Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sebeq

Strony: [1]
1
Symulator / Odp: Problemy s polskimi literkami
« dnia: 22 Czerwca 2022, 23:06:17 »
Język klawiatury ustaw na polski.

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Dlaczego w SM42 znajduję się obrazek?
« dnia: 21 Czerwca 2022, 10:47:55 »
Taka była wola autora. Na obrazkach znajdują się panie mniej, lub bardziej ubrane. Tam gdzie nie miały żadnych ubrań, zostały podmienione parę lat temu.

3
Pomoc doraźna / Odp: Problem z EW60 w MaSzynie
« dnia: 12 Czerwca 2022, 21:53:51 »
Ale po co w ogóle ruszać w ogóle temat EW60, toż to stary trup. Już lepiej zamiast bawić się w mmd można nowy model zrobić :P
To zrób, bo MaSzyna jest jedynym symulatorem, w którym można pojeździć tym pojazdem z jakkolwiek oddaną fizyką i możliwościami trakcyjnymi. Ocena dodatku/części do programu symulującego pojazdy szynowe wyłącznie poprzez wygląd na screenach jest smutne. Ładne obrazki to sobie można zrobić w programie do robienia obrazków.

4
Cześć.
Po wczytaniu scenerii, szynobus do Krasnegostawu (22401) znajduje się na złym torze.
Po wciśnięciu SHIFT+1, S2 zapala dla drugiego (wolnego) toru. (v.1.3).


Proszę poprawić podpis pod postami na zgodny z regulaminem.
Matek123

5
Na warsztacie / Odp: ST44 Nowy model
« dnia: 04 Czerwca 2022, 11:53:53 »
Sorki że się wcinam w wątek, ale coraz częściej widzę zdanie "i tak to zaraz pójdzie do kosza, bo jest o milimetr przesunięte niż w oryginale". Z takim podejściem nic nigdy nie będzie. Ja rozumiem próbę dojścia do perfekcji, ale przy tak zaawansowanych projektach i z takim a nie innym dostępem do materiałów, trzeba pójść na kompromis i trochę improwizować (robić na oko).

Ja też do Maszyny robię różne dodatki (głównie dźwiękowe) i to co było kiedyś a jest teraz - niebo a ziemia - bo pojawiły się materiały. A co było 6 lat temu? W stosunku do dziś było prawie nic. A mimo wszystko udało się stworzyć modyfikacje, one też zaczęły wymuszać zmiany w EXE, które w głównej mierze wprowadzał @tmj i teraz to pączkuje. EXE daje już duże możliwości, a nowe materiały stwarzają kolejne szanse na produkowanie coraz to lepszych dodatków, co przekłada się na fajniejszą zabawę. Warto zobaczyć na to co tworzy @youby z @turbokiblem i wielu innych autorów.

Stąd też @Sawi nie przejmuj się tymi milimetrami, nie przejmuj się brakiem materiałów. Sam pamiętasz kiedy wysłałem Ci rysunki, były jakie były, udało się to fartem wyciągnąć, coś już jest. Uda się stworzyć model, potem ktoś dojdzie do innych rysunków i nic nie będzie przekreślało Twojej pracy, a poprawki zawsze będzie można wprowadzić. A użytkownicy Maszyny czekają na dobrą zabawę :-)

6
Bocznica / Odp: Nie działa klawiatura w MaSzynie
« dnia: 03 Czerwca 2022, 16:29:18 »
Ale to ty dzwonisz...

7
Pomoc doraźna / Odp: Sygnał Osp1 w Maszynie
« dnia: 03 Czerwca 2022, 15:37:13 »
Ok, ok. Miałem na myśli rzeczywistość.

8
Pomoc doraźna / Odp: Sygnał Osp1 w Maszynie
« dnia: 03 Czerwca 2022, 15:27:51 »
Szukajka w skryptach znalazła tylko kilka przejazdów na l61-tlk z szansą 10%.

9
Rainsted / Odp: Problem z dodawaniem modów przez Rainsted
« dnia: 30 Maja 2022, 19:18:16 »
A jak dodać mody do MaSzyny?
Jakie dodatki? Sposób dodania zależy od tego, co chcesz dodać.

10
Symulator / Odp: konwertowanie z trainz 2009 do Maszyny
« dnia: 30 Maja 2022, 18:05:44 »
Kilanziom, Wujek 082, samplaire i TRS2006 zgodzili się na konwersję wszystkich swoich assetów. Nadal wypada jednak poinformować autora o swoich planach.
Potrzebujesz programu o którym Sawi napisał. Go musisz załatwić od trainzowców, bo to ichne narzędzie. Nim konwertujesz mesh im do obj. Tekstury bierzesz 1:1, tylko maski alfy musisz wrzucić w jeden plik z diffuse. Nie mam pojęcia jak z mapami pod szadery nowych trainzów. Na oczy nie widziałem dodatku w tej technologii. Z kabinami jest więcej zabawy, bo każdy knefelek jest osobnym modelem z transformem definiowanym w osobnym konfigu i trzeba macierze z palca przepisywać.
Masz model, masz teksturę, dalej to dostosowanie pojazdu do maszyny, tak jakbyś go zrobił samodzielnie od zera. Jak oczekujesz pomocy w tym aspekcie, to dogadaj się z autorem by wszystko było klarowne i rób publicznie, a nie do szuflady, byśmy mieli jakiś pożytek jako społeczność z czasu poświęconego na naukę.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 08 Maja 2022, 19:10:56 »
Dobry. Przedstawiam zdjęcia kolejnej siódemki tak jakby totalnie tutaj ich nie było wystarczająco EU07-030 w malowaniu z dużym logiem na czole. Paczka zawiera oba boki i oba czoła po dwa razy + jakieś tam detale.

PL-PKPIC EU07-030  - 2 boki + 2 czoła + detale (stan na luty 2022) {Rezerwacja Dla Sebeq}
Link: https://eu07.pl/userfiles/25840/PL-PKPIC%20EU07-030-r2.zip

12
Na warsztacie / Odp: Linia nr 7
« dnia: 14 Lutego 2022, 13:51:14 »
Skoro układ torowy jest przed modernizacją, to może warto, żeby otoczenie było też na stan scenerii?

13
Na warsztacie / Odp: Linia nr 7
« dnia: 14 Lutego 2022, 08:52:24 »
A patrzyłeś na jakie lata ta sceneria wygląda?

14
Na warsztacie / Odp: Linia nr 7
« dnia: 13 Lutego 2022, 21:40:13 »
Cytuj
Na razie projekt stanął w miejscu z uwagi na teren
Możnaby zaimportować scm do blendera i ogarnąć teren z ręki jako model. Dalej tylko eksport do scm/t3d (zależy  co powinno się tam znajdować) i include w scn.

15
Na warsztacie / Odp: Linia nr 7
« dnia: 13 Lutego 2022, 21:24:18 »
Mógłbym pomóc przy dekorowaniu peronów, budowie stacji Lublin Główny, zalesianie.

Strony: [1]