Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (17/92) > >>

pol102:

--- Kod: -----   called in ImportNode(); filename: C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\scripts\EU07\scnImport.ms; position: 11019
--  Frame:
--   minVisLen: "0"
--   nodename: "none"
--   typeOfTrack: "normal"
--   nn: true
--   maxVisLen: "-1"
--   typeOfNode: "track"
--   called in ImportSCN(); filename: C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\scripts\EU07\scnImport.ms; position: 13937
--  Frame:
--   filePosition: 0
--   called in btn_import.pressed(); filename: C:\Program Files\Autodesk\3dsMax8\scripts\EU07\scnImport.ms; position: 14564
--  Frame:
--   fp: 0
>> MAXScript Rollout Handler Exception: -- No ""u-"" function for undefined <<
--- Koniec kodu ---

Tak to wygląda... Pytanie tylko czy numer jest numerem toru czy linii, w której bug występuje...

Jeśli to numer linii to jestem w szoku gdyż przeglądając te linijki na zasadzie sprawdzania obiektów sąsiednich nie doszukuję się żadnych dziwactw.

przepioramarcin:
>> MAXScript Rollout Handler Exception: -- No ""u-"" function for undefined <<

Ten komunikat występuje również u mnie nie tylko przy imporcie toru.
Może w prosty sposób można zdefiniować tą funkcję ""u-""  dla "undefined.

bohunIC:
Siema! Może autor mi pomoże. Co jest powodem wyświetlania komunikatu przy DELANUAY MESH - Couldn't open file for reading! To jak chce robić siatkę trójkątów.

Rozi:
Jeżeli katalog 3D Maxa ma spację między nazwami, np: D:\Programs\3ds Max 2009\, to należy usunąć te spacje.

bohunIC:
Tak tylko małe obiekty mi pokryje siatka po za tym, wszystko śmigało jak malina. Dopiero na dniach się coś zrąbało:/

Dobra problem sam rozwiązałem, mianowicie były jakieś dziwne odcinki ROAD sklonowane i to mieszało skrypt. Już jest OK. Dzięki za pomoc!

PZDR

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod