31
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Listopada 2023, 16:57:07 »
EU160-015 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/EU160-015-r2.7z
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wydaje mi się to dziwne, bawiłem sie plikami .fiz Impulsa, i udało mi się osiągnąć efekt tego, że przesuniecie o 1% dodaje 1% mocy, ale tekstura nastawnika wchodzi w pulpit (i dalej hamowanie działa normalnie).
jointctrl: { podstawa_nastawnik rot -0.0125 0 0.1
lubjointctrl: { nastawnik rot 0.01450 0 0.1
zamień wartość -0.0125 lub 0.01450 na 11 razy mniejszą.
Czyli rozumiem że budżet około 40K + 40K + 60K (wózek, wózek, pudło i reszta) trójkątów na model zewnętrzny będzie optymalny? Silnik MaSzyny ma jakieś ograniczenia lub sztywne reguły pod tym względem, czy raczej jest to na oko, by nie przesadzić?Na oko, tyle ile wyjdzie, w zależności od złożoności danego modelu. Takie mid poly jak pod wszystkie gry.
Choćby normalki normalnie (hehe) działają?Działają.
I jeszcze jedna intrygująca mnie kwestia... prawa autorskie i licencja. Zakładając że model rzeczywiście trafi na poczet MaSzyny, to czy nadal ja zachowuję prawa autorskie do swojej pracy i czy mogę używać tego modelu poza nią?Zachowujesz prawa i możesz używać.