Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SKP

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 32
61
Ja nigdy nie zwracałem uwagi na prędkość internetu, nie robiło mi to wielkiej różnicy. Kiedyś miałem w Play'u (mobilny) 1 Mb/s, później 2 Mb/s, później jeszcze więcej, a teraz mam LTE (T-Mobile) i jest o wiele szybszy, ale ja to wiem głównie z liczb... W przypadku limitowanego internetu niższa prędkość ma też plus - po odpaleniu dłuższego filmu na YT, który i tak po paru sekundach wyłączymy, nie zdąży się niepotrzebne załadować cały. I jeszcze coś, co zaobserwowałem (gdy prędkość mi się wyświetla) - czasami w mniejszych miejscowościach, gdzie można podejrzewać, że internet mobilny będzie powolniejszy, jest odwrotnie - zapewne przez mniejszą liczbę użytkowników.

62
Na warsztacie / Odp: Stare dobre scenariusze
« dnia: 23 Lipca 2016, 23:08:38 »
http://rainsted.com/pl/Sceneria/Linia_546

Miałem przyjemność pisać scenariusz na Linię 546 (którą wycofano 2 tygodnie po opublikowaniu tego scenariusza) i muszę przyznać, że ta sceneria niestety nie nadawała się do jakiegokolwiek pisania misji, a i te, które na niej były, działały dość kiepsko. To było jeszcze w czasach EXE 231, może teraz tak by się nie działo, ale wtedy miały tam miejsce rzeczy nie z tej Ziemi - tory teleportujące na drugi koniec stacji lub miejsca a'la nulltracki wysypujące misję, choć null tracków tam nie było. Ta sceneria była cała zaminowana takimi kwiatkami. Wraz z kolejnymi wersjami EXE wychodziło na jaw coraz więcej problemów. Może te trzy scenariusze, o których piszesz @ST44-003, działają, ale one nie są za bardzo ambitne (choć kiedyś takie były - wszak miały dźwięki :) ), a tworzenie kolejnych byłoby trudne. Absolutne minimum to jakaś porządna modernizacja torowiska, choć otoczenie też by się przydało poprawić.

63
Na warsztacie / Odp: Stare dobre scenariusze
« dnia: 23 Lipca 2016, 14:50:18 »
Wydaje mi się, że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dostosować je do obecnych standardów, ale ktoś to musi zrobić. Dawniej wymogi były o wiele mniejsze, dziś to może być bardzo trudne. Choć oczywiście możesz próbować, jeśli masz ochotę.

64
A może warto część z tych informacji uczynić ustandaryzowanymi parametrami w zakomentowanej części plików inców? Tak, jak jest obecnie podawana wysokość  (chyba, że coś się zmieniło - nie jestem na bieżąco). Wtedy, po edycji plików na repo, możliwe by było zautomatyzowane tworzenie katalogu (tylko część rzeczy trzeba by było dodać, np. orientację i zdjęcie). Poza tym, umożliwiłoby to migrację w przyszłości między katalogami, automatyczne katalogowanie nowych dodatków i tworzenie lokalnych katalogów, np. w Rainstedzie lub czymś Rainstedopodobnym. Gdyby jeszcze wprowadzić wymóg publikacji screena poglądowego dodatku w niewielkim rozmiarze w każdej nowej paczce w wersji deweloperskiej (oczywiście w odpowiedniej lokalizacji, z odpowiednią nazwą lub ścieżką w części informacyjnej pliku inc), to można by było osiągnąć wysoki stopień automatyzacji katalogowania. Warto to rozważyć, bo podejść do katalogów było bardzo dużo, sam robiłem jedno z nich, a pamiętam jeszcze co najmniej 2. Później katalog przepada, a odpowiednio umieszczone informacje w plikach zawsze można by było wykorzystać.

65
Jak będzie kolejność parametrów, to przykładowy wpis jest raczej zbędny.

66
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem w wypakowywaniem
« dnia: 06 Lipca 2016, 00:10:30 »
Nie wyskakuje okno dialogowe z pytaniem, czy chcesz scalić foldery?

67
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 23:53:46 »
Krzysiek626, ale co Ci podaje taką informację? Jeśli to informacja ze strony, która ładuje się zamiast eu07.pl, to nie ma co się słuchać tych komunikatów, bo to jest złośliwa strona, a informacje o infekcji są tylko po to, żebyś zainstalował ich "niby-skaner", który jeszcze bardziej narozrabia. Ewentualnie inną metodą działania oszustów jest informacja o konieczności przeskanowania urządzenia i w tym celu uruchamia się okno pisania wiadomości, z wpisaną już treścią (np. "start skan") i numerem docelowym. Szczegół, że koszt wysłania takiego sms-a to 30 zł... Pamiętajcie też o tym, że tacy oszuści mogą wykorzystywać również poza Premium SMS także WAP Premium (WAP Billing) - tu ofiara jest bezbronna i o ile korzysta z internetu mobilnego, ma przechlapane...

68
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 23:41:37 »
Mnie przekierowuje na stronę z informacją o zainfekowaniu wirusem i propozycją natychmiastowej instalacji i skanowania sprzętu. Czyżby to była aż tak masowa infekcja?
Właśnie tak działa to złośliwe oprogramowanie. Nie dość, że zarabia na reklamach, to jeszcze pod pretekstem przeskanowania systemu chce się na nim zainstalować, co może spowodować jeszcze większe spustoszenie.

Nie otwierajcie żadnych "reklam", które piszą o zainfekowaniu i pod żadnym pozorem nie instalujcie programów, które ich zdaniem są "skanerami". W najlepszym wypadku to jest jakieś adware, a w najgorszym - ransomware. To drugie jest ostatnio bardzo popularne i powoduje zaszyfrowanie plików, co można odwrócić dopiero po wpłaceniu okupu wynoszącego czasami kilkaset dolarów.

69
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 23:08:28 »
185.93.187.41 to na pewno nie jest adres strony eu07.pl - ona jest zarejestrowana w OVH i podaje zupełnie inne informacje w whois. Bez dwóch zdań coś Was przekierowuje na stronę z reklamą i pewnie to jest jakieś złośliwe oprogramowanie. Tylko nie wiem, czy działa ono na poziomie dodatku do przeglądarki, samej przeglądarki, czy może systemu (można ustawić przekierowania dla całego systemu - na Linuksie plik z przekierowaniami to etc/hosts - możecie sprawdzić odpowiednik tego pliku na Windowsa). Przeskanujcie system jakimś dobrym programem, np. Malwarebytesem - jeśli to jest desktop - a na Andoidzie się nie znam, choć wiem, że jest tam na pewno Avast. Sprawdźcie dla pewności zainstalowane dodatki do przeglądarki i czy Wasza przeglądarka nie jest podstawiona - czy ścieżka dostępu i nazwa pliku wykonywalnego się zgadzają (choć to i tak o niczym nie świadczy).

Adware to chyba nie jest najbardziej złośliwe oprogramowanie, więc mam nadzieję, że nie "mutuje" zbyt często i antywirusy sobie z nim poradzą.

70
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 22:44:10 »
Też mi się tak wydaje. Ewentualnie jakieś złośliwe oprogramowanie mogło porobić przekierowania na komputerze i przekierowywać z eu07.pl na stronę z reklamą, po czym po jej wyświetleniu wracałoby na eu07.pl. Choć złośliwy dodatek / podstawiona przeglądarka to o wiele bardziej prawdopodobne scenariusze, bo chyba łatwiej coś takiego zrobić. Ale wolałbym mieć kod, który rozwieje w 100% wątpliwości, czy wina nie leży po stronie eu07.pl. Ja mam dostęp tylko do repozytorium katalogu strony głównej, więc chyba nie mogę wykluczyć tego, że hostingodawca coś tam sobie dokleja, choć to jest mało prawdopodobne.

71
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 22:25:22 »
Dlatego chciałbym zobaczyć jakiś kod źródłowy strony, która się wyświetla od razu po wejściu na eu07.pl. Chcę zobaczyć, czy w nim jest w ogóle ta reklama, bez tego ja nie wiem, co mam robić. Pliki PHP sprawdzone - wydają się czyste, od dawna niemodyfikowane. Dlatego chcę zobaczyć kod takiej strony z reklamą.

72
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 22:14:23 »
Od ostatniej zmiany plików PHP strony głównej minął pond miesiąc. Ponadto w tych plikach są jedynie skrypty jQuery (do ruchomych elementów strony), Google Analytics i dodatków Facebooka. Więc tak, jak Matek pisze, pewnie to kwestia czegoś w przeglądarce.

Ewentualnie może chodzić nawet nie o złośliwy dodatek w przeglądarce - choć to na pewno ma ktoś, kto ma reklamę z tego planet49 - ale o całą złośliwą przeglądarkę. Spotkałem się już z takimi, które podmieniały oryginalne. Sprawdźcie, czy Wasze przeglądarki w procesach to na pewno Chrome, a nie jakieś Chrooomium, Chrommium, Chromme, itp...

73
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 22:05:43 »
Ale to ma być kod tej reklamy, która się otwiera czy jak?
Kod strony, która się wyświetla po wejściu na eu07.pl. Najprawdopodobniej reklama wyświetla się "nad" nią, a zaś "pod" nią jest właściwa strona. Bo jeśli Was przekierowuje na inną stronę, po czym wraca na eu07.pl, to jest jakaś grubsza sprawa, ale takich scenariuszy nie zakładamy... Możecie też pokazać screeny.

Ja tego nie mam. Testowane na Linux Chromium i FF, a także na Androidzie Chrome.

74
Forum / Odp: Reklamy po wejsciu na forum zamiast forum
« dnia: 29 Czerwca 2016, 20:02:05 »
Proszę o kod źródłowy strony, na której wyświetliła się reklama. Tylko z tego wejścia, w którym doszło do wyświetlenia reklamy. Wystarczy wcisnąć ctrl+U, wkleić do notatnika i zapisać pod dowolnym rozszerzeniem, może być nawet txt.

Czy na innych stronach też się pojawiają podobne reklamy?

  Dodano: 29 Czerwca 2016, 20:09:26

Najbardziej by mnie satysfakcjonował kod z eu07.pl. Nie mylić z KOD-em ;)

75
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem w wypakowywaniem
« dnia: 29 Czerwca 2016, 17:20:07 »
I jeśli wejdziesz do tego folderu (6Dd-101), zaznaczysz wszystkie pliki i foldery (ctrl + a), skopiujesz (ctrl + c), wrócisz do tego folderu, w którym teraz jesteś, wkleisz (ctrl + v), zezwolisz na scalenie i nadpisanie, to co nie będzie działało?

  Dodano: 29 Czerwca 2016, 17:22:48
I ponowię pytanie - dlaczego nie zrezygnujesz z 7zipa, skoro masz problem z jego obsługą? Przecież jest jeszcze WinRar; sam pisałeś, że go masz.

76
Inne niekolejowe / Odp: Ankieta w celu badawczym
« dnia: 29 Czerwca 2016, 17:17:05 »
Ja mam takie spostrzeżenie, że sklepy wielkopowierzchniowe z reguły trzymają podobny poziom, mają te same standardy, natomiast w kwestii jakości obsługi klienta jest bardzo duży rozrzut w sklepach osiedlowych. Czasami obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, a czasami na niemalże skandalicznie niskim.

I tak btw, ankieta ma małą "lukę". Osoby, które mają 18 lat, mogą mieć lekki problem ze wskazaniem wieku ;)

77
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem w wypakowywaniem
« dnia: 28 Czerwca 2016, 14:15:04 »
Czyli Eksplorator Windows ma problem z przeniesieniem plików ze scalaniem katalogów? A jak przenosisz pliki wypakowane WinRarem do innego katalogu, to też giną? Poza tym, dlaczego nie możesz użyć WinRara do wypakowywania tych problematycznych archiwów? I o jakich błędach mowa? Co je wyrzuca? Explorer.exe, EU07.exe?

78
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem w wypakowywaniem
« dnia: 27 Czerwca 2016, 16:53:07 »
Cytuj
Problem polega na tym, że 7-zip tworzy w katalogu główny MaSzyny nowy folder ze wszystkimi plikami potrzebnymi do instalacji dodatku, a WinRar rozpakowuje wszystko sam do odpowiednich katalogów.
Najprościej będzie, jeśli po takim wypakowaniu plików przez 7zip wytniesz/skopiujesz pliki z tego utworzonego folderu i wkleisz je do głównego folderu Symulatora. Alternatywną metodą jest nieużywanie 7zipa. Poza tym, można ogarnąć, w jakich sytuacjach ten program wypakowuje tylko zawartość archiwum. Sądzę, że być może w przypadku kliknięcia PPM może wypakować do innego folderu, ale raczej po otwarciu archiwum w oknie programu nie powinno się tak dziać. Trzeba po prostu testowo kilka razy wypakować sobie jakieś archiwum i zobaczyć, jak się zachowuje w różnych przypadkach.

  Dodano: 27 Czerwca 2016, 16:54:14

Edit. Jak to, MaSzyna ich nie widzi? Nie ma ich tam, są błędnie wypakowane, uszkodzone?

79
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 05 Czerwca 2016, 20:17:06 »
Odnośnie do soundów - nie wiem, jak jest w praktyce, bo tam pod eventlauncher był podpięty event addvalue (lub coś takiego - nie jestem pewien nazwy), który de facto inkrementował/dekrementował wartość kanału. Ale teraz mam odrobinę czasu, więc może odkurzę ten scenariusz z eventowym sterowaniem kanałami i zgłaszaniem się, tylko chyba będę go musiał napisać od zera, bo od czasów PC 2011 raczej trochę się zmieniło ;)

80
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 22:50:08 »
Właśnie, może to eventlaucher był zbyt czuły względem radia ;) Nawet już tego nie pamiętam. Ale jeśli do EXE nie zostanie wprowadzone wykorzystanie dźwięków, to przydałoby się, żeby przynajmniej można było sobie skonstruować na eventach kanały, czyli żeby czułość była taka sama dla eventlaunchera i kanałów.

81
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 22:26:55 »
Kiedyś na pewno był z tym problem, bo podpinałem pod eventlaunchery klawisze od radia (czyli funkcyjne jednak działały), żeby zmieniać nimi memcelle, które w założeniu miały symulować kanały radiowe (bo z tych wartości nie sposób było skorzystać). I to się bardzo mocno rozsynchronizowywało, na co wpadłem dopiero później, logując wartości memcelli do loga. Ale może to wynika z tego, że wykonanie tych eventów zabierało więcej czasu. Jak będę miał 15.04, to może to sprawdzę ;)

82
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 21:50:08 »
I tak do tej pory zawsze robiłem to na eventlauncherach. Tylko musiałem używać klawisza W, choć teoretycznie można było wprowadzić kod dowolnego klawisza - ale to było tak dawno temu, że teraz nie mam pewności, czy nie popełniałem przy tym żadnego błędu. Pomijając kwestię wpięcia tego do EXE - na tym nigdy mi nie zależało - warto pomyśleć, czy przynajmniej nie wpiąć tam tego sposobu sterowania kanałami, który zaproponowałem. Oczywiście też nie mam pewności, czy to najlepsze rozwiązanie, ale na pewno jakieś rozwiązanie to jest i kilka problemów rozwiązuje, zbyt kłopotliwe też nie jest chyba.

I taka techniczna sprawa - kilka lat temu (nie wiem jak teraz) - był taki problem przy zmianie kanału, że te klawisze były cholernie czułe. Przydałoby się, żeby miały dokładnie taką czułość, jaką ma eventlauncher. Choć całkiem możliwe, że ktoś to już poprawił. Jeśli nie, to o to proszę, bo ta szalona czułość była uciążliwa.

83
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 19:49:56 »
Chętnie, gdybym tylko jeszcze miał 15.04, o Patchu nie wspominając ;) Ale może w najbliższym czasie ten stan zmienię. Gdyby bezsensowna aktualizacja do W10 nie zeżarła mi całego transferu, to może już bym to zrobił, ale to tak btw...

Dyżurny ma nasłuch tylko na swoim, ale w takim przypadku odezwałby się dyżurny poprzedniej stacji. Choć dużo łatwiej byłoby uznać, że jest tak daleko od poprzedniej stacji, że nikt go nie słyszy - byłaby w takim przypadku cisza. A co do numeru - nie wiem, co mówią o tym przepisy, ale w dotychczasowych MaSzynowych nagraniach nie słyszałem nigdy numeru (właściwie, to nie wiem, co oni tam mówią). Wydaje mi się, że brak numeru przy takiej kontroli jest tak samo nierealistycznym elementem jak brak bujania się fotelu, na którym siedzimy podczas "symulatorowania" ;) Wiem, że argument "bo tak było" jest słabo przekonujący, ale wydaje mi się, że to jest element, którego i tak nikt nie urealni nigdy (normalne jest, że scenarzyści wykorzystują dostępne nagrania, bo tworzenie nowych jest czasochłonne), bo co by się nie działo, wciąż będzie wykorzystywana wersja "zunifikowana".

Na L053 jest chyba zmiana kanału - za Dębicą Os. Albo to było coś innego z radiem...

"Eventowy VD" mówię na te tony eventów generowane/pisane dla każdej stacji, które umożliwiają zasymulowanie VD (Virtual Dispatchera), żeby ruch mógł się odbywać automatycznie. Co prawda ostatnio się zajmowałem tą kwestią z 3 lata temu (zacząłem wtedy pisać generator takich wpisów, ale go nie dokończyłem...), ale mam nadzieję, że niczego bardzo nie przekręciłem / nie uroiłem sobie ;)

84
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 18:50:47 »
Radio mogłoby być obsługiwane zawsze z klawiszem ctrl, dzięki temu też RS mógłby być pod ctrl + tylda (choć tylda to tylko przykład), nic przypadkowo się nie wciśnie i raczej nie będzie konfliktu z innymi funkcjami (chyba, że ja o jakichś nie wiem, a to jest całkiem prawdopodobne...).

Kiedy to planowałem, nie sądziłem, że jest możliwa obsługa w EXE i sądziłem, że wszystko będzie na eventach, więc to scenarzysta by je sobie "programował". Dlatego nie zastanawiałem się nawet nad innymi, ale widzę to tak:
1. Kontrola - wciśnięcie powoduje zawsze odtworzenie pliku dźwiękowego, którego treścią byłyby słowa maszynisty, które wypowiada przy kontroli łączności (nie wiem, co się wtedy mówi, ale pewnie ktoś wie - "Kanał X. Kontrola łączności po zmianie kanału"?). Natomiast tylko, jeśli kanał bieżący byłby zgodny z zadanym, odtworzyłoby się po tym nagraniu kolejne, w którym byłaby odpowiedź "Słychać dobrze" lub coś podobnego. W przeciwnym wypadku powinna być cisza lub - jeśli maszynista w swojej kwestii wypowiada numer kanału - jakaś informacja od "dyżurnego", że to inny kanał. Trzeba by było zapytać prawdziwych maszynistów/dyżurnych, co się w takiej sytuacji mówi, ale schemat byłby własnie taki, jak zaprezentowałem.
2. Zgłaszanie się - teraz na szybko przeanalizowałem, co mogłoby to oznaczać w EXE i jedyne co mi przychodzi do głowy, to wyzwolenie eventu o nazwie charakterystycznej dla szlaku oraz kierunku (np. stacjaA-stacjaB), o ile taki event został zdefiniowany przez scenarzystę. W zależności od osoby piszącej misję, mógłby to być albo zwykły wjazd, albo np. taki wjazd "inteligentny", sterowany przez eventowego VD, a taki chyba jest na Quarku i z tego co kojarzę (za niewiedzę proszę nie bić ;) ) robisz coś podobnego na Drawinowie. Nazwę zdarzenia wyzwalanego przez wciśnięcie tego klawisza można dostosować własnie do tego VD. Dzięki temu na każdym szlaku podczas jazdy wciśnięcie tego klawisza wyzwoli inne zdarzenie - a symek wszak na podstawie W4 i W5 wie, gdzie jesteśmy i w jakim kierunku jedziemy. W razie przedpotopowego scenariusza wciśnięcie zostanie zignorowane.
3. Tego kompletnie jeszcze nie przemyślałem, może nam to na razie nie będzie w ogóle potrzebne - to był stary pomysł. A gdyby komunikacja radiowa osiągnęła sukces, to może się okaże, że są potrzebne jakieś nowe funkcje, więc podepniemy je pod ten przycisk.

Rozwiązanie to jest też o tyle dobre, że doskonale wiemy, jaki kanał włączyliśmy, nawet jeśli nie widzimy dokładnie ustawienia na radiotelefonie (Radmor), a gdyby któryś scenarzysta chciał to wykorzystać, to miałby gotowe rozwiązania - gotowe nazwy eventów. Zgłaszanie się byłoby ujednolicone, no i byłaby to jakaś nowość i powiew świeżości. Przy tym dostosowanie kilku scenariuszy do takiego sterowania nie musiałoby być bardzo kłopotliwe, żeby zaprezentować, jakie to daje możliwości. No i backspace do zgłaszania się chyba jest dość odpowiedni - wyróżnia się na tle innych klawiszy.

85
Na warsztacie / Odp: Radiotelefon w exe
« dnia: 04 Czerwca 2016, 16:57:01 »
Moim zdaniem radiotelefon powinien być po uruchomieniu symulacji wyłączony - zawsze. Zresztą tak też jest raczej w rzeczywistości. Pozwoli to na uniknięcie konieczności dopisywania do trainset kanału początkowego.

Odnośnie do sterowania, uważam, że powinno się odbywać albo wg modelu, który kiedyś zaprezentowałem w WBT (screen w zał.), albo zgodnie z tym, co zaproponował wtedy Ra, żeby istniał po prostu klawisz do "inteligentnego" przestawiania radiotelefonu. Wciśnięcie tego klawisza powodowałoby, że kanałem bieżącym stawałby się kanał zadany. Jeśli nie zastosujemy tego rozwiązania, użytkownik będzie musiał sprawdzać wzrokowo, na jakim kanale jest, co w przypadku niektórych radiotelefonów będzie bezwzględnie wymagało spojrzenia na napisy pod FX (gdzie X ∈ {1,2} ). A wydaje mi się, że te napisy powinny być tylko dodatkowe i nigdy nie mogą być bezwzględnie potrzebne podczas symulacji. Dlatego wydaje mi się, że tylko te dwa zaproponowane przeze mnie rozwiązania pozwalają na niewykorzystywanie bezwzględnie napisów (na co nie pozwala opcja z "pokrętłem" +/-). Przy czym pomysł Ra jest chyba bardziej "smart". Taki "smartfon" będzie z tego radiotelefonu ;)

Wtedy włączenie radiotelefonu będzie też wymagało tylko wciśnięcia "inteligentnego" przycisku. Wyłączenie zaś nie będzie możliwe, ale to chyba tylko jest plusem (może to zostać zrobione przypadkowo, przez co userzy będą mieli problemy - jaki inny cel może mieć wyłączanie RT?).

  Dodano: 04 Czerwca 2016, 17:00:08
Zaś pof F1 mogłoby się wyświetlać:
Cytuj
Kanał radiowy: X.
Lub:
Cytuj
Kanał radiowy: Y. Wymagany kanał radiowy: X.

86
WWW / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 13 Maja 2016, 19:28:57 »
Ok, dzięki. Wrzuciłem wersję 16.01. Filologiem nie jestem, ale wydaje mi się, że dokumentacja jest bardzo dobrze przetłumaczona. No i objętość przetłumaczonego tekstu jest dość całkiem spora, więc "szacun" ;)

87
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 02 Maja 2016, 15:11:00 »
Jedną z ciekawszych MaSzynowych podziemnych atrakcji była chyba Zegarynka (nie wiem, czy wciąż jest), która z prędkością v=60 km/h jeździła w kółko pod Manewrowem. Wydaje mi się, że służyła jako średniowieczny odpowiednik eventlaunchera, dziś to by chyba nie przeszło.

88
WWW / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 02 Kwietnia 2016, 00:43:12 »
Pytanie 2: Czy w przyszłości mam bezpośrednio do kogoś pisać z przetłumaczoną dokumentacją, czy tak jak teraz, pisać na forum?
Przepraszam, że tak długo zwlekałem z odpowiedzią na pytanie, ale nie miałem za bardzo czasu, by się tym zająć. Natomiast dokumentację przejrzałem - co prawda dość pobieżnie - ale uważam, że jest bardzo dobra i na pewno powinna znaleźć się na stronie. Teraz tego nie zrobię, bo mam też lekkie problemy techniczne i nawet trudno mi będzie połączyć się z repozytorium, ale prędzej czy później się tym zajmę. Najlepiej pisz w przyszłości w tej sprawie na forum. Bo choć głównie to ja ostatnio się takimi rzeczami zajmowałem, to zawsze tu jest większe prawdopodobieństwo, że to nie przepadnie. Ale przez PW możesz mi się też przypominać, jakbym Twoje posty pozostawały długo bez odpowiedzi.

89
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 02 Kwietnia 2016, 00:27:13 »
Przejście trawa - jezioro bardzo często wygląda w MaSzynie dość miernie. Proponuję (o ile i tak nie zamierzałeś tego zrobić), żebyś rozważył posadzenie na granicy gęstej roślinności (imitującej szuwary).

90
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna v1.0 - Empik
« dnia: 01 Kwietnia 2016, 17:30:55 »
Wydział Promocji nie udziela obecnie informacji o stanie prac nad projektem pojazdu ED250, możemy jednak powiedzieć, że prace takie trwają i czynimy starania, by jeszcze w tym roku trafił on na półki sklepu internetowego.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 32