61
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Marca 2014, 16:00:20 »A ja byłem świadkiem jak świeciła jeszcze lampka przek. nadm. wentylatorów. I co? I nic - tak ma być.
No jak się stosuje metody z jednym wiatrakiem, to się nie dziwie. :D
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A ja byłem świadkiem jak świeciła jeszcze lampka przek. nadm. wentylatorów. I co? I nic - tak ma być.
Dokładnie nie pamiętam które ale część EU07 miała tak, że na oporowych kontrolka gasła, a na 0 i bezoporowych świeciła.
Nic dziwnego, ten SOKista, pojawiał się w starszych paczkach w quarku ;)
Gdy zostaniesz zatrudniony, dostajesz automatycznie legitymację kolejową (obecnie to się zwie poświadczenie na przejazd z ulgą) 99%. Tak więc nie zwrócą Ci kosztów dojazdów ponieważ masz legitkę a za bilet płacisz grosze.
Jedno słowo mówi wszystko - RADEON
Kolejny obowiązkowy dokument do kolekcji. U innych przewoźników też takie coś zaczyna funkcjonować? Nie bardzo rozumiem czemu to ma służyć.
Bukmacherzy już obstawiają zakłady, czy Witek zabije komara czy nie.
Ale po co obsada connected 55 na sm42?
Trochę Marcin z tą "mniejszą czułością" nadmiarowych to przesadziłeś ;) Zarówno na NI jak i NII przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych wyzwala przy tej samej wartości prądu ;). No i podstawową pozycją kierunkowego do jazdy jest NII, a nie NI.