Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Alexej

Strony: 1 [2] 3
31
W lokomotywach TEM2/TEM2U nie działa manometr zbiornika wyrównawczego

32
@Alexiej: zawór hamulca dodatkowego powinien również syczeć, niemniej jednak moja styczność z tymi zaworami jest niewielka i specjalnie się w to nie wgłębiałem. Na pewno jest widoczna wada, którą należy zlikwidować.

Przed chwilą przejrzałem materiał na vhs-ie z tych manewrów o których wspominałem. Słychać wyraźny i głośny syk podczas zaciągania hamulca dodatkowego. Jak będę miał odrobinę czasu to postaram się zgrać te fragmenty użycia hamulca dodatkowego na wersję cyfrową i wrzucę.
Przy okazji pytanie: Czy lista pojazdów nieobsługiwanych jest nadal zgodna z tą ze strony: http://www.awril.pl/spks/lista_chk.pdf czy "doszły" jakieś inne pozycje?

33
Ja za to mam taką kwestię: Nie słychać syku powietrza podczas użycia hamulca dodatkowego w lokomotywie. Czy tak jest w rzeczywistości? Kiedyś siedziałem w kabinie SU45 podczas manewrów luzakiem i jakiś tam syk było słychać....

34
Witam,
Niedawno opublikowana poprawka do lokomotywy SM42 (bo pików do SP42 niestety nie uświadczyłem w paczce) nie działa. Mimo hamowania hamulcem dodatkowym nastawnik nadal pozostaje na pozycji 0. Oczywiście, po instalacji kliknąłem "sprawdź posiadany tabor", dla pewności pobrałem ponownie paczkę i na nowo rozpakowałem , ale nadal nic się nie dzieje. Czy pliki w paczce są poprawne?

35
Bieżące kolejowe / Odp: Piosenki z tematyką kolejową
« dnia: 11 Listopada 2012, 23:10:28 »
Dziwne ,że nikt do tej pory nie wrzucił tej piosenki :)
Poziom600- Kochajcie Lokomotywy

36
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 03 Października 2012, 21:53:45 »
Z takich małych pierdółek: Przesunięcie smug w lokomotywach z budką maszynisty tak, by nie świeciły na pudło, a tylko i wyłącznie na drogę.

37
Pomoc doraźna / Odp: Tem turbo
« dnia: 05 Września 2012, 13:59:28 »
w PC2011 wpis jest już dodany, ale jeżeli Cię interesuje sam wpis to proszę:
turbo: turbo-t.wav turbo-t.wav turbo-t.wav 14

To za mało.| |Poza tym w.mmd lokomotywy powyższy wpis może być poprzedzony symbolami "//", które to trzeba skasować,| |aby lokomotywa obsługiwała dźwięk turbo. | |Dodatkowo trzeba otworzyć .chk lokomotywy i dodać wpis:

TurboPos: TurboPos=3

Obowiązkowo musi być pomiędzy linijakmi "Light", a "engine".| |Z tego co pamiętam, takie przeróbki trzeba wykonać w TEM2U, bo w folderze TEM2 wszystkie mają ustawione obsługę tej funkcji.| |To działa tylko na EXE 355, a efekt turbiny jest raczej symboliczny, bo nie ma płynnych przejść z wyłączania i włączania się turbiny.

Pamiętaj by stawiać spacje po znakach interpunkcyjnych. Przed wysłaniem posta zawsze go przeczytaj jeszcze raz, słowo "wpsi" nie istnieje.
Rozi

38
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 03 Czerwca 2012, 23:03:38 »
W lokomotywie ET21 (a konkretniej w modelu 3E2) nie działa podświetlenie manometrów i prędkościomierza. W 3E-ZEZ podświetlenie działa prawidłowo.

39
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 16 Maja 2012, 22:16:38 »
Z takich drobnych kruczków: W każdym dieslu (poza TEM2) trzeba najpierw odpalić shift+m (potencjalnie przycisk START), a dopiero potem shift+x . Poprzednio można było na odwrót,bardziej realnie, bo to właśnie przycisk "start" inicjuje kręcenie korbowodem, teraz już nie idzie odpalać w ten sposób.

40
Tabor kolejowy / Odp: Bocznikowanie w SPT
« dnia: 09 Kwietnia 2012, 13:13:47 »
A wiadomo, jak wygląda bocznikowanie w lokomotywach SP/SU45?

41
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 04 Lutego 2012, 16:06:31 »
Tak jeszcze przy okazji "błędów". W Skodzie (181 v.1) w drugiej kabinie nie ma podświetlenia dla manometrów i wskaźników prądu (jest tylko podświetlony hasler).

42
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 30 Stycznia 2012, 21:43:17 »
Do ST44 jest tworzona nowa kabina. Warto w ogóle grzebać przy tym "starociu"?

43
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 29 Stycznia 2012, 23:37:16 »
W sp42 działa wszystko jak powinno.

Nie zgodzę się tutaj. W kabinie w nocnej scenerii świeci się pulpit i kran hamulca. Dołączam obrazek.

44
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 26 Stycznia 2012, 19:37:28 »
W SU45 żadnych błędów nie wykryłem

45
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 18 Stycznia 2012, 22:01:49 »
Deklaruję się przetestować kabinę SU45 .

46
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Dźwięki modulowane
« dnia: 09 Grudnia 2011, 22:59:28 »
Planujesz wprowadzić włączanie się turbo dopiero od wybranych pozycji, a nie bez przerwy od początku, tak jak jest teraz?

47
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Dźwięki modulowane
« dnia: 09 Grudnia 2011, 21:43:40 »
Takie pytanie (jeśli oczywiście mogę je tutaj zadać) .Czy dźwięk turbosprężarki będzie elementem składowym dźwięku obrotów silnika, czy tak jak dotychczas: oddzielny dźwięk silnika i oddzielny dla turbo?

48
Tabor kolejowy / Odp: ST46
« dnia: 05 Grudnia 2011, 22:11:57 »
Trochę dziwne rozwiązanie z tymi drzwiami od strony mechanika. Przeszkadzały one komuś w poprzedniej wersji, czy może chodzi o lepszą szczelność kabiny?

49
Nowy tabor dla SKM na Euro 2012
&feature=player_embedded

50
Pomoc doraźna / Odp: Problem z exe212
« dnia: 29 Września 2011, 13:57:19 »
Ja mam problem z odpaleniem symulatora na exe 212 i 231. Po załadowaniu przez chwilę wyświetla się obraz, a następnie robi się czarny,po czym Windows oświadcza ,że wystąpił problem z aplikacją i zosatnie ona zamknięta.Na podstawowym exe z PC2010 wszystko chodzi idealnie.Dane techniczne sprzętu:
Laptop ASUS
Intel Core I3
Geforce GT520MX 1GB
4GB RAM
Windows 7 Home premium 64 bit

Załączam log.

EDIT:Proszę o przeniesienie na bocznicę. Problem został rozwiązany poprzez wymuszenie na działaniu tylko procesora graficznego NVIDIA  (laptop posiada oprócz karty GF również układ zintegrowany Intela)

Wiadomość zostaje, może się komuś takie rozwiązanie przyda.
Quark-t

51
Bieżące kolejowe / Odp: Zderzenie Lokomotyw w Białymstoku
« dnia: 12 Września 2011, 17:14:48 »
Tam ( przy wyjeździe z "wagonówki") nie ma żadnych sygnalizatorów...ba,nawet tarczy manewrowej nie ma.

52
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 05 Września 2011, 20:25:32 »
I dlaczego rozpędziłeś skład aż do 170km/h?

53
Rainsted / Odp: Problem po aktualizacji startera c.d.
« dnia: 27 Lipca 2011, 13:00:20 »
Ok, teraz działa prawidłowo, dziękuję.

54
Rainsted / Odp: Problem po aktualizacji startera c.d.
« dnia: 27 Lipca 2011, 12:55:46 »
Po aktualizacji startera do wersji 1.0.99.8528 występuje problem z edytorem składu. Mianowicie po zmianie lokomotywy w składzie i próbie uruchomienia symulatora wyświetla się komunikat "player train not exist" .
Gdy nie edytujemy składu, symulator uruchamia się bez problemu.

Po logu widać,że skład nie jest edytowany (w tym przypadku próbowałem zmienić lokomotywę na ET22-2009).

Posiadam PC2010 DDS

55
Na warsztacie / Odp: Model SU42
« dnia: 05 Lipca 2011, 17:07:40 »
Sakorius chyba SU42 robil (nr 510). TZN wersje polsatowska, bo istniala tez wersja z ogrzewaniem na 500V  ktora to na wlasne potrzeby robilem. Musze jeszcze odpowiednie gniazda dac.

Właściwie ciężko to nazwać "polsatem". To była poprostu stonka ze zrobionym "odczepem" z prądnicy głównej.

56
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wymarzony scenariusz
« dnia: 03 Lipca 2011, 19:12:22 »
Mi osobiście marzy się misja napisana pod małe lokomotywki pokroju SM03/SM04.
Może nawet taką, która pracowałaby w pobliżu szopy, wypychając i wpychając lokomotywy na obrotnicę i do garażów, a w wolnych chwilach przetaczała jakieś wagony niedaleko terenu szopy. Małe tonaże, dużo jeżdżenia i przestawiania.

57
Tak na marginesie, odnośnie działania lokomotyw spalinowych.
 Czy na obecnym stanie zaawansowania prac nad exe dałoby się uzależnić działanie turbosprężarki od aktualnej pozycji nastawnika? (tzn. żeby turbo działało dopiero od pewnej pozycji, którą definiowałoby się chociażby w MMD, a nie tak jak teraz, gdy turbo działa nieprzerwanie od momentu włączenia silnika)

58
Na jutro...


   « Dodano: 12 Czerwca 2011, 20:01:06 »
W trakcie moich poszukiwań natrafiłem na bardzo ciekawy dokument, który w znacznym stopniu pomógł mi w pisaniu pracy. Być może przyda się komuś jeszcze

http://piotrowski.waw.pl/standardy_techniczne_V_200_250/16_TOM%20XVI_v.1.1.pdf


59
Bieżące kolejowe / Wózki kolejowe-normy, materiały konstrukcyjne
« dnia: 12 Czerwca 2011, 13:19:26 »
Poszukuję wszelkich publikacji, tekstów dotyczących norm zawiązanych z produkcją i eksploatacją wózków lokomotyw i wagonów. Chodzi mi tu głównie o materiały konstrukcyjne, z których są wykonane poszczególne elementy wózka.
Jest to mi potrzebne do wykonania pracy zaliczeniowej z projektu "materiały konstrukcyjne"

60
Też bym prosił o sprecyzowanie, jakie zmiany w dźwiękach podniosą realizm. (Osobiście nie mam praktycznie żadnego kontaktu z lokomotywami i nie umiem ocenić, co jest w miarę realistyczne, a co zupełnie nie.)

A więc po kolei:
-w miarę wzrostu obrotów, silnik staję się coraz głośniejszy, zaczyna wydawać nieco inne odgłosy,niż na obrotach jałowych
-we wszystkich lokomotywach dieslowskich turbo załącza się dopiero po przejściu na określoną pozycję, a nie tak jak jest teraz, od pozycji 0
-kwestia przejścia na wyższe obroty, przy wyjściu z obrotów jałowych silnik wydaje inny dźwięk, niż np. przejście między kolejnymi pozycjami. (chodzi mi tutaj o dotychczasowy dźwięk przejścia,czyli "dieselinc")
-nie wspominając już o tym,że dotychczasowy dźwięk "dieselinc" jest przyśpieszony i urwany, co widać wyraźnie w przypadku SU45.

Dźwięki w trainz są to kolejne pliki dźwiękowe, odtwarzające pracę silnika na konkretnych obrotach + dźwięk przejścia na wyższe obroty jak też i zejścia na niższe (każdy inny, w zależności od tego czy wchodzimy/schodzimy z/na konkretne obroty)
Te tryb definiowania sprawdza się tylko i wyłącznie w przypadku diesli. Przy elektrykach, wychodzi kiszka.
Znalazłem kilka filmików, które obrazują moje "sprecyzowanie":



Strony: 1 [2] 3