Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (76/92) > >>

MaciejM:

--- Cytuj ---niestety nikt nie wie.
--- Koniec cytatu ---
Beeeezdura :) Jeżeli wstawiłeś, a nie ma to plik errors.txt powinien wypluć błędy.

Siecool:
Przy dużych odległościach od punktu 0,0 w scenerii, skrypty przy eksporcie do scm zaokraglają współrzędne położenia do części dziesiętnych, co w efekcie powoduje, że torowisko w symulatorze  nie trzyma linii prostej, tylko faluje. Czy jest jakiś sposób, aby to poprawić?

szogun:
Chyba jeszcze nikt tego problemu nie rozwiazal. OIDP mozna sprobowac podzielic scenerie i zaincludeowac z uzyciem origin.

szczawik:
Nawet by nie trzeba używać include, można przekopiować treść z jednego pliku do drugiego.

Siecool:
Znaczy się, że trzebaby najpierw przesunąć część torów o ustalony wektor w maxie bliżej punktu [0,0], wyeksportować, a potem wstawić do scenerii z użyciem origin i znowu tego wektora? Fantastyczna rozrywka...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod