Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (19/92) > >>

ISDR:
Witam.
Bardzo podobną rzecz napisałem kilka tygodni temu. Właściwie zmodernizowałem stare skrypty. Nie publikowałem bo po prostu tak jakoś mi zleciało :-/. Oprócz poprawki na drzewka dodałem :

- podgląd tekstury drzewek, losowe wysokości
- poprawka na delanuay mesh
- poprawka na wstawianie modeli
- poprawka na eksport modeli
- dodany przycisk "wskaźniki"
- aktualizacja skryptów
- poprawka na import do 3ds. Poprawienie zwrotnic (choć nie wszystkich), trakcja, itp...

Tyle pamiętam.
Na warsztacie mam import t3d. Praktycznie działa w 90%.
Można tu połączyć siły. Po co robić podobne rzeczy we dwóch.
link-> http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-skrypty.rar

libertyn89:

--- Cytat: ISDR w 29 Marca 2010, 18:17:59 ---Na warsztacie mam import t3d. Praktycznie działa w 90%.

--- Koniec cytatu ---

Mapowanie i hierarchia sa zachowane?

ISDR:

--- Cytuj ---Mapowanie i hierarchia sa zachowane?
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście :-)

ISDR:
Oto kilka poprawek do skryptów.

- Poprawienie narzędzia do importu
   a) wczytywanie terenu i umieszczanie tekstury w wolnym slocie
   b) wyjątek na SHP
   c) wyjątek na słupy trakcyjne
   d) poprawienie rozpoznania inców
   e) poprawione wczytywanie modeli
- Poprawiony eksport modeli
- Dodane narzędzie kolegi @ZiomalCl do wstawiania drzewek.
- Zmienione wstawiane słupków hekto
   a) testowo ustawienie kąta słupka do toru
- Zmiana zapisu ustawień skryptu
- Uaktualnienie tex1 i tex2 dla torów, dróg i rozjazdów zgodnie z PC - Quark-t
- Zapamiętywanie ostatnio używanej tex1 i tex2 dla torów, dróg i rozjazdów
- Dla zakładki "Aktywne" dodane wczytywanie opisów
- Poprawiony plik rkpd.max.

LINK-> http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-skrypty.rar

Pendolino:
Czy te skrypty też działają na gmaxie? Bo mi nie chcą zadziałać i wyskakuje taki błąd:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod