Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - mk1992

Strony: [1] 2
1
Tabor / Nowy model 111A
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 17:55:56 »
Witam. Pobrałem i zainstalowałem nowy model wagonu 111A. Model jest świetny, natomiast mam problem dotyczący tablic kierunkowych. Jest informacja, że takowe występują w tym modelu, mógłby mi ktoś podpowiedzieć co mam zrobić, aby je "uruchomić"?

2
Pomoc w tworzeniu / Błąd przy uruchamianiu 3ds max 7
« dnia: 17 Sierpnia 2013, 12:37:23 »
Witam. Przy próbie uruchomienia 3ds max 7 pojawił mi się komunikat jak na załączonym screenie. Jeszcze dwa dni temu program uruchamiał się bez większych problemów. Nie ukrywam, że wczoraj instalowałem GTA IV, być może ma to jakiś związek? Jak temu zaradzić? Czy jeszcze coś będzie Wam potrzebne do zdiagnozowania problemu?

3
Poszukuję osoby, która jest obeznana w wieszaniu sieci trakcyjnej, a co za tym jest w stanie wyłapać wszelkie błędy, jakie popełniłem przy jej wieszaniu na kawałku testowej scenerii. Jest tu ktoś taki? Brakuje mi motywacji do dalszych prac, a czym więcej się patrzę na jedno i to samo, tym mniej (błędów) widzę.

Chętnej osobie wyślę plik ze scenerią, czekam na zgłoszenia tutaj, albo na PW.

  Dodano: 24 Lipca 2012, 22:02:30
Chciałbym po pierwsze: podziękować koledze @dymus za poświęcony mi czas i pomoc, a po drugie "podziękować" forumowiczom za tak licznie zaoferowaną pomoc, gdzie zgłosiły się do mnie aż dwie osoby, z czego jedna oferta była raczej zaoferowana ze względu na to, aby dowiedzieć się, "co tam tworzę", a druga to od wspomnianego wyżej kolegi @dymus.

Przepraszam, ale musiałem sobie ponarzekać. Bo od wielu lat widzę nic się nie zmienia na plus.

4
Pomoc w tworzeniu / Sekcjonowanie sieci trakcyjnej
« dnia: 27 Marca 2012, 20:21:43 »
Witam. Kiedyś na forum był udostępniony plik max pod nazwą "przejściówka", tj. gotowy model do wstawienia, który bardzo ułatwiał pracę, gdyż nie trzeba było ręcznie sekcjonować sieci trakcyjnej robiąc scenerię. Niestety nie mogę tego pliku znaleźć, ani na forum, ani w katalogu dodatków. Posiada ktoś ten model tudzież zna sposób, jak najprościej zrobić tzw. sekcjonowanie sieci trakcyjnej w 3ds max?

5
Cieszyńskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei wraz ze Śląskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Katowicach, portalem forumkolejowe.pl oraz kolejowe-sprawy.pl ma przyjemność zaprosić na drugą część imprezy czerwcowej pod hasłem: SKR - Z GOP-u na Śląsk Cieszyński. Odbędzie się ona w sobotę 17 września br. Trasa prowadzi przez miejsca gdzie od dłuższego czasu pociągi pasażerskie nie kursują planowo lub wcale. W ramach atrakcji będziemy starali się zorganizować wjazd na bocznicę Kopalni węgla kamiennego, aby można było obejrzeć te na co dzień niedostępne miejsca.

 Planowana trasa pociągu:
 Katowice odjazd 7:11 - Bielsko Biała Główna - Skoczów - Goleszów – Cieszyn Mnisztwo - Cieszyn - Cieszyn Marklowice - Cesky Tesin - Cieszyn - Chybie Mnich - Strumień - Dębina - Pawłowice Śląskie - Studzionka - Warszowice - Żory Baranowice - Żory - Rybnik - Sumina - Jejkowice - Rybnik - Leszczyny - Łaziska Kopalnia - Tychy - Katowice Ligota - Katowice Muchowiec – KWK Staszic - Katowice Ligota - Ruda Kochłowice – Zabrze Makoszowy – Gliwice Sośnica - Gliwice Sośnica Towarowa - Gliwice Sośnica - Gliwice - Zabrze Makoszowy Kopalnia - Hajduki - Gottwald - Katowice przyjazd ok. 21:45

 Cena normalna za przejazd 99 zł (69 zł*).
 *Dla uczestników poprzedniej imprezy obowiązuje cena podana w nawiasie.

 Gwarantujemy tak jak poprzednio wspaniałą atmosferę w pociągu.
 Będzie także możliwy w czasie jazdy zakup kawy i herbaty.

 Możliwy jest przejazd w pociągu tylko na odcinku Cieszyn – Cieszyn Marklowice - Cesky Tesin - Cieszyn.

 W tym przypadku cena wynosi 10 zł w miarę wolnych miejsc.
 Dla dzieci do 10 lat przejazd na tym odcinku jest bezpłatny pod opieką dorosłych.

 Dla pełnoletnich uczestników przewidziany jest drobny upominek na zakończenie imprezy. Szczegóły odnośnie imprezy będą na bieżąco zamieszczane na stronie www.csmk.pl

 Dane do wpłaty rozsyłane będą każdemu chętnemu w momencie otrzymania przez nas zgłoszenia.

 Zastrzegamy sobie prawo odwołania imprezy w przypadku zebrania małej liczby chętnych.

 Tylko w przypadku odwołania imprezy wpłata za bilety jest uczestnikom zwracana w pełnej wysokości.

 Dzieci do lat 15 jadą bezpłatnie /tylko/ pod opieką dorosłych i po wcześniejszym zgłoszeniu tego organizatorom.

 Wpłat należy dokonywać do 15 września br.

 Zapisy: nynusiek@tlen.pl , csmk@wp.pl

 Informacji udziela:
 W sprawie trasy i rozkładu jazdy pociągu - Prezes CSMK Damian Kazimierczak nr tel. 694-147-694.

 W sprawie wpłat, zgłoszeń i kwestii administracyjnych - Członek Zarządu CSMK Andrzej Siwak nr tel. 728-666-718, 794-674-941.

Źródło: http://www.przewozyregionalne.pl/w-regionach,slaskie,wydarzenia-z-regionu.html

Komentarz ode mnie: Chciałbym tylko poinformować, że przejazd odbędzie się zgodnie z planem. Serdecznie zapraszamy. Ostatecznie można wpłacać w dniu imprezy, ale w miarę możliwości prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o tym (kontakt do Andrzeja podany jest wyżej), ewentualnie do mnie na PW lub poprzez e-mail: skiba992_921@wp.pl :)

6
Cieszyńskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei ma przyjemność zaprosić na przejazd pociągiem specjalnym po nieużywanych w ruchu pasażerskim liniach kolejowych Górnego Śląska i Zagłębia Dąbrowskiego. Przejazd odbędzie się 11 czerwca 2011 roku (sobota). Początek imprezy o godzinie 8 na peronie V katowickiego dworca kolejowego, zakończenie około godziny 20, również w Katowicach. Koszt to 99 zł. (do 31 maja PROMOCJA), natomiast po 31 maja koszt wynosić będzie 149 zł.

W cenę biletu wliczone są:

- dostęp do infrastruktury wraz z zaplanowanymi postojami typu "foto stop"
- cena energii
- 12-godzinna dniówka maszynisty i pani kierownik pociągu
- wynajęcie składu
- podatek VAT
- wydrukowanie biletów dla uczestników
- zimne napoje (coca cola, pepsi, woda mineralna)
- słodycze

Trasa przejazdu wygląda następująco:

KATOWICE peron V – Sosnowiec Porąbka – Dąbrowa Górnicza Wschodnia – Sosnowiec Maczki – Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Maczki – Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Katowice Zawodzie – p.odg. Szabelnia – Katowice Szopienice Północne – Siemianowice Śląskie – Chorzów Stary – Bytom – Bytom Północny – Bytom Bobrek (łącznica towarowa Karb – Bobrek) – Zabrze Makoszowy – Gierałtowice – Knurów – Ruda Bielszowice – Ruda Kochłowice – Radoszowy – Katowice Ligota – Łaziska Górne – Orzesze Jaśkowice – Orzesze Miasto – Łaziska Huta – Łaziska Średnie – Wyry – Tychy – p.o. Mąkołowiec – Katowice Kostuchna – Katowice Murcki – Katowice Ochojec – Katowice Muchowiec – Katowice Janów – Stawiska – KATOWICE

W czasie przejazdu zaplanowane jest ponad 40 foto stopów, natomiast na zakończenie imprezy planujemy małą niespodziankę!

Przejazd odbędzie się jednostką elektryczną EN57-1035. Pieniądze można już wpłacać przelewem na jedno z dwóch kont:

mBank: 14 1140 2004 0000 3702 6959 6427
Deutsche Bank PBC: 24 1910 1048 2944 0312 8837 0002

W tytule proszę wpisać swoje imię, nazwisko i dopisek "EN57 po GOP".

UWAGA! Dzieci, które nie ukończyły jeszcze 13 roku życia mają możliwość darmowego przejazdu, ale pod warunkiem opieki osoby dorosłej i za okazaniem legitymacji szkolnej w dniu imprezy. Osoby, które planują wybrać się na przejazd z dziećmi proszone są o poinformowanie o tym fakcie organizatorów imprezy, tak abyśmy odpowiednio wcześniej wiedzieli, ilu osobom mamy wydrukować pamiątkowy bilet wraz z mapką przejazdu.

Szczegółowych informacji udzielamy poprzez e-mail lub na PW:

Damian Skibiński (skiba992_921@wp.pl)
Przemysław Szczepanek (przemyslaw.szczepanek@gmail.com)
Andrzej Siwak (nynusiek@tlen.pl)

@REWIZOR, dzięki za zgodę na założenie tematu.

Wszystkich traktujemy jednakowo.
Akceptacja.

REWIZOR

7
Bocznica / Odp: Godzina na forum
« dnia: 24 Stycznia 2011, 23:00:36 »
Cytat: macius5991
Opóźnienie jest ok. 15 minut.

@REWIZOR mógłby na głównej dopisać "za opóźnienie uprzejmie Państwa przepraszamy" :D

Bocznica.
Krzysiek626

8
Pomoc w tworzeniu / Błąd przy wstawianiu rozjazdu krzyżowego
« dnia: 23 Października 2010, 14:32:11 »
Witam. Korzystam z najnowszych skryptów do tworzenia scenerii i po krótkiej przerwie z powrotem zabrałem się za dłubanie w 3ds max. No i pojawił się problem przy wstawianiu rozjazdu krzyżowego (screen w załączniku). Dodam, że wcześniej nie miałem tego problemu. Uprzedzam pytanie - w symulatorze nic nie grzebałem, nic nie usunąłem i nic nie zmieniałem. Jaka może być przyczyna mojego problemu?

9
Bocznica / Odp: Pociąg "Chełmianin" uniknął wypadku pod Garwolinem
« dnia: 27 Września 2010, 23:31:07 »
Z nieoficjalnych źródeł wiem, że w okolicach Tarnowskich Gór doszło do podobnego zdarzenia. Dwie jednostki zostały puszczone na ten sam tor. Dokładniejsze informacje będę miał wieczorem

I jak tam, dowiedział się czegoś?

Obiecał że napisze jak będzie miał więcej informacji.
Bocznica.
Krzysiek626

10
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 02 Września 2010, 22:54:36 »
A ja się ostatnio podniecałem tym, że zaliczyłem misję brutto+pośpieszny na L053...

11
Pomoc w tworzeniu / Problem przy łączeniu scenerii w 3ds max
« dnia: 15 Lipca 2010, 22:36:15 »
Witam. Stworzyłem w dwóch osobnych plikach max dwie krótkie scenerie, a w zasadzie stacje. Następnie połączyłem je za pomocą opcji "merge". Po eksportowaniu do pliku *scn. i próbie uruchomienia symulatora wywala mi dosyć sporo różnych dziwnych błędów:

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce FX 5200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.0
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpb-n1.tex
OK
textures\tpd-stare3.tex
OK
textures\tpb-old1.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
textures\wzl.dds
OK
textures\tpd1.tex
OK
textures\grassdarkgreen2.dds
OK
textures\rail_screw_unused1.dds
OK
textures\tpd-old1.tex
OK
textures\podklad1.dds
OK
textures\wzw.dds
OK
textures\plateplatform1.dds
OK
textures\plateplatform1_side.dds
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n1.t3d
textures\wasyl\nastawnia_n1.dds
OK
textures\wasyl\roof-redtiles-aged1.dds
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n2.t3d
textures\wasyl\nastawnia_n2.dds
OK
textures\wasyl\dach_papa.dds
OK
textures\wasyl\nastawnia_n2_b.dds
OK
textures\tor-old-1.tex
OK
textures\tpb-oil5.tex
OK
textures\tpb-old2.tex
OK
textures\tpb-old.tex
OK
textures\tpbp-new2.tex
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\tpbps-new2_05.tex
OK
textures\tpbps-new2oil.tex
OK
textures\tpbps-new3.tex
OK
textures\tpb-z1.tex
OK
textures\tpd1-pods.tex
OK
textures\tpd2-pods.tex
OK
textures\tpd-oil1.dds
OK
textures\tpd-oil1.tex
OK
textures\tpd-oil2.tex
OK
textures\tpd-oil3.tex
OK
textures\tpd-old3.tex
OK
textures\tpd-old4.tex
OK
textures\tpdrew1.tex
OK
textures\tpdrew2.tex
OK
textures\tpdrew3.tex
OK
textures\tpd-stare.tex
OK
textures\tpd-stone1.tex
OK
textures\trad_bk1.dds
OK
textures\trad_bk3.dds
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
tr\wys-ni-k.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
textures\tr\est-bramkaszara-s770.dds
OK
textures\tr\#est-bramkaszara-s770.dds
OK
tr\est-bramkaszara-pg1m.dds
OK
tr\metale1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1k.t3d
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
Loading - text model: models\tr/est-polbramka-2t-770.t3d
textures\tr\est-polbramkaszara-s770.dds
OK
textures\tr\est-polbramkaszara-p.dds
OK
textures\tr\#est-polbramkaszara-psegm.dds
OK
Loading - text model: models\tr/].t3d
textures\tr\metale1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/est-new770.t3d
textures\tr\est-bramkaszara-new770.dds
OK
textures\tr\#est-bramkaszara-new770.dds
OK
tr\est-bramkaszara-pg1-new.dds
OK
pkp\wskazniki1.dds
OK
pkp\unikalnanazwa.dds
Failed
Loading - text model: models\w27.t3d
textures\concrete1.dds
OK
pkp\transparent.dds
OK
roof\roof-redtiles-aged1.dds
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec1.t3d
slimson\dworzec1.dds
OK
slimson\dworzec1jad.dds
OK
slimson\dworzec1tyl.dds
OK
roof\roof-asphaltstrip1.dds
OK
slimson\dworzec1tyla.dds
OK
slimson\dworzec1tylb.dds
OK
slimson\dworzec1sciana.dds
OK
slimson\dworzec1sciana2.dds
OK
slimson\dworzec1sciana3.dds
OK
tabl\a.dds
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/s4izcpb_dd.t3d
sem\glowice.dds
OK
sem\#pkplight_lenses.dds
OK
sem\bialy.dds
OK
sem\pomaranczowy.dds
OK
sem\zielony.dds
OK
sem\czerwony.dds
OK
sem\slupy.dds
OK
Loading - text model: models\sem/slupy/s4ibl.t3d
Loading - text model: models\sem/drabinki/d4i.t3d
Loading - text model: models\sem/glowice/s5izpcpb_dd.t3d
Loading - text model: models\sem/slupy/s5ibl.t3d
Loading - text model: models\sem/drabinki/d5i.t3d
Loading - text model: models\sem/glowice/tminb_dd.t3d
sem\niebieski.dds
OK
Loading - text model: models\sem/slupy/tosptmibg.t3d
Loading - text model: models\sem/drabinki/d2i.t3d
textures\zegar.dds
OK
textures\asphaltplatform1.tex
Unrecognized texture format: Są
Failed
textures\asphaltplatform1_side.tex
Unrecognized texture format: ´çą
Failed
Loading - text model: models\detal/lampahg-betdziur1.t3d
textures\detal\#beton_slup2.dds
OK
textures\detal\lampa_metal.dds
OK
tr\teownik.dds
OK
Loading - text model: models\tr/sts1.t3d
textures\tr\teownik.dds
OK
Loading - text model: models\slimson/dworzec2.t3d
slimson\dworzec2.dds
OK
slimson\dworzec2a.dds
OK
slimson\dworzec2b.dds
OK
slimson\dworzec2c.dds
OK
slimson\dworzec2d.dds
OK
textures\slup_rdza.dds
OK
Loading - text model: models\detal/lawka.t3d
\concrete1.dds
OK
Loading - text model: models\detal/rj1.t3d
detal\rozklad_bok.dds
OK
detal\rozkladb.dds
OK
detal\rozklady.dds
OK
Loading - text model: models\detal/rj2.t3d
textures\rozkrz34r150-tpd1.dds
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
textures\wzk.dds
OK
textures\chodnik1.dds
OK
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_n3.t3d
textures\wasyl\nastawnia_n3.dds
OK
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
textures\pm\#kladka-filar.tex
OK
textures\pm\kladka-stal.dds
OK
textures\pm\kladka-porecz.tex
OK
wood\woodredbrown2_agedplanks.dds
OK
Loading - text model: models\wasyl/dworzec_d3.t3d
textures\wasyl\dworzec_d3.dds
OK
textures\wasyl\roof-redtiles-aged-wasyl.dds
OK
tabl\toa.dds
OK
Loading - text model: models\sem/glowice/to2izp_dd.t3d
Loading - text model: models\sem/wskazniki/w1new_d.t3d
textures\4.dds
Failed
textures\2.75
Failed
Unknown track property: "-645.958"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "4719.21"
Unknown track property: "rotate"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "169.82"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "node"
Unknown track property: "-1"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "test_zwr1_wz"
Unknown track property: "model"
Unknown track property: "1.9"
Unknown track property: "0.16"
Unknown track property: "0.4"
Unknown track property: "180"
Unknown track property: "wza.t3d"
Unknown track property: "wzp"
Unknown track property: "endmodel"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_wz1"
Unknown track property: "animation"
Unknown track property: "0.5"
Unknown track property: "test_zwr1_wz"
Unknown track property: "rotate"
Unknown track property: "wz"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "100"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_wz2"
Unknown track property: "animation"
Unknown track property: "0.5"
Unknown track property: "test_zwr1_wz"
Unknown track property: "rotate"
Unknown track property: "wz"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "-90"
Unknown track property: "100"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_0"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "test_zwr1"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_1"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "test_zwr1"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_vmax"
Unknown track property: "trackvel"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "test_zwr1"
Unknown track property: "-1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1_v40"
Unknown track property: "trackvel"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "test_zwr1"
Unknown track property: "40.0"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1+"
Unknown track property: "multiple"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "none"
Unknown track property: "test_zwr1_wz1"
Unknown track property: "test_zwr1_0"
Unknown track property: "test_zwr1_vmax"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "event"
Unknown track property: "test_zwr1-"
Unknown track property: "multiple"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "none"
Unknown track property: "test_zwr1_wz2"
Unknown track property: "test_zwr1_1"
Unknown track property: "test_zwr1_v40"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "node"
Unknown track property: "-1"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "none"
Unknown track property: "triangles"
Unknown track property: "zwrot34r300pods-new.tex"
Unknown track property: "2.31685"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "34.0005"
Unknown track property: "0.179821"
Unknown track property: "0.983699"
Unknown track property: "1.19596e-005"
Unknown track property: "0.233141"
Unknown track property: "0.699933"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "2.31837"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "11.2"
Unknown track property: "0.179219"
Unknown track property: "0.983809"
Unknown track property: "-1.79191e-005"
Unknown track property: "0.233467"
Unknown track property: "0.0300105"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "1.22276"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "34.0"
Unknown track property: "0.119912"
Unknown track property: "0.992785"
Unknown track property: "-1.19893e-005"
Unknown track property: "-0.000982905"
Unknown track property: "0.69992"
Unknown track property: "endtri"
Unknown track property: "node"
Unknown track property: "-1"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "none"
Unknown track property: "triangles"
Unknown track property: "zwrot34r300pods-new.tex"
Unknown track property: "1.21666"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "11.2"
Unknown track property: "0.059753"
Unknown track property: "0.998213"
Unknown track property: "-1.59898e-005"
Unknown track property: "-0.00228717"
Unknown track property: "0.0300105"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "1.22276"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "34.0"
Unknown track property: "0.119912"
Unknown track property: "0.992785"
Unknown track property: "-1.19893e-005"
Unknown track property: "-0.000982905"
Unknown track property: "0.69992"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "2.31837"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "11.2"
Unknown track property: "0.179219"
Unknown track property: "0.983809"
Unknown track property: "-1.79191e-005"
Unknown track property: "0.233467"
Unknown track property: "0.0300105"
Unknown track property: "endtri"
Unknown track property: "node"
Unknown track property: "-1"
Unknown track property: "0"
Unknown track property: "none"
Unknown track property: "triangles"
Unknown track property: "zwrot34r300pods-new.tex"
Unknown track property: "1.22276"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "34.0"
Unknown track property: "0.119912"
Unknown track property: "0.992785"
Unknown track property: "-1.19893e-005"
Unknown track property: "0.966811"
Unknown track property: "0.999487"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "1.21666"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "11.2"
Unknown track property: "0.059753"
Unknown track property: "0.998213"
Unknown track property: "-1.59898e-005"
Unknown track property: "0.965507"
Unknown track property: "0.329578"
Unknown track property: "end"
Unknown track property: "-3.15992"
Unknown track property: "0.2"
Unknown track property: "34.0"

Czego te błędy mogą dotyczyć i jak ewentualnie się ich pozbyć?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

12
Pomoc w tworzeniu / Problem z "anglikami"
« dnia: 24 Lutego 2010, 21:29:11 »
Witam. Dzisiaj po raz pierwszy od pobrania najnowszej paczki symulatora postanowiłem "podłubać" w 3ds max. No i pojawił się problem, który dokładnie widać w dołączonym do posta załączniku. Co mam zrobić, aby pojawiła się tekstura na rozjeździe krzyżowym?

Z góry dziękuję za pomoc.

13
Trasy / Latarnie w L053
« dnia: 16 Lutego 2010, 09:45:10 »
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób można wyłączyć latarnie w scenerii L053? Niegdyś była o tym mowa na forum, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Z góry dziękuję za pomoc.

14
Bieżące kolejowe / Tabele do SRJP
« dnia: 30 Października 2009, 21:50:59 »
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, w jakim programie można stworzyć tabelę do SRJP?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam, @mk1992.

15
Tabor / Okno w ET42
« dnia: 22 Września 2009, 18:37:06 »
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy w ET42 okno po prawej stronie maszynisty otwiera się w taką samą stronę, jak u mnie w symulatorze? (proszę spojrzeć na screen w załączniku)

Z góry dziękuję za odpowiedzieć.

Pozdrawiam, @mk1992.


REWIZOR

Dzięki.

16
Tabor / ET40-brak tekstury?
« dnia: 17 Września 2009, 14:34:14 »
Witam. Ściągnąłem sobie lokomotywę ET40, którą można znaleźć w katalogu dodatków. Przetestowałem ją od A do Z i znalazłem coś, co mnie zaintrygowało (screen w załączniku). Czy to jest brak tekstury, czy tak ma być? Mam na myśli to "coś" zielonego, co wygląda jak trawa.

17
Pomoc w tworzeniu / STS1-jaka tekstura?
« dnia: 22 Sierpnia 2009, 12:32:09 »
Tak jak w temacie. Screen w załączniku.

Z góry dziękuję za pomoc!

18
Może Ty będziesz chętny?

Unikaj pisania postów, które nie wnoszą nic wartościowego do tematu.
Akvin

19
Witam. Chciałbym się zapytać, czy odległość między ślizgaczem pantografu a zwisem trakcyjnym, którą można zobaczyć w załączonym screenie, jest dozwolona?

20
Bocznica / Wydzielone z: Najlepsze screeny
« dnia: 20 Maja 2009, 14:11:01 »
Pozwolę sobie na mały OT (z góry przepraszam). Chciałbym się tylko dowiedzieć, kto jest autorem modelu EN57, który widać na screenie w poprzednim poście?

Nie przepraszaj, tylko korzystaj z PW.
Wydzielam.
ZiomalCl

21
Pomoc w tworzeniu / Problem z układem współrzędnych w 3ds max
« dnia: 08 Maja 2009, 16:13:59 »
Witam. Prawdopodobnie swoją przez nieuwagę, wcisnąłem jakiś klawisz na klawiaturze, który spowodował, że układ współrzędnych w 3ds max jest nieaktywny (tak jak widać na załączonym screenie).

Jak to rozwiązać?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992.

Przenoszę.
Akvin

22
Pomoc w tworzeniu / Krzywe przejściowe.exe
« dnia: 02 Maja 2009, 20:13:16 »
Witam. Niestety nie odnalazłem odpowiedzi na mój problem, być może za słabo szukałem (przyznaję się, czasem mi się to zdarza), a być może faktycznie nie ma tego, czego szukam...

No, ale o co chodzi? Otóż ściągnąłem sobie program, który się zwie "Krzywe przejściowe.exe". Nie jest trudny w obsłudze, bo co to za filozofia wpisać dwa parametry i wcisnąć oblicz? Problem pojawia się wtedy, gdy mam podane odpowiednie wartości:

- a [deg]
- b [deg]
- p [m]
- L [m]

Prosiłbym, aby ktoś mi napisał, gdzie w skryptach do 3D studio maxa mam te wartości wpisać?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992

23
Tabor / Problem z ET22 z 201E_PACK'u_MKaczego
« dnia: 26 Kwietnia 2009, 18:01:25 »
Witam. Ściągnąłem dzisiaj przeróbkę 201E_PACK'u autorstwa kolegi @MKaczy.

W pliku dynamic.dat zamieniłem jeden wpis, zgodnie z instrukcją z paczki:

Cytuj
201E-ZEZ
et22
1

na

201E-N
et22
1

Następnie w scenerii wstawiłem wpis:

Cytuj
node -1 0 ET22-1007 dynamic PKP\201E 201E-zez-1007.tga 201E-N 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Niestety, ale MaSzyna podczas ładowania się zamyka. Koniec loga wygląda tak:

InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201e-zez-1007.tga
OK

Pozostałe modele, czyli: ZWYKŁE, WIADRA, REKINY i REKINY WYS działają bez problemów.

W czym może tkwić problem?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992.

24
Trasy / Problem z "duperelami"
« dnia: 03 Kwietnia 2009, 19:24:09 »
Witam. Ściągnąłem sobie paczkę z duperelami, oto link: http://eu07.pl/download/paczki/2892-duperele.rar.html
Niestety, ale wyskakuje mi taki błąd, jaki możecie zobaczyć w poniższym załączniku. Czy jest ktoś w stanie jeszcze raz wrzucić poprawioną paczkę na serwer?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, @mk1992.

25
Witam. Przy wieszaniu trakcji napotkałem mały problem. Otóż postanowiłem wstawić słup betonowy: tr/-L]-3D.inc;BetonRelief1 Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Niestety, ale w symulatorze brakuje słupa, a w powietrzu znajduje się sam wysięgnik.

Pragnę zaznaczyć, że korzystam z sieci trakcyjnej autorstwa kolegi @bohunIC.

W czym może tkwić problem? Jak go rozwiązać?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam, @mk1992.

26
Witam. Tworzę w maxie małą stację. Układ torowy mam już gotowy, dlatego zabrałem się za wieszanie sieci trakcyjnej.

Niestety, ale napotkałem pewien problem i nie wiem jak go rozwiązać, aby wyglądało to dobrze, a zarazem było poprawnie wykonane pod względem technicznym.

O co chodzi? Proszę spojrzeć na rysunek schematyczny: załącznik

No i teraz moje pytanie(a):

Jak poprowadzić sieć trakcyjną przez widoczne dwie zwrotnice i rozjazd krzyżowy? Gdzie ustawić kotwienia i ewentualnie słupy trakcyjne? Odległość pomiędzy bramkami wynosi 70 metrów.

Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia, jak z tego wybrnąć.

Czekam na pomoc specjalistów.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam, @mk1992

Umieszczając na forum screeny, obrazki, zdjęcia skorzystaj z funkcji Załącz lub naszego Uploadu.
Akvin

27
Witam. Ściągnąłem skrypty do 3ds maxa, które są autorstwa kolegi @gfirlejczyk (link do tematu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.60.html).

Mam jednak pewien problem. Otóż w powyższych skryptach po wejściu w zakładkę zwrotnice, jest możliwość wstawienia rozjazdu krzyżowego K 34 R 150. Gdy wstawiam ten rozjazd, to jest on kilkanaście razy większy, niż powinien być.

Jak można rozwiązać ten problem? Wcześniej (tzn. przed zmianą systemu) rozjazd ten był naturalnych rozmiarów.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992

28
Pomoc doraźna / Maszyna + Windows Malcolm 7
« dnia: 22 Lutego 2009, 13:41:10 »
Skorzystam z tego tematu i przedstawię swój, nieco inny problem. Otóż jestem świeżo po zmianie systemu. Wcześniej pracowałem na Windows XP Profesional, obecnie na Windows Malcolm 7.

Przed zmianą systemu, MaSzyna chodziła mi płynnie, nawet na takich sceneriach jak Drawinowo czy Linia546 z trakcją kolegi bohunIC (a jak dobrze wiemy, zżerała ona sporo FPS).

Obecnie gdy uruchamiam scenerię Jelitkowo, symulator się strasznie zacina. Gdy naciskam klawisze shift+p, to minie kilka sekund, zanim usłysze "pstryknięcie", a na zetknięcie pantografu z siecią trakcyjną mogę poczekać i to dosyć sporo...

W momencie uruchomionego symulatora, wszystkie zbędne programy, takie jak: komunikator GG, antywirus, Winamp, IE mam wyłączone.

Chciałbym zaznaczyć, że na kartach graficznych, sterownikach itp. rzeczach się po prostu nie znam, dlatego prosiłbym o szczegółową i rzeczową pomoc.

Z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam, mk1992.

Wydzielam do nowego tematu.
Akvin

29
Pomoc w tworzeniu / Efekty krzywych torów
« dnia: 23 Grudnia 2008, 12:48:41 »
Witam. Moje pytanie kieruję przede wszystkim do tych osób, które są zaawansowane w tworzeniu scenerii. Otóż chciałbym się dowiedzieć, czy znacie jakiś "tajemniczy" sposób na uzyskanie takiego efektu krzywych torów, jak na tym zdjęciu: http://www.bocznice.eu/cpg1410/displayimage-search-0-6.html ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Pozdrawiam!

30
Pomoc w tworzeniu / Problem z semaforem
« dnia: 14 Grudnia 2008, 20:43:40 »
Witam. Wstawiłem sobie w 3ds max semafor SS5zpcpbI2.inc Niestety, ale przy próbie uruchomienia symulatora, pojawia się komunikat Abnormal Program Termination.

Końcówka loga:

Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d

Co jest tego przyczyną? Przy próbie wstawienia semafora SS5zpcpbI, pojawiają się identyczne problemy.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

Przenoszę.
Akvin

Strony: [1] 2