Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
dymus:
Nie dalej jak stronę wcześniej ktoś już miał taki błąd. Wychodzi na to że błąd jest przy polskich znakach. https://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg389364.html#msg389364
Poprawka jest kilka postów niżej.
gg:
Dobry wieczór;) Na szablonie skryptu @szczawika powstał skrypt, który zmienia i/lub przypisuje odpowiednią wartość prędkości do toru. Można zaznaczyć wiele odcinków, aby przypisać tą samą wartość prędkości. W przyszłości planuję zrobić więcej narzędzi lub złączyć je w jeden skrypt.
MaciejM:
Super, działa. Łatwo można też skrypt przerobić na zmianę dowolnej właściwości toru.
Ogarnąłbyś skrypt "Wstawianie ludzi" ale z opcją losowania modelu / tekstury? Losowanie w kategoriach siedzących / stojących / chodzących.
JAN21:
Za namową wrzucam moje kiszone skrypty. Działają pod Maxem 2018, 2020, 2022. Z rzeczy które pamiętam że zrobiłem to:
-Dedykowana funkcja eksportu terenu (ze 100 razy szybsza i o 1/4 lżejsza niż normalna). Skrypt sam dopisuje "_ter.scm" więc wpisujemy docelowo nazwę odpowiadającej komórki z Rainsteda. Możliwość wyłączenia eksportowania jawnych rozszerzeń (kolejna oszczędność w wadze plików - około 5/100mb)
-Jakieś zmiany w skrypcie importującym, prawdopodobnie wywalenie rozpoznawania "node tri" więc import terenu nie wchodzi w grę, a z resztą i tak był zepsuty. Zaimportować możemy w Blenderze i po eksporcie do OBJ wczytać bez problemu w Maxie i już normalnie działać.
-W "dodawaczu torów" wpisane są chyba wszystkie sensowne podsypki.
-Coś było grzebane w generatorze nasypów/wykopów, na 90% jest przez to zepsuty (plik "CreateStrew.ms" w razie "w" podmienić na jakiś z innych skryptów), ale może być też poprawiony pod jakimś względem.
-Do zasobnika z zielenią są wpisane chyba wszystkie tekstury na stan z lipca 2019 roku. Na pewno więcej niż było w bazowej wersji, ale w między czasie wyszło trochę tych tekstur i będą braki.
W planach mam jeszcze uzdatnienie eksportera T3d żeby nie trzeba było każdorazowo przed eksportem konwertować do Editable Mesh i poprawić jakieś inne wkurzające pierdoły, ale to wszystko przy okazji :)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej