Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joymaxx dnia Dzisiaj o 01:06:27 »
Udało się naprawić kładkę i wiejskie przejazdy, było chwilę kombinowania bo w eventach zapewne zmieniły się ścieżki niektórych plików e3d, do tego te z oficjalnego instalatora niestety są źle napisane. Jeśli chodzi o roślinność przerzuciłem pliki luzem do /models i jest git. Pojawiło się sporo nowych drzew i krzewów, co najważniejsze wszystkie błędy dotyczące ich zniknęły. Tarcza w Sieradzu i ten znak nadal nie mają tekstury. Podejrzewam że to będzie "pmppw/d24"albo "tabl/tabl/c/tz1" o ile w ogóle to są one :P Reszty czyli duplikatów itp to raczej nie będę już ruszał bo zrobiłem sobie pierwszy scenariusz i wychodzi na to że nie nic podejrzanego ani innych brakujących tekstur już nie dostrzegłem. Zastanawiam się czym jest ten missed none i ostatni "[".

Zostały jeszcze te najważniejsze o które bym bardzo prosił. Szukajka nic nie znalazła, repo niestety też. Jeśli do próśb o wrzucenie czegoś istnieje jakiś dział to proszę przenieść, bynajmniej takowego nie znalazłem.

Cytuj
Bad file: failed to locate texture file "engmost1-jezdniablach"
Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy"
Bad file: failed to locate texture file "tabl/tabl/c/tz1"
Bad file: failed to locate texture file "pmppw/d24"
Bad file: failed to locate texture file "lj/kozuby"
Bad file: failed to locate texture file "lj/chociw"
Bad file: failed to locate texture file "lj/rusiec"
Bad file: failed to locate texture file "lj/chs"
Bad file: failed to locate texture file "bruchniewo/komin"
Bad file: failed to locate texture file "tpbps_new2"
Bad file: failed to locate texture file "engmost1-jezdniablach"
Bad file: failed to locate texture file "tabl/podziemna1"
Bad file: failed to locate texture file "tabl/podziemna2"
Bad file: failed to locate texture file "przejazdy/none"
Bad file: failed to locate texture file "przejazdy/jegd50_original1e"
Bad file: failed to locate texture file "punktzdawczoodbiorczy"
Failed to open file "scenery/przejazdy/rog2.inc"
Failed to open file "scenery/przejazdy/syg2rog2.inc"
Failed to open file "scenery/przemysl/rozladowywarka_ecpiwonice.inc"
Failed to open file "scenery/peronowe/kladka_ow.inc"
Failed to open file "dynamic/road/golf-1/golf-1.fiz"
Failed to open file "dynamic/road/audi80b2/80b.mmd"
Failed to open file "dynamic/pkp/et22_v3/["
Missed file: none
Bad file: failed to locate 3d model file "none"
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-907"
Bad file: failed to locate 3d model file "none"
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-320"
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-284"
Bad file: failed to locate 3d model file "dynamic/pkp/sm42_v1/components/6d-982"
Bad include: can't open file "["
2
Pomoc doraźna / Odp: Przypisywanie klawiszy pod poszczególne pozycje nastawnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia 31 Maja 2024, 23:00:32 »
Tam jest trochę więcej grzebania, bo dla każdej pozycji trzeba zaimplementować nową komendę.
Dlaczego komendy nie obsługują parametrów (albo chociaż jednej liczby - universale, patrzę na Ciebie) - nie wiem.
3
Pomoc doraźna / Odp:  Przypisywanie klawiszy pod poszczególne pozycje nastawnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez youBy dnia 31 Maja 2024, 21:51:01 »
Na chwilę obecną jedyna sensowna możliwość to zaprogramowanie sobie czegoś takiego w kodzie maszyny (trzeba bodajże 3 pliki zmienić) albo użyć jakiegoś urządzenia pośredniczącego, np. Arduino - konkretną pozycję da się wymusić poprzez port COM.
4
Pomoc doraźna / Przypisywanie klawiszy pod poszczególne pozycje nastawnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dinsx7 dnia 31 Maja 2024, 17:54:05 »
Witam, przychodzę z dość nietypowym pytaniem mianowicie czy jest jakaś możliwość aby przypisać poszczególne klawisze pod pozycje nastawnika? Przykładowo po wciśnięciu klawisza 5 na klawiaturze, w symulatorze wbijała się pozycja nr 5 na nastawniku. Może ktoś będzie wiedział jak zmienić taką mechanikę i pomóc mi z tym.
6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Brak plików UMP w edytorze Rainsted
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ra dnia 31 Maja 2024, 12:00:11 »
U mnie działa aktualizacja plików, czyli np. możesz mieć blokadę na firewallu albo spację w ścieżce z programem...
7
Pomoc w tworzeniu / Brak plików UMP w edytorze Rainsted
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mikool dnia 31 Maja 2024, 11:48:37 »
Witam,
Po otworzeniu edytora, pobraniu CSV.exe oraz aktualizacji plików UMP Pliki dalej mi się nie wyświetlają.
Poniżej załącznik.
Z góry dziękuję za pomoc.
8
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez x_Zielu dnia 31 Maja 2024, 11:28:53 »
Podbijam stawkę, EU07-013 TrainSpeed, bok bez cieni i dwa czoła w słońcu:
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-013.7z
9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakisrandomowynoob dnia 31 Maja 2024, 07:25:36 »
Nie zabronione ale niewskazane. To wszystko pliki deweloperskie t3d i tga, które dłużej się ładują i chyba bardziej obciążają komputer.
10
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szarak dnia 31 Maja 2024, 03:51:48 »
A mogę pobrać całą wersję najnowszą sima z repo?

Raczej nie jest to zabronione. Tutaj masz poradnik jak to zrobić: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35440.msg567971.html#msg567971 . Całość waży ok. 210 GB razem z Kaliską również zassaną z repozytorium. 
Strony: [1] 2 3 ... 10