Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (77/92) > >>

szogun:
Fakt że jest smacznie z tym rozwiązaniem, ale na chwilę obecną raczej inaczej się nie da.

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18510.0.html

szczawik:
Nie mam przy sobie komputera z 3ds max i tego nie sprawdzę, ale z tego co pamiętam, że dokładność w programie jest niska, a mimo to przy eksporcie jest kilka miejsc po przecinku.

Siecool:
Nie wiem, czy to jest akurat problem dokladności programu, bo generalnie jak się sprawdzi polożenie vertexów w maxie, to pokazuje je do 3 miejsc po przecinku, nawet przy tych znacznych odległościach od [0,0]. Problem w tym, że przy eksporcie scenerii do pliku scm, te liczby trafiają zaokrąglone do jednego miejsca... Więc ja bym upatrywał raczej przyczyn w samych skryptach - dlaczego ścinają setne i tysięczne części współrzędnych?

szczawik:
Stworzyłem skrypt do 3ds Max ułatwiający wstawianie ludzi na peronach. Jest w załączniku.

--- Cytuj ---Więc ja bym upatrywał raczej przyczyn w samych skryptach - dlaczego ścinają setne i tysięczne części współrzędnych?
--- Koniec cytatu ---
Nie jest to wina skryptów. Jaką wersję 3ds Max posiadasz? U mnie nie zaokrągla (wersja 8).

Siecool:
Właśnie 3ds Max 8. A na pewno sprawdzałeś na dużych współrzędnych (powyżej 10 000, zarówno na X jak i Y)?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod