1
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koszowy dnia Dzisiaj o 14:59:36 »No dobra a co z tą Gamą Dual Power?
Wracając do Impulsa. Wychodzi na to, że jedna jednostka = około dwa igreki 2 klasy, więc tak, w jakimś stopniu kolejna edyta; robienie z jej na siłę dalekobieżnego ezeta (po modernie) jest dla mnie co najwyżej zabawne, nie powinien to być tak jak napisałeś "tabor regionalny na siłę przystosowany do dalekobieznego ruchu". Niemniej jednak liczę na to, że IC kierowało się przy zakupie tym, że pociągi poruszać będą się samymi odcinkami gdzie byłyby mile widziane, a nie fantazjami "jo zaszczepie dwa impulsy i puszcze na ślunsk bo na ślunsku to każdy pociąg musi być".
Wracając do Impulsa. Wychodzi na to, że jedna jednostka = około dwa igreki 2 klasy, więc tak, w jakimś stopniu kolejna edyta; robienie z jej na siłę dalekobieżnego ezeta (po modernie) jest dla mnie co najwyżej zabawne, nie powinien to być tak jak napisałeś "tabor regionalny na siłę przystosowany do dalekobieznego ruchu". Niemniej jednak liczę na to, że IC kierowało się przy zakupie tym, że pociągi poruszać będą się samymi odcinkami gdzie byłyby mile widziane, a nie fantazjami "jo zaszczepie dwa impulsy i puszcze na ślunsk bo na ślunsku to każdy pociąg musi być".