chyba, że nie ma w dekorowaniu nic trudnego bo naprawde nie mam pojęcia :)
To na pewno wymaga poczucia estetyki i umiejętności przeniesienia świata rzeczywistego do symulacji. Mnie na przykład to nie szło, kiedy byłem w Twoim wieku (co prawda w edytorze OMSI, ale to w zasadzie żadna różnica).
Jak ktoś jest zainteresowany robieniem zdjęć na tekstury (i poglądowych trochę też), to śmiało można:
Dworców:
- budynku dworca w Wejherowie,
- budynku dworca w Gdyni Głównej,
- budynku dworca w Gdańsku Wrzeszczu.
Nastawni:
- nastawni w Gdyni Głównej,
- nastawni w Gdyni Orłowie,
- nastawni w Gdańsku Głównym (zarówno LCS jak i nieczynna peronowa przy "zieleniaku").
Zejść:
- zejść peronowych w Gdyni Głównej,
- rudych zejść przy Gdańsku Żabiance AWFiS SKM,
- zejścia przy budynku dworca w Gdańsku Oliwie,
- zejść w Redzie.
Mostów:
- kładki "Redłowo",
- wiaduktu przy Gdyni Redłowie SKM,
- wiaduktu przy Sopocie Wyścigach SKM wraz z przyklejonym do niego budynkiem-zejściem,
- wiaduktu "Nowa Wałowa",
- wiaduktu w ciągu ulicy Błędnik przy Gdańsku Głównym,
- estakady Eugeniusza Kwiatkowskiego,
- kładki przy Rumi Janowie SKM,
- tunelu przy Rumi Janowie SKM,
- wiaduktu w ciągu ulicy Jana III Sobieskiego przy dworcu głównym w Rumi.
Wiat:
- Wiaty peronowej (PLK) w Sopocie,
- wiat peronowych (PLK) w Gdyni Głównej/Orłowie/Chyloni,
- wiat peronowych w Gdańsku Wrzeszczu,
- wiat peronowych w Gdańsku Głównym
Dużych budynków:
- biurowców/wieżowców przy Uniwersytecie Gdańskim, między torami a aleją Grunwaldzką,
- centrum handlowego "Metropolia" w Gdańsku Wrzeszczu.
Infrastruktury SKM:
- przystanków SKM, bo każdy jest inny - wiat, peronów, zejść i tego co na peronach (z umiarem, dedykowanych ławek nikt nie będzie robił),
- przystanku służbowego SKM w Gdyni Cisowej.
Domków dla pociągów:
- lokomotywowni w Gdyni Grabówku,
- hali przy Gdyni Postojowej.
Uprzednio polecam zapoznać się z poradnikiem robienia zdjęć, jak i z przykładową serią np. dworca -
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.msg573591.html#msg573591