Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Symulator / Odp: Pytanie na temat zmiany ekranu ładowania symulatora.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakisrandomowynoob dnia Dzisiaj o 08:25:23 »
textures/logos i wrzucasz plik w jpg
2
Symulator / Pytanie na temat zmiany ekranu ładowania symulatora.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krakowski_kolejarz dnia 27 Maja 2024, 23:20:40 »
Dzień dobry. Mam pytanie. Czy da się zmienić ekran ładowania symka? A jeśli tak, to w jaki sposób?
3
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joymaxx dnia 27 Maja 2024, 22:39:17 »
Jeżeli nie ma odpowiednich eventów, to trzeba by było je dodać.

Mogę dodać inne np z linii 053?

W pliku załączonym od kolegi wyżej mam linię odpowiadająca za próbę radia. Leci ona tak:

node -1 0 roz62 sound -25006.5 0.2 8914.29 radiotelefon/proba_radia.ogg endsound
event roz62 sound 1 roz62 1 endevent
node -1 0 roz62 eventlauncher -152 217 -1 -1 none 1829 roz62 none end


Jeśli chcę ją zamienić na tą działającą z linii 053, wystarczy że zamienię te linijki i będzie działać czy trzeba dodać jeszcze jakieś brakujące skrypty?:

node -1 0 l053test_domyslny sound 0 0 0 radiotelefon/linia053/l053_wieczor_probaradia.wav endsound  event l053test_domyslny sound 0 l053test_domyslny 1 endevent

4
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MaciejM dnia 27 Maja 2024, 22:43:30 »
Żeby rozwiać wątpliwości, to zajrzałem w szczegóły zamówienia:
- co najmniej 20 miejsc w klasie 1, układ 2+1
- co najmniej 160 miejsc w klasie 2, układ 2+2
- obie klasy będą bez przedziałów
- 8 miejsc na rowery (2 pionowo, 6 poziomo)
- 2 miejsca dla OzN na wózkach (+2 dla opiekunów)
- prędkość na silniku elektrycznym: 160 km/h
- prędkość na silniku spalinowym: 120 km/h
- minimalny zasięg na silniku spalinowym: 920 km
- skład ma być jednoprzestrzenny
- wyposażony w ETCS poziomy 1 i 2
- w każdym z pociągów będą 2 automaty vendingowe: do napojów gorących oraz do napojów zimnych i przekąsek
5
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek123 dnia 27 Maja 2024, 21:42:57 »
Jeżeli nie ma odpowiednich eventów, to trzeba by było je dodać.
6
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joymaxx dnia 27 Maja 2024, 19:30:09 »
Teraz to elegancko, działają :) Wielkie dzięki. A jest możliwość żeby działał też ZEW3 i próba radia? Trzeba dodać jakieś wpisy do pliku?
7
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaros dnia 27 Maja 2024, 18:28:20 »
Wypakuj i zamień ten plik
8
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez barman_2000 dnia 27 Maja 2024, 17:48:02 »
No jak co z DualPower. Pesa jak to pesa jest w lesie i jest opóźnienie, sam prezes się dzisiaj nawet o tym wypowiadał.
9
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez koszowy dnia 27 Maja 2024, 14:59:36 »
No dobra a co z tą Gamą Dual Power?
Wracając do Impulsa. Wychodzi na to, że jedna jednostka = około dwa igreki 2 klasy, więc tak, w jakimś stopniu kolejna edyta; robienie z jej na siłę dalekobieżnego ezeta (po modernie) jest dla mnie co najwyżej zabawne, nie powinien to być tak jak napisałeś "tabor regionalny na siłę przystosowany do dalekobieznego ruchu". Niemniej jednak liczę na to, że IC kierowało się przy zakupie tym, że pociągi poruszać będą się samymi odcinkami gdzie byłyby mile widziane, a nie fantazjami "jo zaszczepie dwa impulsy i puszcze na ślunsk bo na ślunsku to każdy pociąg musi być".
10
Bieżące kolejowe / Odp: Hybrydy Newagu dla IC
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HeroPie312 dnia 27 Maja 2024, 10:19:23 »
Zakup tych pojazdów to jedno wielkie XD. Gdyby IC zapowiedziało więcej pociągów na liniach bez druta to jeszcze rozumiem.. ale w obecnej chwili to dramat. Nie lepiej naprawdę zainwestować w lokomotywy dwutrakcyjne, wagony sterownicze? No lepiej ale drożej a trzeba oszczędzać, więc będą kolejne odpowiedniki ED74 czyli tabor regionalny na siłę przystosowany do dalekobieznego ruchu. Sama geneza oddzielnego członu okej, jeżeli będzie tam przejście. Jeśli nie będzie to dramat. Generalnie imo trefny zakup i tyle. Jedyny +, że nie jest to oddzielna platforma a po prostu impuls a nie nowe wymysły jak PESA robiła z Dartami np.
Strony: [1] 2 3 ... 10