Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (15/92) > >>

Krzysiek626:
Dostałem taką informację na temat błędu w skryptach. Błąd o ile istnieje został zauważony przez Miłosza Mindaka:

Zauważony błąd uwidacznia się podczas eksportu obiektów do pliku *.t3d. Polega on na tym że obecne skrypty nie definiuja pliku jakim obiekt zmapowano. Pokażę to na przykładzie, pierwszy kod pochodzi z pliku ekspotowanego obecnymi skryptami, a drugi kod pochodzi ze skryptów oryginalnych:
 Parent: none
 Type: Mesh
 Name: Box01
 Anim: false
 Ambient: 149.94 149.94 149.94
 Diffuse: 149.94 149.94 149.94
 Specular: 229.5 229.5 229.5
 SelfIllum: false
 Wire: false
 WireSize: 1.0
 Opacity: 100.0
 Map: none
 MaxDistance: 1000
 MinDistance: 0

 Parent: none
 Type: Mesh
 Name: Box01
 Anim: false
 Ambient: 149.94 149.94 149.94
 Diffuse: 149.94 149.94 149.94
 Specular: 229.5 229.5 229.5
 SelfIllum: false
 Wire: false
 WireSize: 1.0
 Opacity: 100.0
 Map: skyaj.bmp
 MaxDistance: 1000
 MinDistance: 0

dziękuje i pozdrawiam,  Miłosz "pol102" Mindak

Dostałem nowe pliki skryptów.
Zaktualizowane pliki skryptów są już na serwerze.
Linki pozostają takie same.
17-03-2008

firleju:
Naprawdę miło, że także inne osoby zajmują się skryptami, bo ja nie za bardzo mam czas... Jeśli jest ktoś chętny to do opracowania jest cały import danych :D

firleju:
I kolejnych parę zmian w skryptach:

--- Kod: ---ver. 29.01.2009
1. Narzedzie do exportu
a) Poprawiony blad przy eksporcie torow z przypisanymi eventami

ver. 22.01.2009
1. Narzedzie do torow
a) Poprawka umozliwiajaca nadawanie przechylen dla flexa

ver. 07.01.2009
1. narzedzie do importu
a) Ulepszone rozpoznawanie includow roslinnosci z dostosowaniem wielkosci wyswietlnej w maxie.

ver. 05.01.2009
1. Narzedzie do importu
a) Import includow
b) Rozpoznawanie typow includow dla stworzonych przez ta wersje
2. Tworzenie includow
a) Dodanie rozpoznawania typu includow na potrzeby importera
--- Koniec kodu ---

Nowy adres do pobierania plików (w mojej stopce). Wszystkie update'y są teraz robione poprzez oddzielne pliki z poprawionymi plikami, aż uznam, że warto zrobić paczkę całościową (czyli aż nie będzie za dużo plików poprawek).

Niestety ze względu na moje gapiostwo nie mam poprawionego pliku eksportu do *.t3d.

firleju:
Wrzucam poprawki jakie zostały zrobione dzisiaj:

--- Kod: ---ver. 31.03.2009
1. narzedzie do eksportu
a) Poprawione odczytywanie wlasciwosci w elementach trakcji.

ver. 13.02.2009
1. Narzedzie do importu
a) Poprawiony blad, ktory powodowal brak tworzenie nowego toru bez powiazania z kierunkiem
toru zaimportowanego z pliku scenerii.
--- Koniec kodu ---
Została wydana poprawka zbiorcza.

Ogłoszenie:

Ze względu na brak czas rozwój skryptów zostaje przeze mnie wstrzymany.

Osoby, które chciałyby się zająć rozwojem skryptów proszę o jakąś oficjalną informację w tym wątku.

Jeśli ktoś wprowadzał własne poprawki nieuwzględnione w ostatniej wersji prosiłbym o przysłanie poprawionych plików. Postaram się zrobić z tego paczkę całościową i wydać.
Jeśli nikt się nie zgłosi to pozostanie tak jak obecnie jest.

Doombringer:
Wiem, że dość dawno było pisane w tym wątku ale mam problem, a ponieważ jestem początkujący i nie znam jeszcze zasad tworzenia skryptów na tyle, żeby sobie poradzić więc opiszę co se dzieje przy próbie uruchamiania skryptów w gmax. Podczas ładowania skryptów z aktualizacjami aż do 31.03.2009 wyskakuje błąd: "--Compile error: Unepected end-of-script"
Z tego co widzę funkcja "CreateSwitch" jest poprawnie zakończona a gmax wskazuje na koniec skryptu. Dla mnie jest to dość dziwne, że wykrył nieoczekiwany koniec skryptu a niestety nie ma debugera żeby sprawdzic co dokładnie wywala błąd.
Jeśli coś robię źle to proszęmnie oświecić a jeśli jest narzędzie do debugowania takich skryptów to byłbym wdzieczny za info
Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod