Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - surgeon

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Kaliska
« dnia: 24 Stycznia 2016, 12:44:22 »
Nie można było przed publikacją trochę uporządkować tej paczuszki? :)

2
Albo post na bocznicę.

Proszę.

REWIZOR

3
Pomoc doraźna / 3ds max - łączenie wierzchołków krawędziami
« dnia: 03 Maja 2011, 11:59:50 »
Jak na fotce, chciałbym pomiędzy zaznaczonymi wierzchołkami uzyskać krawędź, a następnie wypełnić je polygonami. Mimo zaznaczenia wszystkich 22 wierzchołków i kliknięcia w connect, krawędzie nie powstają. Nawet jeśli próbuję połączyć krawędzią tylko dwa wierzchołki, to się nie udaje.  Ktoś podpowie?

4
Inne niekolejowe / Chwalimy się
« dnia: 13 Kwietnia 2011, 13:42:25 »
Chwalimy się kto ile wyseedował PC2010 (okazja do ponabijania postów).
Ja tymczasem mam w BitTotrent takie dane:
Wysłano 5.72 GB, Ratio: 3.688

Benek - do rzeczy, ile wysłałeś i jakie ratio. :P

5
Bocznica / xxx
« dnia: 08 Lutego 2011, 09:22:26 »
Erm, bocznica.

6
Bocznica / Odp: Koniec ładowania scenerii na "InitGlobalTime OK"
« dnia: 26 Stycznia 2011, 18:57:06 »
Dziwne, bo wielokrotnie wpisywałem różne rzeczy w miejsce none, i nigdy nie sprawiało to problemów.

7
Pomoc w tworzeniu / Kto mi zrobi...
« dnia: 02 Stycznia 2011, 22:52:41 »
Eksperyment. Kto mi zrobi do symka taki oto wiadukt jak w załączniku?

8
Forum / Co to jest?
« dnia: 28 Grudnia 2010, 17:54:59 »
Jakiś &#12288;, i jeszcze ten <br />

9
Bocznica / Odp: Andrzej Massel - nowym Ministrem Infrastruktury
« dnia: 22 Grudnia 2010, 18:07:49 »
Pomyliłem wątki, proszę usunąć mojego posta.

Bocznica.

REWIZOR

10
Bocznica / Odp: House pack
« dnia: 02 Września 2010, 10:14:02 »
A pierwszym postem narobił smaku na 300 domów. Ehhh.... :P

Bocznica.
Krzysiek626

11
Bocznica / Odp: MaSzyna na torrenty.org
« dnia: 06 Lutego 2010, 00:12:48 »
Może ktoś przełoży zwrotnicę na bocznicę?

Proszę.
Krzysiek626

12
Pomoc w tworzeniu / Problem z teksturą podsypki
« dnia: 12 Stycznia 2010, 23:14:35 »
Co może być powodem, że taki kawałek toru:

node 720 0 t430 track normal 23.078 1.435 0 25 0 0 flat vis
Rail_screw_used1 4 6-9-9/noil1.tga 0.6 0.9 0.9
3522.496 -0.18 -3012.303 0
0 0 0
0 0 0
3519.51 -0.18 -2989.42 0
0
velocity 50
endtrack
...po załadowaniu do symulatora nie widać tekstury podsypki, mimo, że plik .tga jest na swoim miejscu i inne fragmenty torów nie mają problemu z tą teksturą?

13
Ale za to gęś nie jest złodziejem tak jak łabędź. :)

14
Wg Polsatu "motorniczy" jechał 90km/h a powinien 40km/h.

15
Trasy / Szukam pliku sem/glowice/S3Ipcb_dd.t3d
« dnia: 12 Października 2009, 15:50:46 »
Szukam pliku sem/glowice/S3Ipcb_dd.t3d wymaganego do załadowania SS3pcbI.inc
Szukajki nie znalazły.

16
Bocznica / Wydzielone z: Przejścia kategorii E
« dnia: 07 Października 2009, 19:18:32 »
Powinno się kiedyś przydać. Dzięki. :)

Wydzielam.
ZiomalCl

17
Trasy / Szukam pliku sem/drabinki/D3I.t3d
« dnia: 06 Października 2009, 16:12:09 »
Szukam pliku sem/drabinki/D3I.t3d (potrzebne do załadowania TS3ppzI.inc oraz TS3zppI.inc)
Szukajki nie znalazły. Ktoś posiada?

Przenoszę do właściwego działu.

REWIZOR


18
Bocznica / Odp: Czego Wam brakuje najbardziej?
« dnia: 25 Września 2009, 08:35:30 »
Proponuję zamknąć temat, bo już nic więcej nie wymyślicie. ;)

Bocznica
Krzysiek626

19
[cut]

20
Bocznica / Wydzielone z "Instalator plików + serwer plików".
« dnia: 06 Lipca 2008, 19:49:43 »
Link -> http://rainsted.com/download/libs.zip ma nie działac?

21
Uruchamianie Symulatora / Znowu problem z uruchamianiem.
« dnia: 29 Lipca 2004, 21:01:34 »
GF4200Ti WinXP, DX9.0c Detonatory 61.77 (z dx9.0b i detkami 54.64 było to samo)
Odpalam najnowszego unofficjala i się zatrzymuje na tym:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 Ti 4200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.1
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

Patrzyłem trochę na forum i nie widziałem podobnego problemu. No chyba, że nadal trzeba instalować stery z epoki kamienia łupanego, ale myślałem, że skoro świeża wersja to problem został rozwiązany...

Strony: [1]