Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (69/92) > >>

szogun:
Czyli to samo co u mnie, po poprawieniu materiału będzie eksportował w nieskończoność.
  Dodano: 03 Stycznia 2013, 11:07:19 Dzisiaj po 40 minutach w końcu wyeksportował ten model. Na czas eksportu otworzyłem sobie Listenera i generalnie problem jest taki, że o ile z początku leci jak rakieta, to im dalej tym bardziej zwalnia. Pomijam niuanse takie jak nie zachowanie hierarchii czy umieszczenie submodelu nadrzędnego gdzieś w połowie modelu.
  Dodano: 03 Stycznia 2013, 12:03:23 Ok, koniec jęczenia. Zaimportowałem sobie model z T3D do Maxa.

Milek7:
Mam 3ds Max Design 2013 x64.
Robię scenerię, zgodnie z tą instrukcją: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21743.0.html
Problem pojawawia się przy tworzeniu terenu. Tworzę linię, zamykam, zaznaczam, wybieram Delanuay mesh. Przed oczami przemiguje kilkanaście okienek CMD i przez obszar który utworzyłem pojawia się kreska (no więc chyba przerobił na trójkąty).Nakładam teksturę trawy. Ctrl+A, próbuje wyeksportować do SCM i wywala błąd: -- Unknown property: "mapEnables" in 12 - Default:Arch___Design << i otwiera plik ScmExp.ms z zaznaczoną linijką 35: if ((meshObj.material.mapEnables[2]) and (meshObj.material.maps[2]!=undefined)) then
Co zrobić żeby udało się wyeksportować?

adsim:
Spróbuj zrobić to w maxie w wersji 32 bit.

Milek7:
To samo
EDIT: Jak nie dam tekstury to działa bez problemu

Sawi:
Sprawdź sobie tą teksturę. U mnie udefined objawia się nie nałożoną teksturą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod