Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Exe

Strony: [1] 2 3 ... 23
1
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 19 Października 2018, 15:58:47 »
U mnie na kursie jest kilku chłopaków urodzonych w latach 80-tych, zatem jeśli zdrowie nie przeszkadza - śmiało próbować. :)

2
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 20 Września 2018, 16:04:11 »
Dawno mnie tu nie było, więc wrócę skromnie ;) ST43-355 wraz z składem kilku beczek podczas obsługi bocznicy PKN Orlen w Bolesławcu znajdującej się niemal w samym centrum miasta.

Proszę zmniejszyć wagę załącznika.
Benek

3
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 10 Kwietnia 2015, 21:46:05 »
Wybacz, ale kurs na licencje maszynisty to nie studia weekendowe. :) W CargoMaster w Toruniu kurs teoretyczny trwa 32 dni i jest zakańczany egzaminem. Koszt to 6800zł. Nie chcę Cię zniechęcać, lecz na kursie masz się nauczyć a nie zaliczać po weekendach co jakiś czas.

4
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 10 Kwietnia 2015, 21:35:01 »
Przydadzą Ci się zdjęcia z zewnątrz na tex i poglądowe 66001? Pewnie przez 2 dni jeszcze u mnie pobędzie, chyba, że @vulcan mi ją gdzieś odeśle. :) Z tego co wiem to trochę tego Bartek szykuje u mnie, także postaram się jakieś foty z zewnątrz dorzucić. :)

5
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną_15_02
« dnia: 22 Lutego 2015, 16:47:51 »
A czy exe to nie zostało wydane z M15.02?

6
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną_15_02
« dnia: 22 Lutego 2015, 16:26:35 »
Na exe 464 nie działa drugi człon w ET41, w sensie, że nie ma sterowania. Pracują tylko silniki w członie w którym aktualnie przebywamy. Na ET42 wszystko działa. Sprawdzałem na poprzednich exe ~450 i druga sekcja na ET41 pracuje normalnie.

7
O, Stemmany powróciły jak w oryginale. :)

8
Tabor kolejowy / Odp: Asynchroniczne melodyjki
« dnia: 05 Lutego 2015, 18:38:48 »
Mam Endomondo, mogę raz użyć właśnie z tym a raz z licznikiem prędkości. Ewentualnie jak uda mi się to w kabinie postarałbym się nagrać sam prędkościomierz.

9
Tabor kolejowy / Odp: Asynchroniczne melodyjki
« dnia: 05 Lutego 2015, 16:12:55 »
Tak. Nie wiem, czy nie będzie to lepiej słyszalne w przejściu międzywagonowym B/C i D/E.

Tak, jeżdżę Kujawsko-Pomorskimi elfami prawie codziennie i tam słychać wszystko najlepiej. Także postaram się załatwić takie dźwięki lecz od 0 do 120km/h.

10
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 05 Stycznia 2015, 19:47:36 »
Na Grabówku... bardzo smutny widok :P

Lok jak lok... Nie wiem nad czym te smuty.

11
  • W pełni realistycznej lokomotywy. Np ET22... Możliwość wyłączenia jednej przetwornicy, przełączenie ładowania baterii itp.

12
Bieżące kolejowe / Odp: EP09-046 przemalowana w orginalne malowanie PKP
« dnia: 31 Października 2014, 13:34:33 »
Dla wszystkich wielbiących tą lokomotywę. EP09-046 zostaje w swoim malowaniu i zachowa okrągłe reflektory. Jedyna zmiana jaka nastąpi to nowa klimatyzacja.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Bałtyk_CARGO - znalezione błędy
« dnia: 19 Października 2014, 21:04:18 »
Nie potwierdzam, próby w Bałtyku Towarowym, jak i w Alakowicach były.

U mnie niestety próby Hamulca w Bałtyku Towarowym nie było.

14
Bieżące kolejowe / Odp: Rozkład ED250 na 200km/h
« dnia: 13 Października 2014, 19:21:08 »
Może być tak, że nie pojedzie 200km/h albo pojedzie na większej ilości odcinków.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 03 Października 2014, 23:08:04 »
Lokomotywa: (EZT) EN57-112ra
scn: linia61_osobowy2
ilość wagonów: EZT (ra+s+rb)
opis służby: pociąg osobowy z Lublińca do Częstochowy Stradom, przez m. in. Herby Stare, Blachownia, Cz. Gnaszyn.

Brak hamowania kontrolnego, za Lublińcem jest stała 60 na łuku, przed Lisowem także jest 60...

16
Bieżące kolejowe / Odp: ET40 w Olsztynie
« dnia: 03 Października 2014, 22:45:58 »
Najprawdopodobniej pomyliłeś ET40 z 181, 182, bądź 183. :) Żadna ET40 nie jest w ruchu.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 24 Września 2014, 22:41:51 »
Ja spotkałem takiego. :P

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 24 Września 2014, 22:14:23 »
Co do kontrolnego - to już zależy od instrukcji przewoźnika. Arriva w swojej instrukcji ma zapisane, że hamowanie kontrolne nie musi być wykonywane.

19
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 18 Września 2014, 20:37:46 »
Poc: 453014/3
Lokomotywa: ET22-1008
Brutto: 807 T
Długość: 575 m
Ilość wagonów: 41
Trasa: Częstochowa Stradom - Lubliniec

20
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 13 Września 2014, 13:00:22 »
No ja pamiętam, że zawsze mi się ładował pod zderzaki na przejeździe za wyjazdem. :P

21
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywa EU07-303 Małgorzata
« dnia: 03 Września 2014, 16:01:33 »
Najwidoczniej większość ludzi ma poukładane w głowie i nie odprawia pogrzebów niektórym malowaniom i lokomotywom...

22
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Sierpnia 2014, 10:37:18 »
Dodatkowo, przez większą część trasy lokomotywy elektryczne i EZT-y pokonują pobierając prąd z jednego pantografu.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 27 Sierpnia 2014, 18:45:44 »
Dla wtajemniczonych... :)

24
Bieżące kolejowe / Odp: Wykoleiła się lokomotywa pod Bydgoszczą
« dnia: 20 Sierpnia 2014, 21:10:15 »
Nie chcę być ekspertem, ani kimkolwiek z tej branży, aczkolwiek wystarczyło mi wejść w Google Street View aby zobaczyć coś co najprawdopodobniej mogło być przyczyną...

25
Bieżące kolejowe / Odp: Incydent w Oleśnicy (19-18-2014 ok 05:30)
« dnia: 19 Sierpnia 2014, 21:29:44 »
No może największa spośród drezyn, ale w porównaniu z lokomotywami elektrycznymi (w ogóle lokomotywami pasażerskimi i towarowymi) to malec.

OT - Pod Otłoczonem zderzyły się dwie lokomotywy spalinowe - EOT

26
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 18 Sierpnia 2014, 20:31:26 »
Widzę żeś dorwał 001 :)

27
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 21:58:05 »
Jako ciekawostkę mogę podać, że od 2015 roku, na trasie Wrocław - Gdynia na TLK Mieszko zaczną kursować EU07A. Wychodzi na to, że skład będzie jeździł z prędkością 160 km/h.

28
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:39:59 »
Jeżeli dla ciebie wyrzucanie pociągu który codziennie jeździ z frekwencją ponad 70% a w weekendy większą, jest zyskiem to ja nie mam pytań.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:31:54 »
Po co mi statystyki? Wystarczy mi to, że jeżdżę tymi pociągami co najmniej 3 razy w tygodniu.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:25:35 »
Typowe działanie PKP Intercity... Po co wyrzucać z rozkładu pociągi które jeżdżą puste i się nie sprzedają. Lepiej wywalić te, które jeżdżą z ponad 70% frekwencją i to w przystających dla klienta godzinach..

Strony: [1] 2 3 ... 23