Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kolej w Polsce

Strony: [1] 2 3 4
1
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 08 Grudnia 2022, 15:56:51 »
Dobrze, że w innych środowiskach nie ma żadnych przepychanek, przez które część osób odchodzi z projektu, albo ogranicza dostępność publikowanych dodatków. Sugerowanie, że tylko w maszynie takie rzeczy się dzieją świadczy wyłącznie o niedostatecznym zgłębieniu tematu.

2
Tabor kolejowy / ET22 rekord mocy
« dnia: 08 Grudnia 2022, 09:29:56 »
Witajcie!
Moc ciągła ET22 podawana w literaturze dla napięcia 3kV wynosi 3000 kW. Jak wiadomo tabor trakcji elektrycznej charakteryzuje się dużą przeciążalnością i chwilowe moce mogą osiągać dwukrotność tej wartości. Pokazany na obrazkach zapis rzeczywistej jazdy, to fragment zapisu zwykłej pracy na jednotorowej linii pomiędzy Olzą a Wodzisławiem Śląskim ze składem pociągu o masie ok. 1400 brt. Dla lepszej czytelności wykresu pomnożyłem prędkość jazdy i pozycje jazdy przez liczbę 10. Pozycje jazdy z osłabionym polem są zapisywane w prędkościomierzu jako setki. Pozycję 21 i boczniki od 1 do 6 odzwierciedla liczba z zakresu 101-106. Pozycję 48 i boczniki od 1 do 6 odzwierciedla liczba z zakresu 301-306. Moc maksymalną uzyskał kolega maszynista podczas tej jazdy na pozycji 48 i boczniku nr. 5. Moc pobierana z sieci na cele trakcyjne osiągnęła wartość 5837 kW przy prędkości 68,6 km/h.

3
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 08 Grudnia 2022, 09:23:27 »
Ojej! Kolejny świetny projekt zakończony w połowie z powodu wewnętrznych wojenek i przepychanek. Środowisko Maszyny jednak trzyma poziom :D

4
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 06 Grudnia 2022, 13:24:49 »
Muszą, całe te odległe tereny ważą mniej niż jeden kawał terenu dokładnego, a ja nie mam zamiaru siedzieć pół roku i analizować którą górę będzie widać z którego miejsca :)

5
Na warsztacie / Odp: Sceneria Jeziorka do pobrania - WiP
« dnia: 06 Grudnia 2022, 11:58:30 »
Co
Kto niby zarzucił? Czytanie ze zrozumieniem się kłania

6
Na warsztacie / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 06 Grudnia 2022, 05:59:32 »
A to chyba Ry najwięcej krzyczał o 546. Więc jeśli uważamy ze fekaliowo jest potrzebne, to w takim razie trzeba dostosować i przywrócić 546, Krewetkowo i Jelitkowo, które były bardziej pociągające niż to coś z fekaliami w nazwie 😁

7
Na warsztacie / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 05 Grudnia 2022, 19:44:52 »
Czas zawijać manatki, bo ta trasa deklasuje pod każdym względem wszystkie moje scenerie :/

8
Na warsztacie / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 05 Grudnia 2022, 19:43:19 »
Piękna jest.

9
Na warsztacie / Sceneria Jeziorka do pobrania - WiP
« dnia: 03 Grudnia 2022, 21:54:44 »
Podobnie jak z Bieszczadami, trwa akcja czyszczenie magazynów.

Po pobraniu użytkownik ma do dyspozycji NIEDOKOŃCZONĄ scenerię "Jeziorka", o długości około 15 kilometrów, obejmującą kawałek bocznicy Elektrociepłowni Siekierki znajdującej się w Warszawie. Szlak prowadzi od punktu zdawczo-odbiorczego w Jeziornie do samej elektrowni. Teren wzięty z geoportalu z pomocą Jana21.

Vmax 30km/h z ograniczeniami do 20 na przejazdach i 3-5km/h na wadze przy hałdzie. Rozjazdami możemy sterować samemu (i pojechać na przykład na wysypisko popiołów :)).

Otoczenie jest poniżej jakichkolwiek standardów, scenerię wrzucam jedynie do pobawienia się, jakby ktoś na przykład miał sentyment do tej trasy. Chętnych oczywiście zapraszam do dekorowania na własną rękę i podsyłania w wątku efektów... może coś z tego wyjdzie. Stan na okolice roku 2019.

Dziękuję Janowi za pomoc z terenem, nauką rainsteda i poprawkami. Kogutowi za ogarnianie całości ze strony technicznej, oraz Parka za pomoc w dekorowaniu.

Link do pobrania: https://eu07.pl/userfiles/28312/jeziorka.rar
Wymagane pliki t3d drzew i krzaków w tym wątku: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.0.html

10
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza
« dnia: 30 Listopada 2022, 22:00:19 »
Od czasu ostatniej aktualizacji pojawiły się kolejno:

- wagon 140A-z w nowym schemacie malowania*;
- biletomat KM;
- wagony "wydmuszki" — wybebeszone 11xA czekające na dalszą modernizację;
- EP07-1049*;
- EP09-046 w okleinie Niepodległa;
- wagony T3000e Sdggmrss i Sdggmrs służące do przewozu naczep, kontenerów oraz platform r2L**.

* cegiełkę dołożył Joachimowicz,
** cegiełkę dołożył RafaPolska424.

11
Pomoc w tworzeniu / Odp: ED160 - Ponowne podejście do tematu
« dnia: 28 Listopada 2022, 22:18:16 »
Udało się zdobyć materiały na połączenia międzywagonowe, a co za tym idzie coś powoli udaje się kleić.

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: ED160 - Ponowne podejście do tematu
« dnia: 28 Listopada 2022, 00:38:23 »
Witam.

Projekt wciąż żyje, ale nie dzieje się wiele. Główną przeszkodą na drodze do kontynuacji prac jest brak zdjęć dachu wszystkich członów jednostki, bez których wykończenie pierwszego a w konsekwencji każdego następnego członu jest niemożliwe.

Stąd też ponawiam apel o wszelkie zdjęcia (w najgorszym wypadku filmy) osprzętu znajdującego się na dachu tej jednostki.

Osoby będące w posiadaniu zdjęć dachu jednostek innych przewoźników krajowych (ŁKA,KM) lub jednostek pochodzących z innych krajów również mogą pomóc biorąc pod uwagę podobieństwo elementów na tych jednostkach. Na dzień dzisiejszy w planach mam wykończyć ten człon na tyle ile się uda, czyli głównie zająć się tylną częścią członu a dokładniej okolicami przegubu. Apel o zdjęcia wnętrza jednostek również wciąż pozostaje aktywny, chociaż biorąc pod uwagę jak odległym etapem jest wykańczanie wnętrza nie jest on szczególnie pilny.

13
Na warsztacie / [HIT] Bieszczady WIP - do pobrania
« dnia: 23 Listopada 2022, 22:22:28 »
W związku z niepewną przyszłością naszych projektów, spowodowaną ostatnimi perturbacjami (w zasadzie o tym co nas drażni, można przeczytać w oświadczeniu @Celuś (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34215.msg562088.html#msg562088)), udostępniamy Wam do dyspozycji "rozgrzebaną" scenerię - Bieszczady '00.  W niedalekiej przyszłości pojawi się także L61 i Cegielnia. Przed nami jeszcze dużo pracy, więc chcieliśmy ten czas oczekiwania trochę skrócić, a przy okazji zabezpieczyć Was przed nagłym anulowaniem prac.

Na szlaku do Łupkowa możemy już podziwiać otoczenie bliskie dokończenia, jednak nie w stanie finalnym. Reszta scenerii w większości składa się z gołego terenu i automatycznie wstawionych budynków. Potencjalne osoby chętne do dekorowania prosimy o w miarę wierne odwzorowanie okolic torów w oparciu o filmy cab/rearview oraz mapy. Pozostało bardzo dużo do zrobienia, a jedna czy dwie osoby z ograniczonym czasem nie dają rady.

Ważne - nie jest to faza testów, więc prosimy nie pisać wiadomości na temat błędów, a raczej na temat własnych odczuć i "cobymożna zrobić lepiej". Jesteśmy w pełni świadomi wszystkich błędów - brakujących tekstur, latających trawek, braku czy lewitujących dróg lub torów zanikających w terenie.
Sceneria na ten moment NIE POSIADA zaprogramowanych scenariuszy. Rozjazdami i semaforami sterujemy sami poprzez mapę. Zaleca się rozstawienie składów w magazynie według własnych preferencji. W Starterze możemy wybierać z kilku różnych miejsc ustawienia początkowego składu, głównie na linii 107.
Ostrzeżenie - sceneria BARDZO wymagająca sprzętowo. Czas ładowania, zwłaszcza przy pierwszym uruchomieniu, jest bardzo długi i wymaga zmiany pory roku na wiosnę lub ustawienia skalowania tekstur na 512. Po pierwszym załadowaniu można wrócić do dowolnej pory roku lub przywrócenia skalowania do poprzedniej wartości. - Nie dotyczy, w paczce zawarty został plik .sbt, po jego usunięciu należy zastosować powyższą metodę. Aktualizacje będą pojawiać się na bieżąco na repozytorium, a paczki całościowe będą składane na życzenie, nie częściej niż raz w miesiącu.

Autorzy:
-Tory, teren, sygnalizacja - Jan21
-Dekoracje - Toprus , Jakisrandomowynoob, maciekt269
-Drogi - GG
-Słupy i druty - Kolej w Polsce

Link do pobrania: https://eu07.pl/userfiles/21553/bieszczady.rar
Link do repozytorium: https://eu07.pl/svn/bieszczady

Pozdrówki

Edit: Uwaga! Do działania wymagane są placeholdery drzew i krzaków, do pobrania stąd: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.0.html

Edit: /01.12.2022/ Pierwszy scenariusz w mocnej wersji beta. Trochę poprawek i innych dupereli. Do pobrania pod tym samym linkiem. Poprawka do scenariusza: https://eu07.pl/userfiles/21553/scenery-r5.rar

14
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 20 Listopada 2022, 19:18:33 »
Tl;dr:

Nagłe zakończenie projektu, wydanie stanu aktualnego tak jak jest, archiwizacja plików źródłowych, pożegnanie. Wszelkie informacje dotyczące paczki, instrukcje obsługi, znane błędy na dole, a poniżej lektura wyjaśniająca o co chodzi.

Lektura:

Decyzja jest pokierowania sytuacją panującą w społeczności symulatora. Brak perspektyw jego rozwoju, ilość dodatkowych prac jakie trzeba wykonać żeby dany projekt móc dalej go prowadzić, ograniczenia symulatora ale przede wszystkim - oporność części zespołu przed zmianami połączona z wrogością. W takich warunkach nie da się pracować. Brakuje wielu podstawowych elementów, wielu funkcjonalności, obecnie nie ma nawet jednej osoby która regularnie by rozwijała *.exe symulatora. Wewnętrzne podziały i błędnie zdefiniowane kierunki rozwoju, braki standardów; te problemy już kilka lat temu doprowadziły do znacznego zahamowania prac nad symulatorem, i wielokrotnie przyczyniały się do odejść wielu osób na przestrzeni kilkunastu lat. Tabor jest priorytetowany ponad scenerie. Braki nawet cienia chęci do pomocy nie tylko nad samymi sceneriami, ale też narzędziami do ich tworzenia powoduje, że te wychodzą raz na kilka lat, albo mają pełno mankamentów - począwszy od już układu torowego. O krzywych przejściowych i profilu pionowym mogliście nigdy nie słyszeć, ale na udostępnionych fragmentach będziecie mieli okazję się przekonać jak bardzo istotne są to elementy. A takich braków jest znacznie, znacznie więcej, w każdym "aspekcie" scenerii.
Próbowaliśmy coś w tym zmienić. Przygotowane zostało kilka poradników, kilkaset kilometrów scenerii, kilkaset modeli. Mimo to ani pomocy, ani aprobaty brak - nasze działania są marginalizowane, traktowane lekceważąco, krytykowane. Albo sytuacja jest tak jak kilka lat temu odwracana ogonem - to my spowalniamy rozwój, latami budujemy scenerie, i mamy czelność chcieć coś zmieniać. Na tym toksycznie konserwatywnym podejściu nie jest możliwe przeprowadzenie istotnych zmian. Kilka lat temu potraktowany w podobny sposób został Ra - odsuwanie się od jego osoby na przestrzenia lat doprowadziło do "konieczności" zastąpienia Rainsteda Starterem, ponieważ "nie dało się" wprowadzić istotnych funkcjonalności. Jest to fakt. Ale można było inaczej. Dokładnie tak samo jest w tej chwili i naszym przypadku.
Gdyby na racjonalnych argumentach i debatach się kończyło, to by się to inaczej potoczyło. Jednak zachowania poszczególnych osób są po prostu kuriozalne i nie do zaakceptowania. W 12 miesięcy jak bardzo się zmotywowałam do pracy, tak w 12 miesięcy rozwijanie symulatora zostało mi po prostu obrzydzone. Począwszy od krytykowania tego, że miałam "czelność" wyrażać opinię na temat innych projektów, poprzez marginalizowanie prowadzonych przeze mnie prac do "jakiejś tam kolejnej scenerii, boże, ta znowu o tej srakopiance", kończąc wyzywaniu mnie, czy nawet podważaniu tego czy w ogóle jestem kobietą w odpowiedzi na moje bronienie się.
I tak - mogłabym się tym nie przejmować i robić swoje w zaciszu. Lecz prędzej czy później takie dyskusje i tak zostałby przeprowadzone, ale już w momencie gdy projekty miałyby być wydawane, a zmiany wprowadzone. Już samo to, że w moim czy innych osób kierunku kierowane były słowa "Gówniarze, szczyle"... Doskonale prezentuje to sytuacja z ST44. Ostatnie kilka lat model tworzony był tak, że większość informacji jakie były publikowane to, że albo jest on tworzony od nowa, albo trzeba zrobić coś inaczej. Kolejne lata mijają a jedyne co słychać, to kłótnie o losowe kwestie na mm, oraz że każdy poświęca swój własny czas. Co ważne, pojawia się stwierdzenie, że każdy w swoim wolnym czasie dokłada własną cegiełkę do symulatora. W końcu gdy model zostaje sprowadzony z innego źródła, to dosłownie wybija szambo. Model jest krytykowany, autor jest krytykowany, osoby odpowiedzialne za sprowadzanie modelu do symulatora są wyzywane, podejmowane są wszelkie próby zatrzymania modelu. To jak jest w końcu z tymi cegiełkami? Każdy może, czy tylko wieloletni męczennicy?

Tl;dr dla całej lekturki, skierowane głównie do osób odpowiedzialnych za całe zamieszanie:

To, że tworzysz od lat dla symulatora nie daje żadnego immunitetu ani nie sprawia, że twoje zdanie jest ważniejsze. Najważniejszy jest postęp, a zachowania takie jak przedstawione wyżej prowadzą jedynie do jego wyhamowania. Postępując w ten sposób w imię własnych racji i dobra szkodzicie całemu projektowi, i każdemu docelowemu użytkownikowi symulatora. W ten sposób nie zachowują się osoby w kwiecie wieku. Nie tędy droga. Takie zachowania prowadzą i będą nadal prowadzić jedynie do odejść kolejnych osób.

Autorka posta nie zamierza brać udziału w dalszej dyskusji wynikającej z powyższego tekstu. Jedyne odpowiedzi jakich będę udzielać, to te bezpośrednio dotyczące scenerii bądź innych projektów.




Projekt i informacje z nim związane:

Z dniem 20.11.2022 projekt zatrzymał się na następującym stadium:

D29-91 (odcinek Kraków Zabłocie - Kraków Prokocim Osobowy)
- Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-94 (odcinek Kraków Płaszów - Podbory Skawińskie) - Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-97 - Geometria pozioma, geometria pionowa;
D29-117 (odcinek Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Kalwaria Zebrzydowska) - Geometria pozioma, geometria pionowa
D29-98 - Geometria pozioma, geometria pionowa, wskaźniki, profile, teren, usrk;
D29-104 (odcinek Chabówka - Rabka Zdrój) - Geometria pozioma, geometria pionowa, profile, teren, wskaźniki, usrk;
D29-99 - Geometria pozioma, geometria pionowa, profile, teren, wskaźniki, usrk, sieć trakcyjna (odcinek Zakopane - Sieniawa, jedynie prowadzenie przewodu jezdnego oraz konstrukcje wsporcze);

Do paczki dołączone zostają dwa scenariusze dotychczas wykorzystywane przez autorów do testów - "Tatry - scenariusz demonstracyjny", oraz "Tatry - scenariusz deweloperski". Scenariusz demonstracyjny pozwala na przejechanie odcinka z Suchej Beskidzkiej do Zakopanego pociągiem 13413 "Tatry" z rozkładu 2011/2012, oraz pociągiem powrotnym (przesiadka na jedną z lokomotyw odstawioną na Spyrkówce w Zakopanem). Istnieje również możliwość przejażdżki osobowym 22120 w odwrotnej relacji. W plikach znajdują się również rozkłady dla innych pociągów - mądre głowy sobie skleją. Koniecznie należy nadmienić - brak jest eventów sterujących, przebiegi należy nastawiać sobie ręcznie pod klawiszem Tab (render pełny).Scenariusz deweloperski zawiera tylko jeden skład bez rozkładów. Wszystkie pliki są odpowiednio ponazywane i posegregowane, zwłaszcza w folderze /scenery. Dotyczy to również zestawu plików źródłowych, który zostanie wydany osobie, która byłaby zainteresowana ewentualnym dalszym rozwijaniem projektu. Powinno to w znaczący sposób zachęcić do pracy, gdyż myślę, że nawet osoba nie znająca struktury symulatora prędko byłaby się wstanie połapać co jest czym :).
W paczce znajduje się repack paczki sieci trakcyjnej autorstwa @bohunIC (oryginały wysięgników), @danniel (warianty wysięgników) oraz innych autorów (bramki, słupy, odłączniki, kotwy - autorów ciężko zidentyfikować). Paczka znajduje się w osobnych folderach "siec_trakcyjna_ph". Docelowo zestaw tych elementów, (po włączeniu w niego słupów, odłączników, naciągów, przewodów wzmacniajacych oraz LPNów), miał zostać opublikowany jako "placeholder" pod przyszłą publikację całkowicie nowej paczki sieci trakcyjnej, nad którą od roku pracę prowadzi @Blaclava, @JAN21, @KolejWPolsce, @Celuś. Paczkę tą cechować miało bezproblemowe pasowanie do siebie wszystkich elementów, brak wariantów łączonych (wszystko osobno, budowa z "klocków" - mniej plików), oraz w efekcie - możliwość banalnej wręcz podmiany w momencie wyjścia paczki pełnej. Nie wszystko jednak udało się z tego zakresu zrealizować. Pośród plików znaleźć można również pewne elementy z poprzedniej "próby" odtworzenia Zakopianki - mosty autorstwa @PEKAP i @Kolejarz.

Podziękowania:

Serdecznie dziękuję wszystkim którzy przez ostatnie 12 miesięcy pomagali w rozwoju projektu, począwszy od samego wprowadzenia mnie "w" Maszynę, po aktywną pomoc, poprzez testy. po dobre słowo. Dziękuję za mile spędzony czas i za wspólne rozwijanie symulatora. Nic ze sobą do grobu zabierać nie zamierzam, postaram się czynnie odpowiadać na pytania oraz nawet w pewnym stopniu wspomóc osoby zainteresowane ewentualnym rozwijaniem projektu. Sama jednak w opisanej wyżej sytuacji nie jestem w stanie dalej pracować. Zatem z nazwiska i za co:

- @Ra - Wysłuchiwanie mojego ględzenia i rozwijanie edytora;
- @JAN21 - Wprowadzenie do symulatora, aktywna pomoc przy projekcie, pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @GOPdriver - Wprowadzenie do symulatora;
- @Toprus - Tony materiałów historyczno-fotograficznych, testy, aktywna pomoc przy projekcie;
- @Balaclava - Możliwość wspólnej pracy przy projekcie infrastruktrukturalnym, wielokrotne otwieranie oczu w kontekście Blendera, pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @Kolejarz - Tony materiałów historyczno-filmowych, setki zdjęć i pomiarów;
- @KolejWPolsce - Możliwość wspólnej pracy przy projekcie infrastrukturalnym;
- @youBy - Wysłuchiwanie mojego ględzenia, i wprowadzenie istotnych zmian w exe (widoczky :DDD), pomoc merytoryczna przy tworzeniu poradników;
- @Stele - Niby tylko, ale aż - wyciągnięcie z szafy karłów do Chabówky;

Link do pobrania scenerii:

15
Od razu mam prośbę o wydłużenie fundamentów z półmetra w dół. Pozwoli to na delikatne korekty góra-dół modelu w przyszłości.

16
Na warsztacie / Odp: Moje ostateczne stanowisko
« dnia: 31 Października 2022, 21:13:26 »
Problem jest taki, że jak model robisz 10 lat to główne elementy będą przestarzałe i co chwilę będzie trzeba coś modernizować - nie ubliżając jest to dobre porównanie z modernizacjami PKP PLK. Robienie czegoś, zostaje to na lodzie na jakiś czas, później wracamy do tego bo wymagana przebudowa i koło się zatacza.

Niestety przez 10 lat można w modelu osiągnąć większa dokładność itd.. programy są aktualizowane a standardy wokół idą w górę, więc taki model jest narażony albo na słabą jakość bo stary albo wieczne przebudowy i nie wyjdzie to nigdy. Każdy wie, że tu wszystko robią ludzie z pasji a nie z przymusu ale też nie powinno się tego robić w aż tak drobny sposób. To jakby budować dom i raz w tygodniu dać 1 pustak. Taki dom będzie powstawał dziesiątki lat a po kilku latach niektóre pustaki będzie trzeba wymienić i zamieni się to w syzyfową pracę.
Najlepsza opcja to szukanie pomocy gdzie się da aby coś wykończyć - można nawet wyjść po za community maszyny bo inne symki też są.

17
Bocznica / Kiedy będzie wątek o najnowszej wersji 22.08 tu?
« dnia: 20 Października 2022, 12:30:56 »
No kiedy będzie już wątek o nowszej wersji maszyny 22.08 w działu hiszpańskojęzycznym? Czy Hiszpanie nadal użyją 17.07? A może użyją nowszego 22.08?
Jakie są powody, że Hiszpanie nie otwierają i nie zalogują się do tego forum?



Zakazy 12.
Bocznica
+25
Bocznica.

18
Wydział zamówień / Zdjęcia szynobusów PESY
« dnia: 06 Października 2022, 19:18:28 »
Jako że w jakiejś tam przyszłości powinien pojawić się nowy model pesobusa, zachęcam do uzupełniania braków w zdjęciach na tekstury.


19
Około 80 lat temu dużą popularnością w Europie cieszyła się grupa podróżników z Niemiec, która również witała się podniesioną ręką. Z przyzwoitości jednak nie wrzucę zdjęć, bo nie chcę wyłapać bana.

20
LEWA W GÓRE


21
Na warsztacie / Odp: ed250 pendolino
« dnia: 29 Września 2022, 10:07:32 »
Gada, bo ma doświadczenie i nie krytykuje bez sensu, tylko daję poradę dla początkujących. Nikt odrazu nauki matematyki nie zaczyna od całek, a nauki gry na instrumencie od koncertów Mozarta.

22
Publikacje / EN57 KM EN57 AKM
« dnia: 11 Września 2022, 21:05:21 »
Po długim czasie, prezentujemy wraz z @kermit zestaw jednostek AKM wraz z dedykowanymi kabinami, również Chopperem.
Zaczątki choppera: @Bombardier, @szogun. Dokończyli: @kermit, @Piotr93, @sawi, @Balaclava i inni. (UWAGA ! PACZKA T3D/TGA Deweloperska!)
                 
                                                             DOWNLOAD


26
Publikacje / MaSzyna 22.08
« dnia: 22 Sierpnia 2022, 13:18:33 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 22.08! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na sierpień 2022 roku.
Jest to patch, który należy zainstalować na poprzednią paczkę 22.03, nie należy go instalować w folderach systemowych, gdzie X to litera dysku systemowego:
X:\ProgramData, X:\Program Files, X:\Windows.


POBIERZ

Instalator nie ma wykupionego podpisu certyfikowanego i będzie bardziej podejrzany dla antywirusów od poprzedniego.

Wymagane miejsce na dysku do instalacji MaSzyny 22.08: 46 GB



Instalacja manualna; Torrenta można też pobrać by seedować i wesprzeć nasz serwer:
Torrent 22.03: https://stuff.eu07.pl/maszyna-r7997.zip.torrent (pobrać klientem bittorrent. Wypakować archiwum do nowego katalogu)
Poniższe pliki wypakować do folderu symulatora:
Patch 1 do wydania 22.03: https://stuff.eu07.pl/maszyna-diff-r7997-r8037.zip
Patch 22.08: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/maszyna-diff-r8037-r8375.zip.torrent (również pobrać klientem bittorrent. Wypakować archiwum do paczki 22.03)
Patch 1 do wydania 22.08: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/maszyna-diff-r8375-r8389.zip
I zależnie od wersji systemu operacyjnego
X64:
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/x64/libs.zip
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/x64/eu07.zip
X86:
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/x32/libs.zip
https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/x32/eu07.zip

Starter: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/starters/starter.zip
Rainsted: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/starters/rainsted.zip
Pliki dla twórców map: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/editor_tools.zip
Programy na potrzeby symulatora: https://stuff.eu07.pl/releasebins/2208/simulator_software.zip

Biblioteki MSVC2008:
https://download.microsoft.com/download/5/D/8/5D8C65CB-C849-4025-8E95-C3966CAFD8AE/vcredist_x64.exe
https://download.microsoft.com/download/5/D/8/5D8C65CB-C849-4025-8E95-C3966CAFD8AE/vcredist_x86.exe
Biblioteki MSVC2015+:
https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x64.exe
https://aka.ms/vs/17/release/vc_redist.x86.exe
Biblioteki UCRT:
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/ucrt64.7z
https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/ucrt86.7z


Pełna lista zmian
Lista sum kontrolnych plików

następna maszyna planowo to 22.11

27
Wiecie że to się leczy...

Zamykam przed archeologią.

28
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 19 Sierpnia 2022, 20:41:10 »
Przy Bieszczadach też praca idzie do przodu :) Postępy przy drogach w Zagórzu.

29
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 17 Sierpnia 2022, 00:33:39 »
Postęp przy lk61 i lk4:
-wstępne położenie lk4 na odcinku Knapówka - Psary,
-postęp prac przy drogach przy bocznicy zakładowej w Rykoszynie.

30
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 08 Sierpnia 2022, 00:29:45 »
Dobra myślę rama gotowa. Teraz żmudna dłubanina przy osprzęcie.

Strony: [1] 2 3 4