1
Na warsztacie / Odp: Odświerzenie otoczenia na odcinku Jerzynianka - Nowa Ruda Podg (Wrzosy)
« dnia: 28 Lutego 2025, 10:58:13 »Dobra, co dalejodświeŻenie w tytule
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dobra, co dalejodświeŻenie w tytule
Witam. Ostatnio dużo zdarzeń na przejazdach a w mojej okolicy był nawet śmiertelny wypadek i nasunęły mi się dwa pytania.TOP sygnalizuje maszyniście sprawność rogatki z chwilą jej załączenia. A załączenie rogatki w początkowym okresie to tylko miganie świateł czerwonych dla kierowców. Dopiero po 10 sek. zaczynają się opuszczać rogatki. Przez te 10 sekund maszynista może już minąć TOP i jeżeli drąg trafi na przeszkodę to niestety, maszynista zmiany sygnalizacji na TOP (na niesprawną) może już nie zauważyć. Kolejne załączenie uszkodzonego przejazdu spowoduje, że TOP będzie wyświetlać od razu światło pomarańczowe.
1. Czy możliwa jest usterka polegająca na tym, że rogatki się nie zamknęły a na Topach będą białe światła informujące maszynistę, że są zamknięte?
2. Jeśli rogatki zamkną się prawidłowo i na Top będzie białe światło to czy podniesienie ręcznie szlabanu do góry spowoduje wyświetlenie pomarańczowych świateł na Top?
Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.Grzewcze w Bieszczadach jeździły jeszcze w zimę 1993/1994, z SM42.
Treści są publikowane z jakimś tam 2-tygodniowym opóźnieniem, trzeba poczekać.CytujInterpelacja nr 1774 w sprawie zakazu fotografowania wybranych obiektów, w tym infrastruktury transportowej- to dosyć ogólne i bardzo szerokie pojęcie. Niestety nie można podglądać treści interpelacji poselskich. Ale w każdym razie efekt jest doskonały. Nie można powiedzieć, że nic nie zrobiła. Trzeba przyznać, że bardzo wiele zrobiła...
Uważam, że dosłownie zapisanie w oprogramowaniu, że pojazd ma się pokazać awarię tego dnia, mimo, że jest sprawny, tylko po to, żeby producent na tej domniemanej usterce zarobił kilka baniek, jest absolutnie niedopuszczalne."Szkoda" (ironia!) że hybrydy się nie wyłączyły jak przewozili uchodźców z Ukrainy...
Ogólnie to za wyjątkiem jakiegoś scenariusza na Całkowie 2.0 to nie trzeba się tym przejmować, bo temperatury są odpowiednio wysokie by móc na spokojnie odpalać i jechać. Pomocnik będzie czasem chciał, by to wszystko załączyć, ale jak się nie świeci ww. lampka to można go olać.Sporo "temperatur" pod spalinki konfigurowałem i ogólnie tylko w 42/6Dg przy jeździe na pełnych obrotach, po ok. 40 minutach można przegrzać. Objawia się to tylko zapaleniem lampki na pulpicie, lokomotywa dalej normalnie pracuje.
Witam, pytań ciąg dalszy, czy jest możliwość, żeby nieco przyciszyc dźwięk przetwornicy? Wszystkie dźwięki są ok, ale jeśli włączę przetwornice, to muszę przyciszyć komputer, co powoduje że słabo słychać pozostałe dźwięki, z tąd pytanie.Postaram się co nieco podregulować głośność.
Temat jest o tyle trudny, że w zasadzie piśmiennictwo skupia się na hamowaniu pełnym/nagłym od prędkości maksymalnej i drodze hamowania w takich warunkach. Hamowania służbowe i z niepełnej prędkości nie są brane pod uwagę - a przynajmniej ja się z czymś takim nie spotkałem.Jakby była taka opcja to z chęcią przetestuję.
W MaSzynie możemy podkręcić sprawność przekładni i włączyć siłę oporu Sabów do tejże sprawności, co poprawi hamowanie przy mniejszych ciśnieniach w cylindrze.
Teraz powstaną kolejne pytania: jak bardzo i w którym kierunku ma bujać, aby nam błędnik nie wysiadł...?;)Od X lat mamy parametryzację bujania. Problem jest w silniku - przeciwieństwo łagodnego bujania lokomotywy, czyli owe "twarde" zawieszenie :-)
W pierwszym poście pojawiła się nowa, poprawiona paczka. Podczas instalacji proszę przeczytać disklejmery znajdujące się pod linkiem. Podkreślam raz jeszcze - przed instalacją należy usunąć pliki .sbt związane ze scenerią.1) Usuń plik .sbt
Ten pospieszny z Lk do Ow o ktorej ma wjazd do Lodzi i o ktorej odjazd? Moze warto by bylo go wciagnac jako do prowadzenia. Na chwile obecna nie mamy pospiecha w strone Ow.