czuwak (który nie buczy)

Nie buczy, bo SM42 nie posiada SHP, a te buczenie na dzień dobry w innych lokomotywach to "auto-test" SHP, a nie czuwaka ;)

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2018, 20:51:14 »
Faktycznie, walnąłem niezłego byka...Dziękuję za sprostowanie :)

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2018, 19:52:09 »
Tak, tylko, że sprężarka startuje niezależnie od pobudzenia wentylatorów silników trakcyjnych. Na tej protezie dzieje się inaczej, gdyż z chwilą załączenia wentylatorów załącza się sprężarka. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś mądrzejszy, co to poprawi ;)

Oczywistym rozwiązaniem w przyszłości byłoby stworzenie oddzielnych wpisów do aktywacji wentylatorów. Przy czym warto pamiętać, iż gdy ich nie włączymy nie będziemy mieli jazdy, gdyż nie otworzą się nam styczniki liniowe. Tak jest w SU46 i SU45. W SM42 również, z tym, że wentylatory startują automatycznie i jedyne, co spowoduje brak jazdy, to zatrzymanie ich pracy poprzez wyrzucone WIS-y od nich, gdy nastąpi jakieś przepięcie.

Tymczasem obiecane moje eksperymenty. Pliki niedostosowane pod obecne nazewnictwo, wersja bardziej alfa.

http://eu07.pl/userfiles/7493/priv-SU46.rar

EDIT: Poprawka MMD w załączniku, wkradł się mały błąd.

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2018, 12:14:39 »
Ok, dziękuję za podpowiedź.
Na obecną chwilę zrobiłem taką sobie protezę, która choć trochę sprawi, że SU46 zabrzmi lepiej. Tak jak zostało podpowiedziane, wentylatory dałem pod przetwornicę...parametrów pracy sprężarki nie zmieniałem, toteż po włączeniu wentylatorów załącza się nam od razu sprężarka...
Nie jest co prawda zgodne z rzeczywistością, ale tak chociaż poprawi wrażenia dźwiękowe z jazdy.
Wszystko zrobiłem na dźwiękach pochodzących z lokomotyw @adamst przeznaczonych do trainz.
Jeśli autor wyrazi zgodę na wstawienie udostępnię moje eksperymenty publicznie. Nie traktuję tego jako pełnoprawny dodatek, bardziej jako ciekawostkę.

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Kwietnia 2018, 09:56:49 »
To brzmi zdecydowanie logiczniej. Mam tylko problem, bo mimo wpisów nie chce mi się to załączać. Jakie wpisy w mmd i fiz są niezbędne do działania przetwornicy? Prawdopodobnie w ferworze edycji musiało mi się coś pokićkać :/

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 07 Kwietnia 2018, 16:19:03 »
Czy na obecnym etapie możliwe jest zapętlenie dźwięku zdefiniowanego pod uniwersala, tak aby symulował np. wentylatory silników trakcyjnych? Jeśli tak, to w jaki sposób musi być zapisana składnia takiego dźwięku? Bawię się trochę dźwiękami do SU46 i o ile w przypadku 45 wentylatory słychać słabo, o tyle w 46 wyją i to solidnie.

12
Tabor kolejowy / Odp: SHP w SX42
« dnia: 20 Marca 2018, 14:20:21 »
Jakiś czas temu użytkownik @RooteK robił odświeżone charakterystki do SM42, w których m.in. jest wyłączone SHP i brzęczenie czuwaka przy załączaniu baterii.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,29009.0.html

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 26 Stycznia 2017, 13:25:18 »

14
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 13:57:36 »
Faktycznie, sorry za wprowadzenie w błąd. Znalazłem fotkę gdzie widać czoło bardziej od frontu, one faktycznie są takie krzywe.

15
Na warsztacie / Odp: Tekstury lokomotyw i nie tylko.
« dnia: 16 Lipca 2016, 13:36:14 »
Taka rzecz, która od razu rzuca się w oczy, to rybie oko na dolnych reflektorach (a właściwie same kratki).

16
Na warsztacie / Odp: Patch MaSzyna_05.14
« dnia: 06 Czerwca 2014, 22:05:05 »
Nadal występuje problem z nie wyświetlaniem bramek na lini61
Testowane na GeForce GT 520MX na sterownikach 337.88 (Wersja OpenGL 4.4.0). Załączam Log.

17
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 01 Grudnia 2013, 15:35:01 »
Jeśli nie działa upuszczenie na samą ikonę Rainsted-a, to upuść plik .r_i na otwarte okno Rainsted-a.

18
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z 3dsem
« dnia: 26 Września 2013, 17:29:44 »
Możesz jeszcze spróbować przeinstalować program, z tym, że przed ponowną instalacją użyj ccleanera i przeczyść rejestr. Potem ponownie zainstaluj.

19
Bieżące Symulatorowe / Odp: Konkurs nr 1 TRAKO 2013
« dnia: 24 Września 2013, 21:11:06 »
TRAKO 2013 z Symulatorem MaSzyna

20
Ok,<>pomogło. Dzięki za pomoc.

Po przecinku stawiamy spację.
Benek

21
Zgadza się. Poza tym na standardowym EU07.exe symulator odpala się bez problemów.

22
Witam,
Problem pojawia się przy próbie odblokowania wpisu "limpipepress" odpowiedzialnego za działanie manometru zbiornika wyrównawczego w TEM2. Po zmianie w MMD i próbie odpalenia zmodyfikowanej lokomotywy wywala błąd windowsa .Po przywróceniu "blokady" na wpis, wszystko odpala się poprawnie.
Czy oprócz odblokowania wpisu w .MMD trzeba coś jeszcze robić w .FIZ?

23
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 20 Lutego 2013, 14:17:09 »
Sceneria:Drawinowo
Pociąg PE5316 ,lok.EP07-183 (strzeliłem literówkę ,więc stąd te wytarcie)

24
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy/niedoróbki i uwagi odnośnie SPKS
« dnia: 31 Stycznia 2013, 23:51:04 »
W SN61 po wykonaniu hamowania awaryjnego nie można napełnić przewodu głównego jak również spuścić powietrza z cylindrów hamulcowych pojazdu, mimo iż jest pełne ciśnienie w zbiorniku głównym. Występuje to zarówno na luzie,jak i w zestawieniu w składzie. Oczywiście sprężarka jest włączona.

25
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 25 Stycznia 2013, 00:04:55 »
Obydwa typy, TEM2 i TEM2U

26
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 24 Stycznia 2013, 23:46:13 »
Podczas jazdy TEM2 kabina buja się niewspółmiernie do reszty lokomotywy (kabina skacze, mimo iż reszta pojazdu tego nie robi).Testowanie na oryginalnym EXE z paczki.

27
Potwierdzam, u mnie dzieje się podobnie.
EDIT:Przed chwilą sprawdziłem SM03 i również występuje podobny problem.

28
U mnie też działa.I na EP-oce i na jamniku. Natomiast ten "martwy" manometr w EP09 jest od hamulca postojowego ,a nie dodatkowego (a to zasadnicza różnica jest), nawet na manometrze jest napisane.

29
" e) Przełącznik „Hamowanie dwustopniowe”. W niektórych pojazdach włączenie
nastawy pospiesznej odbywa się poprzez przełącznik na pulpicie. W takim
wypadku można użyć obiektu o nazwie „brakeprofileR_sw:”. "

Efekt, jak na zdjęciu. Skoro nie można ustawić opóźnienia na osobowy to jakie jest opóźnienie hamowania w tej pozycji ?

A czy to przypadkiem nie chodzi o sytuację,że przełączanie typu hamulca odbywa się za pomocą przełącznika hebelkowego (jak w stonce,czy SU-kach)?

30
Mając chwilkę przetestowałem 303e, 303e-ep-tv, 303e-zez. W żadnej nie da się uzyskać opóźnienia hamowania "osobowy". Bez względu na "podtyp" 303e oraz kombinacje klawiszy (shift+b, b, ctrl+b, ctrl+shift+b) można sobie ustawić opóźnienie "pospieszny"/"towarowy".

Przyjrzyj się dokładnie pulpitowi 303e, a ujrzysz wbitą na wkręty blokadę tego ustawienia (w rzeczywistości blokuje dłuższą część pokrętła, by nie ustawić go w tej pozycji). W rzeczywistych siódemkach tego typu właśnie tak jest.

No i tak jeszcze przy okazji ode mnie podziękowania youBy za wspaniały system hamulcowy. Nie pamiętam już,kiedy ostatnio siedziałem nad symkiem do 1 w nocy i obczajałem wszystko na nowo:)

Strony: [1] 2 3