Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - malacz91

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Odyseja Wąskotorowa - Cegielnia Nietążkowo
« dnia: 29 Stycznia 2024, 06:16:21 »
A co z taborem wąskotorowym? Bo chyba w Maszynie takiego nie ma
Wszystko jest, czeka jednakże na poprawki fizyki i collisionboxów - tym zajmę się może w tym tygodniu.
Mogę Ci odstąpić oryginalne rysunki techniczne, konstrukcyjne, złożeniowe MBxd2, Lxd2, wąskotorowych wagonów towarowych i pasażerskich, a nawet wąskotorowego żurawia i pługa odśnieżnego - oczywiście jeśli posiadasz zdolność modelowania i skrypty do aktualnej wersji Blender'a. Dotychczasowe modele poprzepadały, autorzy zniknęli, pozostały jedynie zdjęcia na tekstury Lxd2.
Mam więcej rysunków, niż Tobie się wydaje. Możesz zacząć coś modelować, sam za dużo nie zdziałam, chociaż Lxd2 już jest.
Model lxd2 jest cały czas bezpieczny na forum od Kamila.
Nie zapominając o wagonie letniaku wykonanym przez @Miłosz Dorsz :)

2
Na warsztacie / Nowy wariant kabiny EN57
« dnia: 22 Października 2023, 20:17:51 »
Dzień dobry, Witam.
Wykorzystując obecny model kabiny EN57 w symulatorze, postanowiłem spróbować zrobić coś nowego - nowy jego wariant (może warianty). Na ten moment, staram się odwzorować kabinę z EN57-1181. Zamieszczam screeny z prezentacją obecnego stanu prac.
Jestem ciekaw waszych opinii oraz sugestii.

3
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza
« dnia: 30 Listopada 2022, 22:00:19 »
Od czasu ostatniej aktualizacji pojawiły się kolejno:

- wagon 140A-z w nowym schemacie malowania*;
- biletomat KM;
- wagony "wydmuszki" — wybebeszone 11xA czekające na dalszą modernizację;
- EP07-1049*;
- EP09-046 w okleinie Niepodległa;
- wagony T3000e Sdggmrss i Sdggmrs służące do przewozu naczep, kontenerów oraz platform r2L**.

* cegiełkę dołożył Joachimowicz,
** cegiełkę dołożył RafaPolska424.

4
Możesz podać jakieś źródło?
http://ts2009.trainzportal.com/free/

Moim zdaniem 10 jest bardziej stabilne jeżeli chodzi o menażera zawartości. Ja musiałem zmienić w menadżerze język na Angielski, bo wywalało błędy przy instalacji dodatków. Ale kiedyś jeździłem na 2009. Z tego co pamiętam, to 2009 ma usprawnienia pod kątem tworzenia scenerii, a 10 pod kątem maszynisty (chociaż kabina parowozu, co jest od 2004 lepiej działa na 2004).

5
Tabor / Odp: Zmiana obecnego sygnału Rp w 6Dg na starszy
« dnia: 18 Listopada 2022, 16:23:16 »
Przekopiować horn_set2.inc z folderu 6dg_v1 do sm42_v1 i zrobić to samo w mmd.

6
Tabor / Odp: Zmiana obecnego sygnału Rp w 6Dg na starszy
« dnia: 18 Listopada 2022, 16:08:34 »
Wejść w dynamic\pkp\6dg_v1, w pliku 6dg.mmd.inc znaleźć linijkę include [ horn_set1.inc horn_set2.inc ] end, zamienić na include horn_set2.inc end.

7
Posiadam pudełkową wersję 2010. Jeśli jesteś zainteresowany to napisz w prywatnej wiadomości.

8
Zapraszam na forum trainz.pl w celu konsultacji.  Wydaje mi się, że już i tak nie będzie działało po tylu latach pobielanie z DLS z TS10.

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Listopada 2022, 21:59:56 »
Dzień dobry, aby symulator stał się bardziej przyjazny użytkownikowi proponuję do poleceń w helperze dodać skróty klawiszowe przypisane do tych poleceń. Jeśli ktoś ktoś potrzebuje argumentów za, to proponuję odpalić SM42 albo podobną spalinówkę, nie zerkając co chwila w klawiszologię. Pozdrawiam serdecznie.

10
Rainsted / Odp: Edytor scenerii Raisted - problem , łączenie torów
« dnia: 14 Grudnia 2021, 23:35:45 »
Oglądałem te poradniki. Jednak to nadal czarna magia dla mnie. Chciałbym stworzyć nieistniejącą już linię 414. Jedynie potrafiłem wrzucić zdjęcie z geoportalu w edytorze, na tym się skończyła moja nadzieja. Nawet jakbym ją nierealnie "odtworzył" (zrobił jako fikcyjną) to by było już coś. Niby prosta była, krótka, bez trakcji, w większości jednotorowa.
Raczej pogrążają mnie tu aspekty czysto informatyczne - z zawodu jestem fizjoterapeutą, z komputerami to miałem do czynienia tylko w grach :D. Stąd Rainsted jest dla mnie ciężki do zrozumienia.

Sama się uczę, i w miarę zgrabnie mi to idzie, mam już za sobą naście kilometrów ułożone. Jestem na obecną chwilę się wymienić wiedzą do momentu układania niwelety, bo jej jeszcze nie przerabiałam. Jeżeli Ci taka forma "uczenia' się wspólnie by pasowała, to napisz pw, dam jakiś kontakt.

11
Na warsztacie / Odp: Obsługa renderera ANGLE
« dnia: 24 Lutego 2021, 13:17:10 »
1. Musisz pobrać exe Milka7, z tej strony : https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/37877483/artifacts pobierasz pliki eu07_x64_bin.zip i shaders.zip, następnie exe (exe znajduje się w eu07_x64_bin.zip) przenosisz do głównego katalogu MaSzyny (czyli tam, gdzie zainstalowałeś MaSzynę) następnie otwierasz shaders.zip zaznaczasz wszystkie pliki w tym archiwum i kopiujesz je do folderu shaders do głównego katalogu MaSzyny i akceptujesz zamianę plików.

2. Następny krok to pobranie dodatkowego pliku .dll, tutaj link:  https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll ten plik .dll przenosisz do głównego katalogu MaSzyny.

3. Następnie podobnie robisz to z kolejnym plikiem .dll  https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip tym razem jest archiwum, więc otwórz je i przenieś lub skopiuj ten plik .dll do głównego katalogu MaSzyny.

4. Teraz trudniejszy krok, do tego kroku potrzebujesz przeglądarkę Google Chrome, by wziąć dwa pliki z katalogu instalacyjnego, katalog instalacyjny Chrome to C:/Program Files/Google/Chrome/88.0.4324.182/ i w tym folderze będą te dwa pliki (libEGL.dll oraz libGLESv2.dll), gdy je znajdziesz będziesz musiał je skopiować (zaznacz sobie jeden i potem zaznacz drugi z CTRLem, w ten sposób zaznaczysz dwa pliki) do głównego katalogu MaSzyny.

5. Następnie wejdź do głównego katalogu MaSzyny i znajdź plik konfiguracyjny eu07.ini (jeżeli nie widzisz rozszerzeń plików, wejdź w wyszukiwarkę Windowsa i wpisz "Pokaż rozszerzenia plików" i niżej będzie, z tym sobie poradzisz), i zmień lub dodaj (by sprawdzić, czy dany parametr jest, użyj narzędzia wyszukiwanai w notatniku, czy Notepadzie++, skrót klawiszowy to CTRL+F) następujące parametry:
compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no

6. Ostatnim krokiem jest ustawienie również w pliku konfiguracyjnym eu07.ini ANGLE na Vulkan, aby to zrobić wklej do tego pliku gfx.angleplatform vulkan To tyle.

12
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 19 Lutego 2021, 20:21:37 »
Sprawdzę czy dam radę coś z tego wyskrobać, może jak ogarnę temat to uda mi się to wydać do końca roku :)

Strony: [1]