Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (20/92) > >>

AtapiCl:
Nie, skrypty te nie działają w Gmaxie.

firleju:
Te skrypty są tylko dla 3ds. Nie ma żadnej aktualizacji dla gmax. Ofkoz jak chcesz możesz się tego podjąć i je zmienić na podstawie tych.

libertyn89:

--- Cytat: pol102 w 16 Sierpnia 2009, 01:46:44 ---Podczas wczytywania pliku quarkmce2007.scn skrypt wykrzacza się…
--- Koniec cytatu ---

Dzieje sie tak rowniez na najnowszej wersji skryptow @ISDR. Przyzyna lezy w 3 plikach: samym scn i dwoch scm, ktore zawieraja tory i siec trakcyjna. Co do bledow w pliku z torami (quarkmceplus2007.scm) - znajduje sia w nim kilkanascie (13 oidp) tego typu wpisow:

--- Kod: ---//node -1 0 none track normal 100.0 1.435 0.15 25.0 20 0 flat vis
// Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
//1578.32 0.200012 -5450.15  0.0  //point 1
//0.0 0.0 0.0  //control vector 1
//0.0 0.0 0.0  //control vector 2
//1578.32 0.199986 -5550.15  -6.0  //point 2
//0
//endtrack
--- Koniec kodu ---

Nalezy je usunac i bedzie git :)

W pliku z siecia trakcyjna (trak_q2.scm) analogicznie - jest kilkanascie (chyba takze 13) takich wpisow

--- Kod: ---//node 800 0  YpC120-2C traction pwr04 3500 4500 0.01 Al 3.0 1
//1587.4181 5.79999 -4720.0
//1605.7181 5.79999 -4811.0
//1587.4181 7.49999 -4720.0
//1605.7181 7.49999 -4811.0
//0.4 4.0 3 0.04 vis
//endtraction
//include tr/P-STB1-3D.inc 1605.7181 5.79999 -4811.0 173.664 BetonRelief1 end//lewy2
--- Koniec kodu ---

Je rowniez usuwamy.

Usuwamy takze wpis (lub robimy tak, zeby nie bylo dwoch kropek w parametrze trzecim):

--- Kod: ---include tr/L-STB1-3K.inc -22.7990 5.79999 -1828.6.0 159.678 BetonRelief1 end
--- Koniec kodu ---

Na koncu zamieniamy wszystkie

--- Kod: ---//include
--- Koniec kodu ---
na

--- Kod: ---include
--- Koniec kodu ---

Tym oto sposobem sceneria zaimportuje sie do maxa jednak musimy importowac z osobna kazdy plik scm, bowiem w glownym pliku scn rowniez sa wpisy niezrozumiale dla skryptu, jednak nie szukalem ich dokladniej, bo bez tego import jest mozliwy :)

pol102:
Zgłaszam oficjalnie potrzebę dostosowania skryptów do PC ;) W szczególności rozszerzenia tekstur w skrypcie odpowiedzialnym za wstawianie drzewek :)

Nie wiem jak innym ale u mnie nie importują się flexy oraz nie można przy użyciu tej funkcji czegokolwiek wstawić - nie działa.

Dla modelarzy, lubiących czystą robotę: we właściwościach obiektu możecie wpisać:
Maxdistance = xx
MinDistance = xx

I nie będzie już potrzeby grzebania w pliku t3d aby ustawić LoD.

Fajnie by było gdyby na rolecie ze wstawianiem pasywnych obiektów można było tworzyć listę  obiektów, które mają być wstawiane przy kolejnych kliknięciach myszką (coś a'la domki ale trzeba pamiętać o P6/P7 dla starych modeli).

Quark-t:

--- Cytat: pol102 w 13 Października 2010, 01:33:35 ---Zgłaszam oficjalnie potrzebę dostosowania skryptów do PC ;) W szczególności rozszerzenia tekstur w skrypcie odpowiedzialnym za wstawianie drzewek :)

--- Koniec cytatu ---
Otwórz i edytuj plik CreateIncRandomTree.ms.

--- Cytuj ---Nie wiem jak innym ale u mnie nie importują się flexy oraz nie można przy użyciu tej funkcji czegokolwiek wstawić - nie działa.

--- Koniec cytatu ---
Flexy importują się OK, a co chcesz wstawiać, przy użyciu funkcji import?!?

--- Cytuj ---Dla modelarzy, lubiących czystą robotę: we właściwościach obiektu możecie wpisać:
Maxdistance = xx
MinDistance = xx

I nie będzie już potrzeby grzebania w pliku t3d aby ustawić LoD.

--- Koniec cytatu ---
Nie bardzo rozumiem - żeby obiekty miały LoD, proponujesz wstawianie kilku w to samo miejsce z różnymi odległościami widzenia? A "node -1 0" na "node -1 1000" wygodniej zamienić w jakimś edytorze tekstowym po eksporcie scn.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod