Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (75/92) > >>

kolejorz:
Na razie nie używałem warstw (ale wszystko mam podzielone w 3dsie tylko eksportuję jako jedno), bo na razie jest tak mało, że do testów nie warto. Tu jednak z braku innych pomysłów wyeksportowałem słupki do oddzielnej warstwy, ale też klapa.

Przykładowy wpis słupka, którego nie widać, w oddzielnym pliku scm, który jest wpisany do głównego pliku scn:

--- Kod: ---include;slupek-waski.inc;0_7_hekto;715.025;0.0;-338.233;-65.0;slupek-0.t3d;slupek-7.t3d;end
--- Koniec kodu ---

MaciejM:

--- Cytuj ---Na razie nie używałem warstw (ale wszystko mam podzielone w 3dsie tylko eksportuję jako jedno), bo na razie jest tak mało, że do testów nie warto.
--- Koniec cytatu ---
Warstwy świetnie organizują pracę, należy to robić od samego początku (chociażby sam podział elementów w 3ds'ie).

kolejorz:

--- Cytat: macius5991 w 17 Listopada 2013, 22:05:52 ---Warstwy świetnie organizują pracę, należy to robić od samego początku (chociażby sam podział elementów w 3ds'ie).

--- Koniec cytatu ---
Wiem, w 3dsie mam wszystko podzielone, tylko na razie eksportuję wszystko do jednego pliku, bo jest mało wszystkiego. Zajmę się wstawianiem słupków od nowa, ech... Trzeba było postawić jeden i przetestować a nie wszystkie od razu wstawiać :P

szczawik:
A co było nie tak, tylko wpisy .inc ?

kolejorz:
No właśnie nie wiem, co było nie tak, niestety nikt nie wie. Wstawiam je teraz nowym sposobem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod