Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
Cambiado:
Jak sam powiedziałeś, uruchamiasz skrypty w Gmax. Jednak te skrypty są napisane pod 3D Studio Max.
Doombringer:
Znalazłem problem. Otórz gmax nie lubi znaków "/*" co jak rozumiem w 3ds max jest komentarzem tak jak "--". Po zmianie skrypt zaczął działać także w gmax. Jeśli coś jeszcze wyskoczy to opiszę. Jeśli ktoś będzie miał ochotę na test pliku w 3ds max po zmianach to proszę dać znać gdzie wrzucić plik
pol102:
--- Kod: -----if track is visibile that next line is line whith textures
TextureLine = readLine ostream
--explode line to array
TextureArray = filterString TextureLine " "
print (Format ("TArray % ") TextureArray)
)
--read lines whith points and vectors
Point1Line = readLine ostream
Point1Array = filterString Point1Line " "
[b]P1 = [-Point1Array[1] as float,Point1Array[3] as float,Point1Array[2] as float][/b]
--print (Format ("P1Array % ") Point1Array)
Vector1Line = readLine ostream
Vector1Array = filterString Vector1Line " "
V1 = [-Vector1Array[1] as float,Vector1Array[3] as float,Vector1Array[2] as float]
--print (Format ("V1Array % ") Vector1Array)
Vector2Line = readLine ostream
Vector2Array = filterString Vector2Line " "
V2 = [-Vector2Array[1] as float,Vector2Array[3] as float,Vector2Array[2] as float]
--print (Format ("V2Array % ") Vector2Array)
Point2Line = readLine ostream
Point2Array = filterString Point2Line " "
P2 = [-Point2Array[1] as float,Point2Array[3] as float,Point2Array[2] as float]
--print (Format ("P2Array % ") Point2Array)
--read radius line
Radius1Line = readLine ostream
Radius1Array = filterString Radius1Line " "
--print (Format ("R1Array % ") Radius1Array)
--if this node is switch we read another points and vecs
local Point3Array, Point4Array, Radius2Array, P3, P4
if nodeType == "switch" then
--- Koniec kodu ---
Podczas wczytywania pliku quarkmce2007.scn skrypt wykrzacza się zawsze na pogrubionej linijce, jednakże śmiem sadzić, że bezpośrednia tego przyczyna jest gdzieś kilka linijek wyżej. Aktualnie nie ogarniam max script'a więc prosiłbym tylko o wskazówkę co "z palca" usunąć w pliku scenerii (czego nie "łyka" importer") aby spokojnie wczytać ów plik. :)
Rozi:
Wyskakuje błąd, unrecognized: float. Chyba tor jest jako float i tego nie gryzie, nie wiem jak to opisać.
firleju:
Prawdopodobnie zamiast spacji oddzielającej parametry jest inny znak biały.
W MaxListenerze powinieneś mieć wypisany o który tor chodzi (komenda print).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej