Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
pol102:
Pisząc: "nie działa" miałem na myśli flexowanie.
Quark-t:
No to pisz po polsku "tworzenie flexów". I byłbyś łaskaw napisać nieco więcej niż "nie działa"? U mnie działa wyśmienicie, i jesteś jedynym, który ma z tym problem.
pol102:
Quark, nie jestem impertynentem umysłowym, żeby pisać nie działa, nie sprawdzając możliwych opcji zastępczych. Nie działa, znaczy ni mniej, ni więcej tyle, że przy pomocy starszych skryptów owe flexowanie działa, natomiast w tej wersji, notabene używanej pod 3DStudio 8, nie tworzy się jakikolwiek spline.
Pisz uważniej.
Quark-t
Quark-t:
--- Cytat: pol102 w 13 Października 2010, 12:33:38 ---Quark, nie jestem impertynentem umysłowym, że pisać nie działa
--- Koniec cytatu ---
Niczego Ci nie imputuję, ale skoro tak twierdzisz…
--- Cytat: pol102 w 13 Października 2010, 12:33:38 ---Nie działa, znaczy ni mnie, ni więcej tyle, że przy pomocy starszych skryptów owe flexownie działa, natomiast w tej wersji, notabene używanej pod 3DStudio 8 nie tworzy się jakikolwiek spline.
--- Koniec cytatu ---
Znaczy, że robisz coś nie tak, bo działa. Nie zamierzam się z Tobą licytować. Prosiłem o rozwinięcie opisu "nie działa". "Nie działa, bo nie działa" nie jest wyjaśnieniem. A skrypty działają pod 3ds 7, 8 i późniejszymi. Powtarzam - problem jednostkowy jest problemem indywidualnym. U mnie flexy działają.
pol102:
Przecież napisałem, że starsza paczka, prawdopodobnie ta, na podstawie której powstały obecne skrypty działa bez zarzutu jeśli chodzi o kwestię flexowania. Ten fakt miał świadczyć, że umiem kłaść obiekty typu "track". Dochodzimy do tego, że bez Frapsa nie pokażę, co się dzieje.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej