Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szyszka

Strony: [1]
1
Cytuj
ET21 dawno temu miała ruszanie wycieraczką w kabinie bodajże na [ i ]. Obstawiam, że jakiś 2011 rok czy 12.
@wacek12321 nie mogło być pod "i" bo wówczas "i" obsługiwało hebelek od światła. Generalnie wycieraczki, które zrobiłem można z powodzeniem zamontować w EN57/71, EU/EP07, EP08, EP09 czy ED72. Gdzie jeszcze będą pasować to nie wiem. Jest w exe sterowanie jako takie. @matek123 dobrze wspomniał o universalach, bo to tak było ogarnięte. Królik mi kiedyś podesłał na mm właśnie wpis w exe dotyczący owych wycieraczek. Można powymieniać wycieraczki. A za jakąś chwilę, jak się ktoś znajdzie, to może się tą część exe rozbuduje.
Edit//: @Ra Jarku jak byś mógł doprecyzować w rainstedzie kilka rzeczy. Chodzi mi o skrzyżowania i zrobić skrzyżowania rzek. Reszta jest do ogarnięcia. Choć nie ukrywam, że czasem teren łatwiej mi si tka za pomocą hight maps.
Kiedyś poruszałem temat związany z wysokością sprzęgów w taborze. W symkowych normach jest na sztywno 1050mm nad główkę szyny. Problem polega na tym, że nie zawsze tak jest. Przydało by się ogarnąć w exe różne wysokości sprzęgów śrubowych i powietrznych. Tak aby na sztywno tego w modelu nie zmieniać. Wątek dotyczący sprzęgów: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,27882.0.html

Link do foto: https://eu07.pl/userfiles/27119/DSC08754.JPG
edit2//: przydało by się ogarnąć w exe rysowanie druta na żabach. Na ropuchach zawija drut do góry, tak jak by w tym miejscu miał byś wysięg z obniżonym drutem nośnym. Jest tak \_/żaba\_/ , a powinno być tak: \_żaba_/

2
Cytuj
Woda na szybie i uruchomienie wycieraczek były testowane parę lat temu przez Stelego, ale nie wyszło z tego za dużo. To działało na zasadzie shadera, i ponownie - nie ma osób, które byłyby to w stanie dodać.
Za czasów PC2009/2010 (jakoś tak) była lokomotywa spalinowa w której działały wycieraczki. Uruchamiało się je poprzez kikaniie guzika lub guzików, już nie pamiętam. W exe sterowanie wycieraczką jest, ale nikt tego nie rozwijał i w trakcie prac nad nowszymi modelami kabin i taboru to zostało zapomniane. W większości przypadków modele wycieraczek są zespawane z większością detali pudła lub kabiny. Trzeba by było wziąć na tapetę praktycznie każdy model i się nim zająć aby taką funkcję uruchomić. Potrzebne też są nowe modele wycieraczek z ruchomymi manelami. Mam wymodelowane wycieraczki do klopa 19xx. Nie są one zespawane z pudłem właśnie w celu ich uruchomienia. Jak ktoś będzie potrzebował to są w wątku z drobnymi modelami. Dorzuciłem też przetwornicę statyczną.

3
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 19 Marca 2023, 18:13:58 »
Class66 66602 i 66603 nie powstał by bez współpracy z Freightliner PL. Jest zgoda na publikację modelu. Niestety dla FPL trochę za mało 3d. Nie mniej jednak, zgodnie z decyzją FPL, model mam opublikować w maszynie:). @x_zielu robi na razie roboczą teksturkę do classa66. Jak on wygląda to widać na moim FB i w załącznikach. Reszta informacji niebawem.

4
Bocznica / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Marca 2023, 14:48:43 »
Lokomotywa E6ACTD-102 Dragon1 FPL. Przewoźnik do fot świeżo wypastował pudło. więc sorry za samojebki :D
https://eu07.pl/userfiles/27119/dragon%20FPL.7z

5
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 19 Marca 2023, 14:13:58 »
Lokomotywa  Class66 66602 i węglarki eamnos/eamnoss.
https://eu07.pl/userfiles/27119/fpl.7z

Lokomotywa E6ACTD-102 Dragon1 FPL. Przewoźnik do fot świeżo wypastował pudło. więc sorry za samojebki :D
https://eu07.pl/userfiles/27119/dragon%20FPL.7z

Kolejne fotki classa66 66602 Część może się powtórzyć. dysponuję też filmami z przedziału maszynowego i kabiny. Zgoda FPL na publikację i wykorzystanie jest.
https://eu07.pl/userfiles/27119/priv-class66FPL.7z

Scaliłem 3 wiadomości w jedną
MD

6
Bocznica / Odp: Gdzie jest odpowiedź?
« dnia: 28 Maja 2022, 21:31:35 »
Screen nic nie wnosi, bo: nie wiadomo co to za model, jaka sceneria, jakie masz ustawienia i czy sam czegoś nie zdupczyłeś. I post. też masz z d. Wątek na bocznicę :)

7
WWW / Odp: Dostęp do repozytorium SVN
« dnia: 18 Lutego 2022, 19:18:09 »
Rozwiązanie kiepskie, bo zablokowaliście pozostałe repozytoria, przynajmniej w moim przypadku. Limit 30 postów to Miłku sorry ale co? Mam spamować? Dostęp do repo poprzez svn dla osób z uprawnieniami BT w górę powinien być utrzymany.

Reg. zakazy 21.
Unikaj proszę obraźliwych słów.
Benek

8
Bocznica / Odp: Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 26 Listopada 2021, 18:22:55 »
To masz Chłopie pecha. Oficjalnej zgody na taki manewr nie było. Więc model kradziony. Adres Twojego IP zostanie przekazany na inne fora w celu automatycznego Banowania.


Nie pouczaj Użytkownika, który narusza Regulamin. Od poprawiania błędów są Administratorzy i Moderatorzy. Jeżeli widzisz naruszenie Regulaminu, użyj funkcji Forum Zgłoś do moderatora.

9
Bocznica / Odp: Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 26 Listopada 2021, 18:03:50 »
Powinna być nagroda w postaci "Pernamentnego Bana" :). Nie lubię, jak ktoś przywłaszcza sobie Czyjąś pracę.

10
Dysponuję danymi dotyczącymi peronów w całej Polsce (wysokość, długość poszczególnych krawędzi peronowych, wysokość peronów, budowa peronu, dojścia, udogodnienia). Jest to plik pdf wydany przez PKP PLK z lat 2013/2014. Posiadam również plik swojego autorstwa dotyczący danych wysokości stacji, przystanków kolejowych, posterunków odgałęźnych, odstępowych oraz nazw skróconych umieszczanych na nastawniach. Jeśli komuś się przyda to dane udostępnię. Jak to wygląda proszę zobaczyć screeny w załącznikach.
//edit: Jak by pojawiły się jakieś uwagi to proszę o info na mm.
//edit1: Co do kilometrażu dotyczącego Warszawy Centralnej i Tunelu Średnicowego to wygląda to tak, że po pożarze i wyburzeniu dworca, nie zmieniono kiliometrażu. Nowy dworzec jest wybudowany w innym miejscu. Więc odległość na niektórych liniach nie będzie się zgadzać. W pliku z moimi danymi dane wysokości i kilometraż są podane w osi stacji, przystanku czy posterunku.

11
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 14:48:19 »
Chodzi zapisy w licencji zaprzeczające się na wzajem. Dla zwykłego usera, pod względem merytorycznym, wszystko jest ok. A rzeczywistość jest de facto inna. Tyle mam do powiedzenia ;)
edit:// Do puki się nie poprawi zapisów lub nie zaimplementuje modeli w exe, to kradzieże będą na porządku dziennym. Błędem też było upublicznienie skryptów importu modeli.


12
Wydział zamówień / Odp: Linia 276
« dnia: 25 Listopada 2020, 06:49:30 »
@MP5 linia 286 też jest już ułożona.

13
Wydział zamówień / Odp: Linia 276
« dnia: 24 Listopada 2020, 13:01:04 »
Wróciłem na scenę Maszyny pod innym nickiem. Prace są dalej prowadzone. Obecnie sceneria trochę się rozrosła.  Exe pozwala na ustawienie środka scenerii w odległości 250km od miejsc docelowych. Szlaki kolejowe, które są odwzorowywane pozwolą na przejazd pociągiem z Lichkova/Międzylesia do Zielonej Góry, Poznania, Łodzi Kaliskiej; ze Szklarskiej Poręby Górnej do Poznania czy Warszawy. Z Kudowy-Zdrój do Wrocławia, Legnicy czy Wałbrzycha. Jak to potnę na scenariusze jeszcze nie wiem. Na razie priorytetem jest dokończenie nowych EN57.
edit\\: Obecnie poprawiam w profilu pionowym układ torowodrogowy. Teren sam się robi za pomocą hightmaps.

14
Pomoc w tworzeniu / Odp: Budowa sieci trakcyjnej - pytania
« dnia: 10 Marca 2020, 13:04:25 »
Teoretycznie przyjęte jest, że przęsło sieci ma około 1200m. Przewody sieci powinny wisieć na wysokości 4,90m - 6,4m. Optymalna wysokość zawieszenia przewodów jezdnych to 5,6m. Wówczas Odbieraki prądu najlepiej współpracują z siecią. Choć w rzeczywistości nie ma identycznych przęsęł sieci. Wiąże się to z parametrami technicznymi linii kolejowej, na której jest sieć rozwieszona: warunkami miejscowymi, planem toru i przekrojem poprzecznym. Inaczej rozwiesza się i kotwi sieć na linii z vmax 100km/h, inaczej vmax 120km/h, inaczej vmax 160km/h i inaczej na vmax>=200km/h. Polecam instrukcję: https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Iet-6.pdf , https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/INSTRUKCJA_utrzymania_sieci_trakcyjnej_Iet_2.pdf . Jeszcze inne wytyczne obowiązują przy budowie i modernizacji linii kolejowych dla vmax <=200km/h dla taboru konwencjonalnego i vmax 250km/h dla taboru z wychylnym pudłem. Co do kotwienia to inaczej wygląda ono przy przęśle naprężenia wykonanym z czterech słupów (2 przewody jezdne i jeden nośny), jeszcze inaczej gdy przęsło wykonane jest z sześciu słupów (2 pzewody jezdne i 2 nośne).

Strony: [1]