Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - malacz91

Strony: [1] 2
1
Na warsztacie / Odp: Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 29 Stycznia 2024, 00:59:34 »
A co z taborem wąskotorowym? Bo chyba w Maszynie takiego nie ma 🤔

2
Na warsztacie / Odp: Nowy wariant kabiny EN57
« dnia: 23 Października 2023, 06:59:00 »
Ostatnio rozmawiałem z emerytowanym maszynistą. Jeździł po Nadodrzańce. Jak pokazałem mu filmik uruchamiania EN57 w Maszynie, to mówił że niewiele ale jakieś tam różnice w realu są. I wspominał, że on w swoim kiblu którym najczęściej jeździł to miał prędkościomierz nie po prawo, a na środku, pomiędzy przednimi szybami.

3
Na warsztacie / Odp: Nowy wariant kabiny EN57
« dnia: 22 Października 2023, 23:44:23 »
A czy w Maszynie jest jakiś kibel, który ma prędkościomierz pomiędzy przednimi szybami?

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Września 2023, 21:29:37 »
Ja również Twoje exe mam ustawione. Rozmycie, shadery powłączane. Trzeba zmienić sprzęt na Rtxa i pewnie będzie po problemie. Ale to za jakiś czas :)

5
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 25 Września 2023, 20:26:55 »
Ja już gdzieś chyba o tym pisałem, że to EXE ma z sobą problemy.

U mnie wygląda to tak: po kliknięciu START w menadżerze Windowsa pokazuje się EXE na moment i znika. Brak logów, błędów, nic. Nie ważne jaką scenerię się próbuje odpalić, efekt jest ten sam. Posiadam Nvidię 750 więc możliwe, że są problemy z obsługą starszego sprzętu.
Identyczna sytuacja jak u mnie.

6
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 24 Września 2023, 14:35:27 »
Niestety te shadersy nic nie pomogły. Może rzeczywiście problemem jest Radeon. Ale to musiałoby się wypowiedzieć więcej użytkowników AMDków, czy u nich też jest taki problem. Póki co zadowolę się zwykłym exe. Pozdrawiam :)

7
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 22:56:32 »
Jutro wypróbuję te shadersy. Dam znać czy pomogło.

8
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 22:01:32 »
Przepraszam. Jednak Galicja odpaliła mi się tylko na zwykłym exe. Na exe od Jana żadna sceneria nie reaguje na przycisk start. Po prostu nic się nie dzieje, nie pojawia się ekran ładowania więc nie powstają errorsy i logi. To ciekawy problem odkryłem. I jak tu sprawdzić bez nich, czy jakieś pliki się ze sobą gryzą 🤔 Może problemem jest Radeon? Może tylko na Nvidia śmiga te exe?

9
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 19:22:30 »
Żadna sceneria się nawet nie zaczyna ładować. Start nie reaguje. Dlatego nie tworzą się logi i errorsy.

10
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 20 Września 2023, 21:22:16 »
Witam. Mam problem. Zainstalowałem scenerię, zależności i scenariusz z Galicji odpalił się po dłuższym czasie. Jednak na tym exe nie odpalają się pozostałe scenerie. W ogóle brak reakcji startera. Czy to juz tak jest, że na tym exe ruszy tylko Galicja?

11
Nie dziwię się, że ludzi do pomocy jest jak na lekarstwo. Edytor w Maszynie jest tak skomplikowany, że same chęci pomocy nie wystarczą. Mówię tu o sobie, aczkolwiek domyślam się, że takich osób którzy byliby chętni pomóc a nie potrafią jest wiele. Wiem, że Maszyna to dzieło bezpłatne, rozwijane przez hobbystów i oczywiście podziwiam tutejszych twórców. Ja zacząłem się ostanio bawić w TANE, z myślą odtworzenia nieistniejącej linii 414 i mimo, że jestem na etapie uczenia się trybu geodety, to jest to całkiem inna bajka. Może kiedyś będzie też prościej w Maszynie. Pozdrawiam i Wesołych Świąt wszystkim :)

12
Na warsztacie / Odp: Drawinowo do końca
« dnia: 28 Listopada 2022, 22:53:13 »
Nie pomaga kombinacja klawiszy shift+[jakaś cyfra]?
Nie jeździłem tego scenariusza, ale na innych sceneriach niekiedy trzeba było wcisnąć shift+1 by rozpocząć po uprzednim przygotowaniu lokomotywy :) może i tu pomoże.

Nie cytuj w całości poprzedniej wiadomości.
Matek123

13
Tabor / Odp: Zmiana obecnego sygnału Rp w 6Dg na starszy
« dnia: 18 Listopada 2022, 18:14:37 »
Przekopiować horn_set2.inc z folderu 6dg_v1 do sm42_v1 i zrobić to samo w mmd.
Fajnie. :) jak tylko zasiądę do Maszyny to tak zrobię. Dzięki raz jeszcze :)

14
Tabor / Odp: Zmiana obecnego sygnału Rp w 6Dg na starszy
« dnia: 18 Listopada 2022, 16:14:38 »
Wejść w dynamic\pkp\6dg_v1, w pliku 6dg.mmd.inc znaleźć linijkę include [ horn_set1.inc horn_set2.inc ] end, zamienić na include horn_set2.inc end.

Dzięki wielkie. :) spróbuję tak zrobić. A da się te modulowane z 6Dg wstawić do SM42? Czy to już coś trudniejszego?

15
Tabor / Zmiana obecnego sygnału Rp w 6Dg na starszy
« dnia: 18 Listopada 2022, 13:56:47 »
Cześć. Czy jest możliwość pobrania starszego sygnału Rp do 6Dg (sprzed 3-4 wersji symka) i zainstalowanie go w obecnej wersji Maszyny? Poprzednie Rp było takie modulowane. Fajnie brzmiało. Kiedyś widziałem taki sygnał na yt, gdy maszynista robił przegląd... SM42. Pozdrawiam :)

16
Możesz podać jakieś źródło? Duże są róznice między 09 a 10? Chciałbym by był polski tabor i infrastruktura do pobrania. No i możliwość tworzenia linii.

17
Dzięki. Zajrzę na forum trainza :)

18
Witam. Wie ktoś czy kupując używany Trainz 2010 jest możliwość założenia ponownie na tym samym numerze seryjnym konta na stronie Auran? Jest to chyba niezbędne do pobrania dodatków i modów. Nowego symka już raczej się nie kupi, chyba że za kosmiczną cenę. Pozostają używki.
Pozdrawiam :)

19
Pomoc doraźna / Odp: Odp: Odświeżanie Quark-u
« dnia: 06 Marca 2022, 17:29:17 »
Scenariusz "Pociąg osobowy Skwarki - Wielki Kac - Dejawy - Koniewice". Kibelek tu jedzie.


Nie cytuj poprzedniej wiadomości  w całości.
Matek123

20
Witam. Przejechałem się dziś na Quark'u. No i w pewnym momencie się wykoleiłem, gdyż na trasie nie było wskaźników i semaforów, które nakazałyby mi ograniczyć prędkość.
Przeleciałem się po okolicy i... znalazłem je w pobliżu :)
Czy też napotkaliście taki problem?

21
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza
« dnia: 11 Lutego 2022, 18:47:13 »
Cześć. Będziesz może robił kabinę do Nurka? :) W ogóle są jakieś prace z tą lokomotywą?

22
Na warsztacie / Odp: Nowe dymy (do pobrania)!
« dnia: 25 Stycznia 2022, 21:56:53 »
Jak najbardziej idą do góry. Rozpływają się nad kominem dopiero przy jakiś rozsądniejszych prędkościach.

https://youtu.be/jifjkxdl11c?t=127

Rp tej stonki to miód dla uszu :)
W Maszynie inne jest. W poprzednich wersjach bodajże 6dg miało fajny podobny Rp do tego na filmie, ale zostało zmienione niestety.

23
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 07 Stycznia 2022, 00:13:07 »
Co do eszelona byk powinien być podłączony do składu i nigdzie manewrować nie musi, więc nie wiem, co tam się dzieje. W wolnej chwili zerknę. Natomiast odnośnie kopalni - nacisnąłeś SHIFT+1? Bez tego wyjazdu nie będzie.
Zagrałem jeszcze raz kopalniaA, tym razem wszystko zatrybiło. Użyłem Shift+1 i wskoczył wyjazd na semaforze. Ogólnie bardzo fajny scenariusz, klimatyczne tereny kopalni. Super to wygląda.
Przy okazji znalazłem jeden błąd na przystanku Puszcza Orzechowska... 2 lewitujące W31. :)
Dobrej nocy.

24
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Stycznia 2022, 22:17:11 »
Co do eszelona byk powinien być podłączony do składu i nigdzie manewrować nie musi, więc nie wiem, co tam się dzieje. W wolnej chwili zerknę. Natomiast odnośnie kopalni - nacisnąłeś SHIFT+1? Bez tego wyjazdu nie będzie.
To u mnie wagony z czołgami stały bez lokomotywy. Myślałem, że byk się pod nie podczepi bo tak się czaił na to. Nie wiem skąd ten błąd.
Co do kopalni, wydaje mi się że próbowałem SHIFT+1, ale sprawdzę to jeszcze raz.

25
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Stycznia 2022, 17:33:21 »
I ostatni test na dziś. Scenariusz pospwilB przebiegał pomyślnie do momentu dojechania do Orzechowa. Po wymianie pasażerskiej przez 15 minut nie zgasł S1, po czym zrezygnowałem z kontynuowania scenariusza. Event w screenie także zapętlał się.

26
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Stycznia 2022, 15:51:00 »
Kolejny problem. Tym razem w scenariuszu kopalniaA.
Po manewrach podłączyłem się do próżnych wagonów... i stoję 45 min. Event załączony w screenie zapętla się.

27
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Stycznia 2022, 14:37:04 »
U mnie w ogóle nie czyta tego byka, eszelon stoi sam bez loka i nie ma możliwości przyjazdu do Janiszewa Towarowego...

Ten byk przyjechał tam z wagonami z piaskiem. Odpiął się, zaczął manewrować po czołgi (tak podejrzewam), ale nie dokończył. Ale to tak po 30 minutach mojego stania na w Janiszewie Towarowym.

28
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Stycznia 2022, 14:13:53 »
Witam. Zacząłem scenariusz eszelonA. Po wjechaniu na grupę przejazdową w Janiszewie Towarowym czekałem 40 minut na przyjazd eszelona. Nie doczekałem się. Podejrzewam, że miała przyjechać ET22-1036, jednak nie dokończyła ona manewrów na krańcu mapy (nie przestawiły się zwrotnice) i nie podłączyła się do składu z czołgami. Podłączam screena.

29
Rainsted / Odp: Edytor scenerii Raisted - problem , łączenie torów
« dnia: 14 Grudnia 2021, 23:34:13 »
Z pewnością masz rację. Spróbuję jeszcze raz jutro pooglądać ten poradnik Daniela i jeszcze raz usiądę i spróbuję zrobić choćby 500m jakiegoś zwykłego toru. To byłby już sukces. Jeszcze się nie poddaję :)

30
Rainsted / Odp: Edytor scenerii Raisted - problem , łączenie torów
« dnia: 14 Grudnia 2021, 20:31:03 »
Oglądałem te poradniki. Jednak to nadal czarna magia dla mnie. Chciałbym stworzyć nieistniejącą już linię 414. Jedynie potrafiłem wrzucić zdjęcie z geoportalu w edytorze, na tym się skończyła moja nadzieja. Nawet jakbym ją nierealnie "odtworzył" (zrobił jako fikcyjną) to by było już coś. Niby prosta była, krótka, bez trakcji, w większości jednotorowa.
Raczej pogrążają mnie tu aspekty czysto informatyczne - z zawodu jestem fizjoterapeutą, z komputerami to miałem do czynienia tylko w grach :D. Stąd Rainsted jest dla mnie ciężki do zrozumienia.

Strony: [1] 2