Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia Dzisiaj o 13:55:44 »
Uważam, że obecna wersja jest najmniejszym złem. Ewentualnie można pomyśleć tak, że w debugu by logowało braki atachmentów, a w normalnym trybie by ignorowało.
2
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krakowski_kolejarz dnia Dzisiaj o 13:02:59 »
Dalej nie działa. Przesyłam w załączniku screenshot'y .SCN i .INC. (W .INC jest namieszane ale tamte event'y działają jak chcę. (Oprócz przeszkadzajki bo przy niej jeszcze dużo nie grzebałem.))
3
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia Dzisiaj o 12:25:49 »
A skąd bierzesz współrzędne? Mateusz ci napisał że musisz zmienić to co jest pogrubione na współrzędne w których dany event ma się odpalić, możesz sprawdzić współrzędne za pomocą F11 klikając sobie na tor, w tedy wiesz w którym miejscu jest dany tor.
4
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krakowski_kolejarz dnia Dzisiaj o 12:00:29 »
Tylko jest problem. Jak wjeżdżam w te współrzędne to nic się nie dzieje. Może źle je wpisuję. Nie wiem.
5
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia Dzisiaj o 10:02:36 »
Do tego zdarzenia onstart wpisujesz do wywołania nazwę eventu dźwiękowego.

Cytuj
event onstart_radio multiple 60 none radio21 endevent

 node -1 0 radio21 sound 1972.58 -45440.9 0 radiotelefon/radio21.flac endsound
event radio21 sound 0 deb_test_radia 1 5 endevent

Musisz zmienić pogrubione współrzędne mniej więcej tam gdzie chcesz słyszeć.
6
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krakowski_kolejarz dnia Dzisiaj o 01:01:13 »
A czy byłaby możliwość zrobienia czegoś takiego z dźwiękami? Typu radio. Pytam bo próbowałem tak zrobić jednak jestem nieobeznany w tym programie i się nie udało.
7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia Dzisiaj o 00:51:42 »
A jak faktycznie będzie błąd z komponentem to będzie klops? Lepiej zostawić jak jest.
8
WWW / Odp: Nieaktualna klawiszologia na stronie głównej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 24 Maja 2024, 21:47:48 »
Ok, wrzucam tutaj trochę zmienioną klawiszologię do przejrzenia i sprawdzenia.

Ze zmian to chociażby zakomentowanie "EZT: Wyłącz wskaźnik aktywnego hamulca drugiej jednostki" oraz "Klapa Ackermana", ponieważ w pierwszym przypadku nie znalazłem by to gdzieś działało, zaś w drugim kombinacja nie działa a w ustawieniach nie znalazłem by jakakolwiek była. Dodatkowo dodałem w htmlowe komentarze brakujące nazwy funkcji , a nuż komuś się przyda :) Reszta to mniejsze i większe zmiany w komentarzach i troszku przepisane niektóre formułki tu i tam.

Plik wrzucić jakby co do inne/readme_pliki by się poprawnie formatował.

PS.
W sterowaniu w obsłudze tempomatu w Dragonie jest niby hamowanie ED " System będzie przyspieszał z daną mocą do danej prędkości, oraz hamował tylko hamulcem ED, jeśli zadana prędkość została przekroczona", ale obecnie Dragon hamuje pomocniczym.
9
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia Dzisiaj o 00:37:36 »
Można ewentualnie jakoś wyciszyć błędy wynikające bezpośrednio z komponentów.
10
Symulator / Odp: Kolejne pytanie. Tym razem o radio.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 01 Czerwca 2024, 23:58:26 »
Da się bez problemu.
Np. event onstart_ruch_towarowa multiple 300 none losujwyjazd_z_DO wyjazd_DO endevent
event onstart_unikalna_nazwa multiple opoznienie_w_sekundach none zdarzenie1 zdarzenie2 endevent
Strony: [1] 2 3 ... 10