1
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 26 Marca 2017, 20:21:12 »
W duzym skrocie, mialem w kodzie bardzo glupi blad, ktory objawial sie tylko, gdy jedna lub wiecej tekstur sie nie zaladowala. W nowym uaktualnieniu powinno juz byc w porzadku, a przy okazji prawdopodobnie exe nie bedzie sie teraz gryzlo z programami overlay (to jest teoretyczne, bo nie mam pod reka nic oprocz fraps, wiec nie moge tego sprawdzic ;d
pozostale zmiany:
- wlaczylem sprzetowa kompresje tekstur, ktore kompresowane nie sa. Wplynie to w zasadzie tylko na paczke w wersji TGA, powinna byc teraz bardziej "ladowalna". Teoretycznie nie powinno byc efektow negatywnych, ale jak wiadomo teoria sobie, a praktyka sobie)
- w ramach koncertu zyczen, w przypadku bledow ladowania torow itp, oprocz wspolrzednych w logu bedzie takze podana nazwa problematycznego odcinka
pozostale zmiany:
- wlaczylem sprzetowa kompresje tekstur, ktore kompresowane nie sa. Wplynie to w zasadzie tylko na paczke w wersji TGA, powinna byc teraz bardziej "ladowalna". Teoretycznie nie powinno byc efektow negatywnych, ale jak wiadomo teoria sobie, a praktyka sobie)
- w ramach koncertu zyczen, w przypadku bledow ladowania torow itp, oprocz wspolrzednych w logu bedzie takze podana nazwa problematycznego odcinka