61
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 22 Maja 2011, 19:56:39 »
No i problem rozwiązany. Dzięki.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
"Sceneria: Linia_053 sluzba-6
Opis: TLK 81100 ze Szczecina Głównego do Białegostoku
Lokomotywa: EU07-310
Skład: 2+1+1+Bar+2+2+2+2
Uwagi: Pociąg wpadł w poślizg i hasler zarejestrował 150 km/h, w rzeczywistości było tam 68 km/h, a prędkość maksymalna powinna wynieść 121 km/h."
Czy nie widzisz, że problem polega na tym, że niezbędna jest pomoc Państwa, skoro nie chcemy się skompromitować?
Widzisz może czasem warto o coś zapytać niż bez końca trwać w głupocie.
...na jego miejscu był EN57 dawno był by już na trasie.
Czy podoba wam się repaint wagonu?
Co muszę w nim zmienić?
Czego użyć?
Jego zastępcą będzie prawdopodobnie Jacek Prześluga - członek zarządu PKP SA ds. rewitalizacji dworców kolejowych.
Opóźnienie jest ok. 15 minut.
Dziwne podejście, naprawdę. Nie obchodzi Cię to, że za jakiś czas największy udział w rynku będzie miał Niemiec, Arab czy inny, nie Polak? Fajnie jest wszystko sprzedać i pozbyć się źródła długów, ale na dłuższą metę to chyba się nie opłaca.
Nie jestem tego taki pewien, pracujesz/masz kogoś pracującego w PKP Intercity z rodziny? Wątpię, zaś ja mam i wiem jak jest - Wiedzą co robią, lecz nie mogą robić niczego wbrew woli zarządu/dyrekcji/przełożonych. No i naprawa wagonów trwa, do tego dochodzą koszty i to że wysyła się tylko po kilka wagonów co jakiś czas na NR/NG a nie setki.
Fakt biurokracji zbyt dużo, lecz uwierz mi że to by były i tak za małe pieniądze, które muszą na to iść.
I to jest sedno sprawy. Mamy XXI wiek. Czy nikt nie pomyslal aby utworzyc komputerowa baze wagonow? System moglby - miedzy innymi - z odpowiednim wyprzedzeniem informowac, ze "za x dni uplynie data waznosci rewizji wagonu nr y".
Z rewizjami jest taka sprawa, że trwają one więcej czasu niż przegląd samochodu czy wykonanie badań. Dodatkowo przewoźników państwowych obowiązuje ustawa o zamówieniach publicznych. Stąd nawet przy zaplanowaniu, że robimy co roku przetarg na rewizje, mogą się pojawić opóźnienia — chociażby ze względu na protesty, unieważnienia itp.
Także więc nie tylko my mamy problemy z zimą