Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
ISDR:
Witam.
Bardzo podobną rzecz napisałem kilka tygodni temu. Właściwie zmodernizowałem stare skrypty. Nie publikowałem bo po prostu tak jakoś mi zleciało :-/. Oprócz poprawki na drzewka dodałem :
- podgląd tekstury drzewek, losowe wysokości
- poprawka na delanuay mesh
- poprawka na wstawianie modeli
- poprawka na eksport modeli
- dodany przycisk "wskaźniki"
- aktualizacja skryptów
- poprawka na import do 3ds. Poprawienie zwrotnic (choć nie wszystkich), trakcja, itp...
Tyle pamiętam.
Na warsztacie mam import t3d. Praktycznie działa w 90%.
Można tu połączyć siły. Po co robić podobne rzeczy we dwóch.
link-> http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-skrypty.rar
libertyn89:
--- Cytat: ISDR w 29 Marca 2010, 18:17:59 ---Na warsztacie mam import t3d. Praktycznie działa w 90%.
--- Koniec cytatu ---
Mapowanie i hierarchia sa zachowane?
ISDR:
--- Cytuj ---Mapowanie i hierarchia sa zachowane?
--- Koniec cytatu ---
Oczywiście :-)
ISDR:
Oto kilka poprawek do skryptów.
- Poprawienie narzędzia do importu
a) wczytywanie terenu i umieszczanie tekstury w wolnym slocie
b) wyjątek na SHP
c) wyjątek na słupy trakcyjne
d) poprawienie rozpoznania inców
e) poprawione wczytywanie modeli
- Poprawiony eksport modeli
- Dodane narzędzie kolegi @ZiomalCl do wstawiania drzewek.
- Zmienione wstawiane słupków hekto
a) testowo ustawienie kąta słupka do toru
- Zmiana zapisu ustawień skryptu
- Uaktualnienie tex1 i tex2 dla torów, dróg i rozjazdów zgodnie z PC - Quark-t
- Zapamiętywanie ostatnio używanej tex1 i tex2 dla torów, dróg i rozjazdów
- Dla zakładki "Aktywne" dodane wczytywanie opisów
- Poprawiony plik rkpd.max.
LINK-> http://eu07.pl/userfiles/4220/priv-skrypty.rar
Pendolino:
Czy te skrypty też działają na gmaxie? Bo mi nie chcą zadziałać i wyskakuje taki błąd:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej